• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVERPG - $HADOWRUN : hello Case, this is Wintermute, its time to talk
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    OVERDRIVE: ono uz mas u par biowaru +10-20% potravy navic, ale ofiko je to tam natvrdo vzacne... v augmentaci (obdone street magic) mas tweaking rules a u nekterejch kyber kousku bych byl pro ta rozsireni - jakoze udrzba kyberwaru treba u orangutana trolla s move-by-wire, navazne se to da resit novyma, sourceookovyma, negativnima kvalitama - kdyz na to jebes, tak obcasna disfunkce (pri pouziti si hodis 1k6 a pri 1 ti to zrovna kikslo ci mystery noise - dany ware se projevuje piskanim o vysoke frekvenci atd.;) - samozrejme zalezi na standart, alphe ci poulicnim smecku apod.

    OVERDRIVE: tady moc nerozumim tem hacker vecim - jakoze zalezi dost na pojeti, gm to muze rozjet, ze tomu rozumis jak koza petrzeli... ale jink to vetsinou jede stylem exploit a pak se uvidi - opravdovej hack, co nase postavy delaj nema dle me v maliku zadnej hrac, co se znalosti tyce....
    na druhou stranu me matrix momentalne docela zajima
    srovnavat 2nd rules nemuzu, pze sem hral 1. postavu hackera, vedel o sr pikacu a pak sem hral dlouho trolli ovado a mel zasadu, co nehraju, ani nectu, at me ostatni prekvapi (matrix, astral)... zpetne si ale myslim, ze astral je asi podobnej, nevim drobne rozdily jako ohniska, ale krutej kruti saman bude u 2nd i 4th temer prastjakouhod; matrix se bude lisit vic, pze wireless - celkove pravidla 2.X4. mi pride 4. jako jednodussi na pobrani, principy tam sou dle me pruhlednejsi a pak uz staci trosku se zacist a hazis matrix, fyz ci astral temer stejne.....
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    CHORCHE: jj, akorat v shadowrunu na pohon implantatu staci prosta chemie tela, i kdyz je pravda, ze na uziveni vlaken clovek musi pak konzumovat vic potravy a daleko rychleji starne [nikdo to sice neni explecitne popsane, ale je to IMHO a zajimavejsi].
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    ATOMOUSEK: marvina z NPCckujeme, veskerou karmu nechavam i jemu, ale davam ji i trposovi... tedy trpos accepted.

    co se riggera tyce, tak jsem naznacil, co by se hodilo a libilo me, ale klidne at si necha rotacaky, stejne to nejde namountovat na nic jineho nez na pozemni vez, je to velke jako dospelej troll, jsou to proste pobrezni dela urcena k prvni vlne odstrelu lidi, co tahnou pric ze SinCity, akorat tyhl ebyly umlceny diky nejakym neznamym machinacim na ostruvku.

    Jak rikam, rigger, co neumi ukrast cokoli co je okolo je imho nefunkcni postava, pac auta nemaji zivotnost nikdy vestsi jak jednu honicku a to ani ta pancerovana.

    Tim naznacuju, ze si Burkhrar klidne muze svou postavu i nejak prekopat [tamta vznikla nahonem, ale ma rotacaky i vrtulnik typu black hawk, neregistrovany, neozbrojeny, bez jakekoli vybavy navic, ani GPS ani radar, jen telecom], ale nechci, aby hral hackera, pac na to nema znalosti ani talent [bez urazky, proste konstatovani].
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    OVERDRIVE: co se toho hackera tyce, ma dojit k premene z marva1 na marva 2 nebo, si mam proste udelat jinou postavu a prenest karmu? co s marvem?

    jinak, rekl bych, ze by burkhar mel hrat riggera, ne ridice/zlodeje, kdyz uz takovou postavu ma (navic ma vrtulnik a nejake ty rotacaky)

    Zatim, pokud by nebylo na hackera zadne omezeni, by to mel byt uchylny trpaslik... jeho uchylky jeste promyslim...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    jasny, rad bych jinak nejakou historku spojenou s tim plavanim, protoze je to celkove dost podivna negativni [realtivne draha] vlastnost, takze bych rad, aby mel neco ve sve historii spojene s vodou, asi nejakou fobii, neumim sti totiz predstavit, proc s eneomalni clovek nedokaze naucit plavat uz jen kvuli tomu, ze je to defacto prinejhorsim automaticka vlastnost
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    trosku na zacha jeste sahnu, at je to kompaktni postavicka, konecne ho zacinam mit v krvi. takze preposlu postavu (minimalni touches) a skutnu motivacni povidku. Mam ji trochu v hlave a rad si pocvicim trochu kreativniho pasni :)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: vim, ze psal, ze magic nee, ale jen kvuli neznalosti. kouzla a moznosti duchu nejsou az zas tak jinde nez ve dvojkach a hazeni kostkma ho naucime. Myslim, ze magiciana nechce kvuli pravidlum, ale me se libi jak zvlada samany, takze jej radeji neco doucim :)

