• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PETRIUSJediná cesta - záblesk demokracie?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    PETRIUS: Ale fakt mě to mrzí, protože jsem si už brousil zuby na to, že příští rok budu druid :_(
    DARION
    DARION --- ---
    Díky moc za skvělou hru! Rytíř Martin byla postava tak dokonale podle mého gusta, že to asi ani víc nejde. A jako správný kladný hrdina tragicky zemřel a byla o něm složena naprosto zcestná hra, která všechny jeho činy převrátila naruby - co víc si mohu přát? :))

    Díky orgům, hospodě a všem hráčům!
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    svitek by v podstatě stačil jediný, jejich pointa byla v tom že účinek každého z nich se kumuloval když by byly použity ve správném pořadí....
    Ale Ethan má pravud, kdyby - chyby! :-)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    LORD_SHAPER: Pokud se hodláš ztratit, než do Exsilia dorazí jihaad, tak asi projdeš kolem Hvozdu... ale tohle nemá cenu, nic z toho všeho se už bohužel nemá šanci stát, zrovna, když jsem si začal tu postavu fakt užívat...
    LORD_SHAPER
    LORD_SHAPER --- ---
    ETHAN: No vzhledem k tomu, že mám čtyři z potřebných 12 svitků tak budeš muset přeplatit tu císařovu odměnu. Takže piš, druide, střádej, až našetříš 150,000 sesterciů, přijď, zůčtujem spolu.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    PETRIUS: Jistě chápeš, že věřím, že by to nějak šlo, když jsem zdruidizoval :o)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    ETHAN: projít se nedalo. Výsledným efektem byly bariéry dvě, jedna která zabraňovala průchodu magii a posléze Akademie přidala i druhou, která byla zcela fyzická a tudíž se k zřídlu nedalo prakticky nijak dostat.
    Když o tom tak přemýšlím tak použití svitků by zničilo pouze fyzickou bariéru, ale magickou už ne, protože struktura jejícho kozla byla tesaná do skály a napájená byla přímo ze zřídla...
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    PETRIUS: Tohle bylo to první, co mě napadlo, když jsem se po hře dozvěděl, co udělali mágové Hvozdu a k čemu byly pergameny :o) Navíc jsem bariéru nikdy neviděl, ale pokud se skrz ní dá projít a zastavuje jen magii, pak by nebyl problém za ní u zřídla vysadit stromy ručně...

    LORD_SHAPER: VÝCH VÝCH Ty snad mluvíš naší řečí? VÝCH VÝCH
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    věnujte i pozornost povolenému počtu hlasů, prosím ;-)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---

    Kdy by měla být afterparty?

    32 hlasy od 17 respondentů

    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    hezké :-) řešní se svitky je opravdu proveditelné. Vůbec mě to nenapadlo :-)

    (a tím se jenom potvrzuje, že oním jedinýcm správným řešením byl ten atomový hřib :-)
    LORD_SHAPER
    LORD_SHAPER --- ---
    ETHAN: vých vých Tak to budete muset hodně nastřádat... vých vých
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    PETRIUS: VÝCH VÝCH Pořád jsou ve hře svitky, které odbourají magii. Pokud je přečteme u magických bariér, bariéry padnou, ale jestli jsou tak mocné, mohly by ochránit magickou studnu, aby zcela nevyschla. A pak se Hvozdu vrátí síla, která mu náleží. VÝCH VÝCH
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Lepší než tříminutový král Radagast na Magnamundu ;-) :-))

    Jinak vypadá to, že sje na to zapomněl, ale je to spíše tím, ež to považuju za samozřejmost... Obrovský dík patří Tomim, který mi předvedl zatím asi nejlepší herní hospodu na larpu...
    Tomi, jsi naše máma! :-) (jméno jedné hostinské dovednosti na Bezkrálí ;-) )
    HARALD
    HARALD --- ---
    Díky všem, zejména orgům, za výbornou hru. Krásné politikaření v kombinaci s akcí, prostě lahůdka. Ani vytrvalý déšť nijak zážitek nepokazil.

    Když jsem se dozvěděl kdo všechno mě měl na seznamu k likvidaci, tak mě těší, že jsem přežil takhle dlouho. Doufám, že až za dva tisíce let archeologové objeví zbytky Supova mauzolea, tak se nedozví, že trvání jehoprefektury bylo 36 hodin. :-)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Proti magie Univerzity a Akademie se obávám tentokrát neobstojíte ;-)
    RAJCE
    RAJCE --- ---
    PETRIUS: slibili jsme Hvozd opatrovat a slouzit mu. Budeme se snazit, aby byl opet plny sil, rozbijeme okovy, ktere ho poutaji. My, deti Matky, Hvozdu pomuzeme zase zesilt... ;)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Jinak pro ty, kteří odjeli dříve: Hlavní dějovou linií byla občanská válka v Císařství, která vypukla někdy kolem druhé odpolední v neděli. Krátce poté byla stažena cizinecká legie, která provincii dalejské údolí hlídala. Následoval den intrik a nečekaných útoků. Mrtvých bylo možná i k dvaceti. Z mého pohledu optimáln í poměr akce, kopření a intrik. Prostě nádhera...

    Hra téměř skončila příchodem odpadlé sedmé legie, tkerá se rozhodla na všechny spory vyprdnout a pouze si z Dalejskéo údolí udělat svojí základnu po dobu nepokojů, které značně rozložily veškeré zásobování a obchod... Ta nakoce byla lstí poražena. Údolí bylo ještě na chvilku svobodné. Hvozd se podařilo výrazně oslabit a v budoucnu bude jistě poražen. Takový byl konec hry.
    Další JC (pokud nějaká bude, mám v plánu si dát s organizováním pauzu...) nebude již v Dalejském údolí.
    Z herních aktivit nakonec vyplynulo, že údolí brzo dobyje království mezi tím, co se bude císařství nadále oslabovat občanskou válkou. Ale ani Království si údolí moc dlouho neudrží, protože na jihu se už shromažďují pobouřené jižní kmeny a chystají se na mohutný vpád na sever. Dvě obrosvké civilizace se střetnou v obrosvské zničující válce... V dalském údolí hodně vzývaná Erie bude mít radost a Áres, kterému bylo toto území zasvěceno, se bude koupat v krvi Královských i Jižanů po několik následujících desetiletí!
    Dalejské údolí je tak definitivně zničeno...

    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Doufám, že budou nějaké dobré fotky :-)
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    Já děkuju úplně všem!
    Hráčům za účast a hraní, za to že byli akční a že hráli své postavy a spolurgům za obrovské úsilí které vynaložili před hrou a hlavně během ní. Dále také Rozentálcům za technickou posporu před hrou i po ní.
    Jak sjem už docela dost lidem říkal, je dost možné, že tohle je na nějaký čas moje poslední akce a jsem velice rád, že to moje nejlepší. Alespoň já mám ten pocit ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam