• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LEWINRakovina - zkušenosti, prevence, podpora nemocného, alternativní léčebné metody
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    jsem laik a nastesti jsem ani chemo nezazila, ale paradentoza je virm ne?

    Vim, ze ho mel muj tata uz od mladi a o zuby prisel komplet ve 40 jeste pred chemem, ale dava to smysl, ze clovek s naprd imunitou po chemu chyti tohle asi spis. Co vim, zak se to leci normalne antibiotikama... akorat se to asi blbe hlida a preventivne asi clovek neudela nic...
    KOOTCHA
    KOOTCHA --- ---
    taky mám teď tu hubu furt nějakou vyrachtanou :) už jsem byl u zubaře 3x po sobě a to dřív vůbec.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    CORNELA: tak o tu prognozu prave jde, zachyceni pripadnych dalsich metastaz vcas pro nejakou priznivejsi lecbu. V pripade melanomu cevnatky jsou nejcastejsi metastazy do jater, takze mi jde ciste o to, aby mezi dvema kontrolama nebyla tak velka pauza, ze by z nedetekovatelneho dorost na "way too big".
    WANAH
    WANAH --- ---
    CORNELA: řeč byla o situaci kdy přechází z půlročních kontrol na roční. Což je běžný vývoj, beztak tam chodit nikoho nebaví tak jsoou ve hře cca. dvě kontroly navíc, než k tomu samému dojde i pacient.

    WANAH
    WANAH --- ---
    CORNELA: Jo ták, nutný to neni, ale učitě je to lepší než se po půl roce začít stresovat až do dalšího svícení.
    WANAH
    WANAH --- ---
    CORNELA: Teď nerozumím. 2x,1x do roka nebo obé?
    WANAH
    WANAH --- ---
    EVILMIND: jj postupuje se tak běžně.
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    SUCHRE: co rika snar? :)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---