• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PETRIUSJediná cesta - záblesk demokracie?
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    ty vole co je toto??! já čekám na reakce a on mi sem spamuje!!
    WRIGLEY
    WRIGLEY --- ---
    OT
    Zdravím
    Rád bych vás pozval na oslavu svých dvacátých narozenin a to ve středu 15.11.2006. Oslava proběhne U kozla (http://www.lexikonhospod.cz/img/U_Kozla_mapa.gif), započne kolem 18h a skončí až nás vyhodí nebo to vzdáme. Pokud nechcete nic nenoste, stačí že příjdete sami. Pokud víte o někom, ke komu se tato pozvánka nedostala a přesto mě zná a já jeho, budu rád když mu pozvání vyřídíte.
    Předem bych rád požádal kuřáky, aby se (vzhledem k tomu, že mám rezervovaný salónek) pro přitloukání hřebíků do rakve odebrali do haly nebo ven. Co se týče mé osoby, rozhodl jsem se, pro dobro všech, že letos na oslavě nebudu pít, tak se mě prosím nepokoušejte nalévat panáky.
    Doufám, že se sejdeme v hojném počtu a oslava se vydaří.

    Buďte dobří, váš Wrigley.

    Asi jste to uz vsichni dostali, ale pro jistotu, kdybych na nekoho zapomel...
    /OT
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Mno tak diskusi nad NK, které se vlastně vůbec nekonalo (ale za reakce děkujeme (-; ) bych utnul a zahájil bych řešení Jediné cesty. Termín už známe pár měsíců. Legendu víceméně taky a teď přináším pár věcí k řešení a počtení...

    Oficiální upoutávka:
    Zdá se že nedávné dění v Dalejském údolí ovlivnilo celý Sever. Především Císařství. Zde už iniciativní Senát označil celou záležitost za selhání Císaře a podněcuje proti němu lid i armádu. Prý se dá i očekávat občanská válka, protože Senátu se nebývale daří. Je možné aby události došly až tak daleko??

    Ale lid Dalejského údolí má úplně jiné starosti. Hvozd nyní pokrývá celé území údolí a přestože cesty jsou i nadále průchozí, lid se bojí. A má čeho! Vždyť před dvěma lety Hvozd zashubil na stovky obyvatel a vymazal jedno celé město z map!


    Konkurz na postavy v JC (dá se tam vyčíst i ledacos o ději hry...)
    http://www.cravens.cz/jedinacesta/texty/konkurz.doc
    Pokud o něco budte mít zájem, konaktujete mě jak chcete ;-)

    A námět k diskusi:
    Minule byl poměrně problém s váhou peněz. Daly se defakto utratit pouze za luxus a za nabídku služeb mezi hráči (info, dovednosti, služby, výrobky...)
    Chtěli bychom to pochopitelně změnit, ovšem narážíme na problém, že nás moc nenapadá za co by se jinak dalo utrácet.
    Na většině akcí jsou to většinou tyto položky:
    1) herní hospoda (může být i formou reálného jídla, ale má svá specifika...)
    2) boostovací vychytávky (skilly a bonusy navíc - obvykle formou kouzel či předmětů...)
    3) věci pravidlově nutné - herní jídlo, obydlí apod

    Napadají vás nějaké další možnosti a řešení? Zajímají nás především zcela konkrétní návrhy...

    (Mě osobně jako hráče většinou moc nelákají boostovací vychytávky a virtuální záležitosti. S penězi obvykle pracuji pouze protože to patří k postavě... -> zajímá mě váš názor...)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Jestli se někdo cítí diskriminován, tak pro něj může být útěchou že u některých lidí jsme si v podstatě házeli mincí. Cílem byl fakt dost nízký počet hráčů a jak říká bylo to přínosem (minimálně pro nás, orgy)...

    Těm na které se letos nevystačilo, se omlouváme....
    PIETA
    PIETA --- ---
    Já třeba nevěděl, takže aspoň před jednou osobou to tajené bylo. (-;
    LORD_SHAPER
    LORD_SHAPER --- ---
    Děkujeme.
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Mno může se to někomu zdát nespravedlivé, ale tu akci jsme docela tajili. A osvědčilo se to. Pokud nějaké příště bude tak zase takhle...
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    PIROSH: A kdo o tom nevěděl? ;)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Ech... třikráte budiž proklety Sametky - za to jak aktivně a skvěle připravovaly každého o... téměř vše.

    Bylo to skvělé ;)
    PIROSH
    PIROSH --- ---
    Fajn a prima. Teda ne, že bych jako ještě někdy něco organizoval. To jako vůbec.:-)
    Fotky možná časem přibudou, zatím jsem tam dal to málo, co jsem nafotil sám. Jaksi nebyl čas.

    Otázka: Chcete zveřejnit příběh?
    Jo a případné ohlasy sem, na mail nebo mě do pošty. Dík.
    Kdo nebyl, prohloupil:-)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Tady je něco málo fotek z posledního NikdyKde. Tentokrát se jednalo o dost soukromou akci, spíše takový test. Mno nevím jestli bude Pirosh chtít pořádat ještě nějaké další NK zatím jsme oba spíš proti...
    Od těch, kteří hráli bych prosil do pošty ohlasy a připomínky. Velice nám to pomůže (i pro jiné akce...)
    Díky!
    Také děkuji všem hráčům a halvně Piroshovi, že se toho tentokrát ujal jako hlavní org. Tohle a ještě fakt, že bylo výrazně méně hráčů mělo za následek, že jsme si to tentokrát i dost užil já...

    LINK:http://www.podvokapem.cz/fa_album.php?name=Nikdykde%20IV.
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Kdo si je už jistý svojí rolí na Jediné cestě (neberu to jako závaznou přihlášku ale jako vyjádření "Když pojedu tak určitě za postavu XY") velice mi usnadní formování příběhu a legend, tím že mi jí prozradí. Někteří lidé počítají s tím že budou pokračovat ve svých postavách. Několik dalších postav zase budu potřebovat obsadit...

    Během několika dnů nejspíše dojde k nějakému konkurzu. Už teď můžu předem říct že mám velký zájem o jednotky a skupiny...
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    BAGHEERA: doufal jsem že vysvětlující věty v závorce postačí. Ale zřejmě ne...

    "Jistě nemusím připomínat, že natrhnout slezinu sušinkovi je mnohem jednodušší než kaskadérovi - tzv. musím mu vzít míň životů, aby se dostal do stejně vážného stavu jako kaskadér s natrženou slezinou." - tohle jsem nějak nepochopil, respektive nevím proč mluvíš o tom, co už tam je...

    Vyšší počet životů v podstatě udává to, že postava vydrží o něco více a hlavně, že jde mnohem více do extrému co se týče ignorování svých zranění.
    --> Když nějakému sušinkovi dám slabší ránu do ramene, on se hned složí a vlivem krvácení nakonec umře je to asi jasné.
    Naopak tu pak ale máme maníka, který něco snese, dostane ran nepočítaně a teprve po poškození, které by neustál ani nosorožec se zhroutí na zem a je mimo. Už jenom logikou "Více ran = více krve" ty vyjde že by měl umřít mnohem rychleji. A to neberu v úvaha jaká zranění že to inkasoval...

    ZKRÁTKA: tohle moje logika, tekhle to chci a takhle to bude pokud nepřejdu na šatrh. Také nezapomínejte že tohle jsou obecná pravidla a neříkají nic o nástavbových dovednostech (více, životů, delší umírání, apod...)

    AD Dorážení - mě osobně je dorážení ze svého statutu odporné. Hráči dorážejí kde můžou ikdyž nemusí. Sekají si halvy, pálí těla svých nepřátel. Většinu postav y tohle nenapadlo a ani by to dělat nemusely. Ovšem díky pravidlům o "agóniích" a podobných věcech je dorážení skoro nutnost.

    Jak z toho ven nevím. Nicméně téměř jsem zrušil oživivání mrtvých a dost zvažuju zrušení pomoci umírajícím. Pak by třeba žádné "dorážení" nebylo potřeba (mohl bych ještě zavést nadmrné poškození a kritické zásahy, ale to se pořád oddaluju Roleplayingu a jednoduchosti :-/ )

    BAGHEERA: k tvému konkrétnímu příkladu: je tu i druhý pohled - prý jsi dostal ran nepočitatelně, že bys měl být na místě mrtvý. Tedy dorážení byla spíše taková administrativní věc... Nevím nebyl jsem u toho a neposoudím to. J
    e možné, že skupinka železářů hrála podle svých zkušností a logiky a ty zase podle pravidel = obě strany jsou přesvědčené že mají pravdu

    Možná je tohle další argument por zrušení pravidel. Možná bych měl oprvadu sebrat veškerou odvahu a pokusit se začít vás vychovávat ke hraní a myšlení o hraní než k počítání...
    BAGHEERA
    BAGHEERA --- ---
    GREATDRAKE: Bereš mi písmena z klávesnice :o)
    Status dorážení by skutečně chtěl nějak popsat. Sám jsem zažil souboj, ve kterém mi po mém ohlášení bezvědomí, seknul útočník do nohy a řekl, "Dorážím tě". Mělo by to rozhodně chvíli trvat, raději 30s než 10s. A mělo by to být dáno jasně najevo okolí.
    BAGHEERA
    BAGHEERA --- ---
    Nelíbí se mi, aby silné postavy umírali rychleji. Proč ta diskrimanace? S realitou to nemá nic společného. Když natrhnu slezinu sušinkovi, umře za 3hodiny. Když ji natrhnu svalnatému kaskadérovi, umře za 3hodiny. Jistě nemusím připomínat, že natrhnout slezinu sušinkovi je mnohem jednodušší než kaskadérovi - tzv. musím mu vzít míň životů, aby se dostal do stejně vážného stavu jako kaskadér s natrženou slezinou. Navíc, životově slabé postavy mají jiné výhody oproti životově silným, proč jim tedy dávat tuto výhodu. Mimochodem dost silnou, když se snažíš raněného dopravit k ošetření. Za sebe říkám, že jsem pro 10min bezvědomí pro všechny s možností spec. zkracovat či prodlužovat.
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Zajimavy je efekt 'dorazeni'. Pokud mam cas, je to samozrejme trivialni. Pokud se takove dorazeni deje ve spechu/pod vlivem adrenalinu, dochazi k excesum jako lehke tuknuti + zvolani 'probodavam srdce' ci 'sekam hlavu' - cinosti to pomerne problematicke pro nezkuseneho. Nechces dodat (nerealisticke), ale jednoduche pravidlo, ze dorazeni umirajiciho trva vzdy nejakou dobu (10s) krom vyjimecnych schopnosti?
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Tohle je odstavec týkající se životů a boje, který už by měl být definitivní...
    ALDARION
    ALDARION --- ---
    PETRIUS: Jedina poznamka: Z platu svleknu bezvladneho opilce za nejakych pet minut, klinicky testovano. Krouzkovka je vetsi orisek, ale kdyz by mi nezalezelo na vlasech... ;))

    Jinak ale nechapu - tohle ma byt verze PRED tou zmenou, nebo zacatek verze po ni?
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Takhel vypadá nejspíše finální verze původních pravidel. Především jsem odstranil "čtverce" kterým nikdo nerozumněl...

    Zdraví postavy

    Každá postava má tři životy, jejichž počet se dá zvyšovat (trvale i dočasně) až do deseti (nikoliv léčením!). Tato maxiální mez se dá překročit pouze za dosti speciálních podmínek (lektvary, magie těla a směr „Tělo“ max do 15-ti, jinak už to není člověk)

    Pokud jsou postavě ubrány životy na nulu nebo níž, umírá.
    * Postava. která má základ do pěti životů, umírá deset minut (míň vydrží, ale zase to nebývá tak zlé – umírá delší dobu)
    * Postava, která má v základu více jak pět životů, umírá pět minut (více vydrží, ale její poranění už jsou pak dosti vážná – umírá rychle)
    * Při opravdu nadměrném poškození těla postavy, je mrtvá ihned. Napkříklad pokud jí rozmázne tunový blok kamene, nebo když přijde o hlavu, je zpálena na popel, roztrhána na kusy apod…
    Doba umírání se dá prodlužovat (max do 15ti), zkracovat (přitěžování postavě) i ukončovat (doražením nebo naopak oživením)

    Mrtvá postava je mrtvá. Oživit jí už žádný přirozeným způsobem nejde. Ikdyž se najde někdo, kdo by to dokázal, bude se zatraceně rozmýšlet jestli bude danou osobu oživovat. Je možné zachránit ještě umírající postavu (musíte na to mít ale dovednost). Pokud někoho krocnete ve městě a nedoděláte ho, je dost pravděpodobné, že se najde někdo kdo dokáže stav umírajícího stabilizovat…

    Při zběžném ohledání kdokoliv pozná, že je postava v bezvědomí, ochromená nebo mrtvá nebo teprve umírá (hráč musí říct co s ním je). Mrtvé, umírající, omráčené nebo bezvědomé postavy je možno dorazit, znásilnit, přemístit, naporcovat, prostě cokoliv co vás zamane (dejte si ale pozor na dodržování zákona…)
    Takovou postavu můžete samozřejmě i okrást o vše s výjimkou těžké zbroje (z té postavu jen tak nevyvlíknete…) a předmětů, které má nějak speciálně schované. Pokud postavu prohledáváte, je potřeba to pořádně zahrát. Pokud má postava například v rukávu srolovaný dopis a prohledávající mu jenom párkrát poklepá tělo a zbytek vynechá, dovoluji hráči prohledávané postavy tento dopis zatajit. (prostě to prohledávání neflákejte a je hotovo!)
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    Petrie, spis mozna kdybys mel nejake konkretni vize(aspon v nastinu), jak bys chtel takovy soubojovy system realizovat a nahodil je, tak by se nad nimi dalo lip mluvit.
    Teze "mam zkusit udelat novy a lepsi soubojovy system" je prilis obecna...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam