• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WHITESCORPIOThe Dune - Kultovní dílo Franka Herberta a vše okolo - see HOME!
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    tak pred nejakou dobou jsem tady psal, ze se mi nelibili vyslanci do prazdna, a ze az to doctu, tak napisu duvody. vyslance jsem docetl (ke konci to zacalo byt trochu zajimavejsi) a uz ctu kristovu epizodu (ta se mi naopak libi hodne)

    a ted ty duvody: na str. 221 "derivuji mrizku XxYxZ podle souradnic (s)" - studuju matematiku a tohle se mi zda jako totalni blbost

    Prue se nekdy chova, jako ze vi, co se na lodi ve skutecnosti deje a nekdy jako, ze vubec netusi, co se deje

    staveni "umele inteligence" mi prislo ve stylu pejsek a kocicka pecou dort - ted tam prdnu tohle, ted zase tohle a ted treba tohle, aniz bych tusil, co to vlastne bude delat a vubec to bylo dost hardwarove (imo je to spis softwareovy problem) a na druhou stranu, pri analyzach systemu vedeli presne jak by mel pocitac reagovat.

    zaklad umele inteligence (vlastne vedomi) je pds... coz je vlastne radio (dobre.. je to dekoder radiovych signalu).. to mi prijde dooost uhozeny (hlavne v tom, ze hraje tak nezastupitelnou roli)

    na konci se lod teleportuje k tau ceti (jestli si dobre pamatuju) - umele vedomi, neznamena moznost teleportace, bez ohromne spotreby energie

    str 25 - "vlozili do neho (hlavni pocitac) 800 000 programu" - dle meho je toto nesmysl

    neustale hadky o definici vedomi - naprosto zbytecne - definice (by) jim nepomohla v "konstrukci" vedomi


    a bylo toho vic.. ale nechce se mi to dohledavat:)

    jo a jeste odkaz na skoro celou knihu v el. podobe
    WIN_KLO
    WIN_KLO --- ---
    Zdravím, neporadí mi někdo, kde sehnat novou knihu Duna? Je to krásný a klasický dárek k vánocům. :)
    KAERO
    KAERO --- ---
    ve ctvrtek vyjde na levnem DVD duna v edici filmX:
    http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=dvd_bonus
    WIPER