    Jinak necertim se muj ton je smirlivy jen jsem chtel ujasnit situaci a nelibilo se mi to magicke omezeni, ktere je pro me jako pro GM zbytecne a navic bych byl vazne rad za vic kouzelniku spolupracujicich na spolecne veci, pac to rozsiruje moznosti i pro GM mimo jine v tom, ze pak se da vice soustredit na magicianske questy, ktere mam sam velmi rad, pac mi umoznuji pustit fantasii na spacic.


    ad Burkhar: aha, sorr nejak jsem nepochopil ten prispevek, asi jsem si to blbe precet nebo neco, takze se MOC omlouvam za zcestne texty.
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    accepted tuu postavu dodam tak po weekendu asi ted mam celkem dost prace
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: accepted
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    dovoluju Marvinovi prenest veskerou karmu do Hackera, protoze tady byla zmena postavy vynucena okolnostmi ne jen tak ze srandy kralikum.
    Naproti tomu sebevrazdy nepovedou k moznosti prenest karmu, aby bylo jasne.

    Tyhle opatreni jsou kvuli tomu, aby tym mel relativne stalou podobu a daly se delat nejake dlouhodobejsi GM zamery a taky, aby se hraci s postavami lepe zzily a byli pak vice schopni hrat postavu poradne. Tedy snazte se si udelat neco, co by vas bavilo delsi cas a melo to i nejakou moznost a cil.
    Predesilam, ze pokud si to postavy ubehaji, dam k dispozici vsechny veci a vychytavky z pravidel a pokusim se nacist co nejvice sourcebooku, abych opravdu odmenoval adekvatne, protoze mim cilem je dejova linie, zajimave se rozvijejici postavy [rychleji nez v minulosti, pac precejen nehrajem 2x do mesice] a v konecnem dusledku mozna nejaky ten modul hrady. Chtel bych dosahnout toho, ze postavy se casem stanou opravdu zajimave a mocne legendy SinCity schopne opravdu neobicejnych runu, podobne jako byl vymreli tym Jatecniku.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: nojo, vsak se tak necerti. Vsak urban jungle je taky divocina ne? :-) Maclinxe kouzelnika beru, ale obavam se, ze nebude sam chtit, psal nedavno, ze magii ani matrix zatim nechce, tak holt budete action team a kdyz budete potrebovat matrix, zavolate si osklivou hispanku...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    k tomu neodjizdeni ze SinCIty - pokud je komukoli znamo, tak v SinCity neni NIKDO, kdo by mohl mesto legalne opustit. I velke zvirata maji velke problemy mimo mesto.
    Veskere korporacni zajmy a podobne jsou v SC rizeny lidmi, kteri jsou tam zatrest napriklad.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: poprosim o NEPOSLES, nechci vubec postava umoznit cestovani mimo SinCity na tom je cele hrani postavene a tak je sincity definovane, pokud by se mely dostat ven, tak sam pokus o vycestovani je minimalne na jeden run, ktery mozna jednou prijde, ale jeste neni cas. SinCity je neco jako luxusni veznice, prijezdy tam nejsou temer kontrolovane, ale pokus uniknout je asi jako zdrhat z Alcatrazu, ne ze by to neslo, ale vez, ze lod nebo letadlo klidne bude odstrelovano raketami a podobne dobroty. Po zemi je to uplnej unreal. Byla by nasazena i hruba magicka podpora. Pocitej ta uroven SpecOps.


    SORBAK: ani tohle omezeni nehodlam akceptovat, zadne pravidlo jako jenom jeden kouzelnik v teamu v pravidlech nikde neni a nebude. Team klidne muze byt slozenej ze samych kouzelniku naopak takove moznosti bych dal hrubou prednost pred teamem samejch zabijaku.
    Nevidim duvod proc by nemoh team byt kouzelnickej, naopak je relativne nasnade, ze s tim jak magie funguje vznikaji magicke skupiny. Je napriklad daleko uzitecnejsi, aby kouzelnici spojovali sili treba v astrale. Navic s jednim kouzelnikem v tymu jaksi ztraci smysl ritualni magie, kterou chci do budoucna hrat a v neposledni rade kouzelnik je nenahraditelna postava, takze pokud bude jen jeden hrac mit rozehraneho kouzelnika a pak neprijede, pujde jakekoli pripravene masterovani do kytek, tedy kouzelniku muze byt klidne i vic, ale davam prednost kouzelniku mebojovym, spise s jinym zamerenim.
    Kouzelnici si navzajem vubec nemusi lezt do zeli, magie je velmi siroky pojem v Shadowrunu, takze klidne jde masterovat tym, kde je nekolik kouzlosu.
    Spise bych toto omezeni vztahnul na jednoho hackera, pac dva jsou defacto nesmysl, ale ani na to netrvam.


    SORBAK: opet nesouhlasim, tajnustkareni NEBRAT, hrajem pomerne malo a nez se postavy seznami do detajlu je to vzdy takove vselijake, pokud hraci znaji postavy ostatnich hraje se pak lepe, pac si muzou navzajem radit a pomahat, coz mi nevadi, lepsi je zvysena mira nerealisticnosti, ale uzitecne postavy nez naopak.

    Obecne SinCity NEMA byt nijak zvlast realisticke, takze ne vsichni pouzivaji pouze AK i kdyz je to dobra zbran, spousta lidi ma uzzi i kdyz je mozna napicu atd. To zaprve postavam dava sanci, zadruhe do dodava barevnost a comixovost. Jakoze vazne v maloktere zajimave hre vidis pouze AKcko napriklad.

    Precejenom tohle je moje dejova linie a rad bych, aby zustala zachovana nejaka pravidla.
    To ma mimo jine co do cineni i s jednim kouzlosem v tymu, pac kouzelnik jsem ja a pokud budu ja vetsinou masterovat, coz asi budu, tak vetsinou spis nebude kouzelnik. Proto taky nedelam hackera, ktery je opravdu potreba.

    Jinak hacker neni nezbytne nutny, aby byl jen hacker i kdyz je to samozrejme bezva, dal bych prednost kombinaci hacker-rigger [pokudmozno ne hrany Burkharem, ktery hackovanim desne otravuje ostatni a navic to neumi - coz ukazal uz nekolikrat, naposled v akci projdete pres hranici a vytvorte stalou stezku, kde nebyl ucine schopny pouzit zadny ze svojich programu].

    Jako master bych dal prednost Atomouskovi jako hackerovi, Maclinksovi jako kouzelnikovi [pomuzu a poradim o pravidla se moc nestarej, pores si spis dizajn magie, totem a kouzla, zbytek vysvetrlim ja nebo sorbak, moc se nezmenilo co se dizajnu tyce, hazeni je snadne].

    Burkhara bych chtel jako ridice, ale ne pouze s jednim autem. Nejlepe jako ridice zlodeje, ktery otevre jakykoli zamek nejen od auta, dokaze sednout za knypl i za volant a je tedy uzitecny hlavne jako tymovej ridic, zlodej aut a ten co otvira dvere, kdyz se do nich nekope. Tedy mel by byt i nejak lehce ozbrojeny, kdyz se neco posere.

    Videl bych to tak, ze decker se bude s riggerem podporovat [ano vim, ze se tomu tak nerika, ale libi se mi puvodni nazvoslovi, je jasnejsi].

    Sorbak ma cerstve naplanovaneho ninju, coz je dbra kombinace prave s riggerem [jako vysadek treba] a jeho schopnosti hit and run a knock knock.

    Kdokoli z prilezitostnych postav pak muze byt nejaky zabijak, protoze stejne vsechny vyse zminene postavy budou umet i tuhle cast prace, tak neni zas az takova hruza, kdyz nekdo nedorazi.

    Tohl eby byl v mojich ocich idealni tym i s tim, ze vim, jak kdo hraje a vim jaka postava komu sedi.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    ATOMOUSEK: mas to mit
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    SORBAK: tak stahni ze zahlavi marvina, mrknu na toho hackera... treba si ho zahraju v sincity, kdyz uz ne v seattlu :o)
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Me Marvin nevadi, rozhodne nekuchat! Jeste se teda rozmyslim, jak to udelam, ale pocitam teda s teamem, jehoz slozeni je v zahlavi. Chci videt postavy BURKHARa a MACLINKSe, ostatni znam. Muzete sem, nebo ke me do posty, kdo chce byt tajnustkar. Dam vam mesic casu od minulyho runu, takze kdo chce neco shanet, vyrabet, trenovat apod. ma moznost (posta). U novych postav budu predpokladat, ze jsou v SinCity uplne novy, tudiz prijely max pred tydnem.
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    ATOMOUSEK: proc bys ho kuchal, Marvin je platny clen tymu
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    SORBAK: no a co s marvinem? v tom smyslu, jestli si muzu prevest karmu a marvina kuchnout, nebo si ho mam nechat...?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam