• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JONYamplified worship - maximum volume yields maximum results
    JONY
    JONY --- ---
    ADAMBERNAU: to se týká i druhého dema (btw v sestavě byl i Neige takže pozor na Alcest a Amesoeurs :-) ). Peste Noire sice nejsou ns nicméně když by si někdo angažovaný :-) přečetl rozhovory, tak asi nadšený nebude...


    Nicméně jak jsem psal při založení tohoto auditka. Politiku a kádrování sem tahat nehodlám.
    ADAMBERNAU
    ADAMBERNAU --- ---
    JONY: Opravdu velice blízko: demo "Aryan Supremacy" (2001)
    JONY
    JONY --- ---
    btw malkuth (bm projekt lidí z no-neck blues band) mají venku také nové album (zatím jen na vinylu, cd bude během pár týdnů). vydávájí opět hospital productions
    JONY
    JONY --- ---
    MATHEW: jinak samozřejmě všichni uvědomělí hoši a dívky to nebudou ani stahovat neb peste noire mají velmi blízko k fašismu :-)
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    JONY: super! zrovna dneska jsem si říkal, že znovu opráším některé starší kousky, takže tohle přišlo jako na zavolanou.)
    JONY
    JONY --- ---
    MATHEW: to album je naprosto skvělé
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    JONY: !!!
    JONY
    JONY --- ---
    MATHEW: imho většina redakce je už nad věcí
    JONY
    JONY --- ---
    ještě tracklist

    TEMNOSTROM
    1. Nataša se pořád neprobudila
    2. Let netopýra
    TECHNOSTROM
    1. Rituální nastavení mikrovlnky na tři minuty
    2. Ibalginea
    HUSTOLES
    1. Tady je Krakonošovo
    2. Bechericism
    ČERNOLOL
    1. Tlačítko na dálkovém ovládání, které nevím, co znamená
    2. Měsíc v novu
    3. Měsíc znovu
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    JONY: lol - a poměrně mě překvapuje, že tihle black borci mají taky smysl pro humor.)
    JONY
    JONY --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Jo a doporučuju navštívit myspace stránku Growing. Nabrali třetího člena. Je to ženská (Sadie Laska). Jejím nástrojem je hlas. V počtu používaných krabiček nijak za původními členy nezaostává, takže ten hlas resp. zvuk je naprosto šílenej a zvláště když je šílená akustika, to je pak místama noise jak hovado. Tak nebo tak to byl pro mě jeden z nejzajímavějších koncertů letoška a moc se těšim na jejich jakejkoli další počin. Zatím tedy na myspace jeden krátkej příspěvek, podle mýho soudu slabej odvar toho, co přijde:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    The Present
    http://www.mediafire.com/?sharekey=0c20f59308f8e763d2db6fb9a8902bda
    Je to teda stáhnutý z myspace, nic jinýho jsem zatim nesehnal. Na živo mě fakt bavili. Kdyby měl náhodou někdo jejich album, nezlobil bych se.

    Tady je recenze na jejich zatim jediný album World I See:
    Listening to the debut album from The Present it’s unsurprising that Rusty Santos had a hand in producing Sung Tongs by Animal Collective. The bands compositions have the sound and feel of AC’s earlier more droney and less focused work. It’s only a shame that Rusty hasn’t taken the approach that Animal Collectives’ more dancey and cohesive songs have of late.

    There’s nothing wrong with the album per se but it feels more like one entire piece of music rather than a collection songs. This means that if you really want to get the most out of the music you have to put in a lot of time and effort.

    Two of the tracks on the album pass the 11 minute mark and, particularly on the title track, you don’t get rewarded for your listening till about 5 minutes in when the song builds up from its simple drum and piano rhythms to some disembodied chanting before being sawn in half by a chilling violin chord and then slowly building up the dread before petering out again.

    The music contained on World I See is what I call ‘soundtrack music’ in so far as it has no verse chorus verse structure and that each track progresses in a different style to most conventional music. This is no bad thing but for the casual listener it could be quite off putting.

    Having seen The Present live I know that some of these structured songs come off incredibly well in the live setting, particularly the tribal drumming parts, but most of the time you’re left listening to the aural equivalent of masturbation.

    http://www.myspace.com/thepresentnewyork
    JONY
    JONY --- ---
    9.4.2009: The Skaters (solo projects) (US), P.A.R.A. (US), Dolphins Into The Future (BE) & RUiNU (CZ) v XT3



    http://www.last.fm/event/908258

    9. dubna 2009 ve 20.00 se v pražském klubu XT3 představí pětice improvizačně noiseových projektů, reprezentujících poslední, „postmikrovlnní“ generaci minimalistického DIY přístupu k hlukové/zvukové subverzi na okraji žánrů. Vystoupí členové skupiny The Skaters Spencer Clark a James Ferrari se svými sólovými projekty Monopoly Child Star Searchers a Nuke Survivor, americká hudebnice a performerka P.A.R.A., belgický projekt Dolphins Into The Future a domácí formace RUiNU.

    Protagonisty spojuje neagresivní, anti-modernistní přístup k dědictví noiseové a vůbec experimentální lo-fi subkultury. The Skaters přehodnocují samotný, stále nesmyslnější pojem „hluku“. Podobně jako jiné současné skupiny amerického západního pobřeží, pohybující se na žánrovém pomezí noise a psychedelie (Pocahaunted, Grouper, Sun Araw, Yellow Swans atd.), také The Skaters směřují svoji inovativní tvorbu od (maskulinní) agrese programových výbojů k tvoření herních, rituálních a nezřídka klaustrofobních sonických prostorů. Určující inspirací jejich rozsáhlé produkce (více než dvacet alb) je zvukový svět ohraných magnetofonových pásků. Jejich tvorba přitom ukazuje, jak nenásilně se toto prosté kutilské východisko mění v celou archeologii dosud neodkrytých hudebních světů.

    http://www.myspace.com/skaterseuropeantour

    Labanna Bly svůj hudebně-performativní projekt P.A.R.A. (Pre-Atlantean Ritual Artifacts) charakterizuje jako regresivní trance k původnímu hlubinnému psychogeologickému území pozapomenutých nativních rituálů. V její fluidní tvorbě se hudba prolíná s totemickou tělesnou stylizací přesouvající původní univerzální vizi domorodého matriarchálního archetypu umělkyně-kněžky do uzavřených bublin soudobé subkultury, volně se šířící vodami globalizovaného dění.

    http://www.myspace.com/labanna

    Týž izolacionistický, post-humanistický aspekt vyznačuje také tvorbu Belgičana Lievena Martense a jeho projekt Dolphins Into The Future. Jak napovídá název, v pozici umělce skrytého za zvukovou strukturou své amorfní tvorby může stát jakýkoli hybrid mezi delfínem a lidskou bytostí.

    Domácí scénu budou zastupovat RUiNU, specializující se na volnou improvizaci s hlukovými fragmenty a hudebními ruinami. Lo-fi elektroniku a ozvučené předměty nejrůznějšího původu doplňují zkreslené dechové nástroje, s nimiž se strohý noisový základ proměňuje směrem k pulzující, ničím neohraničené zvukové hmotě.

    The Skaters (solo projects), P.A.R.A., Dolphins Into The Future a RUiNU vystoupí 9.4.2009 od 20:00 v klubu XT3 (Rokycanova 29, Praha 3 – Žižkov). Vstupné pouze na místě 150,-.

    Koncert pořádají KLaNGundKRaCH a Letmo Productions.
    http://www.klangundkrach.net
    http://www.myspace.com/letmoproductions
    http://www.xt3.cz

    JONY
    JONY --- ---
    4.4.2009: Head Of Wantastiquet (US), Karolina Kamberská (CZ) & Rouilleux (CZ) v Studiu Rubín

    V sobotu 4. dubna se v pražském prostoru A Studio Rubín (Malostranské nám. 9, Praha 1) od 20:30 představí tři svébytní muzikanti s odlišným pohledem na folk, potažmo písničkářství. Vstupné pouze na místě 180,-.



    http://www.last.fm/event/939023

    Paul LaBrecque (alias Head Of Wantastiquet) je součástí kostry věčně se obměňující sestavy Sunburned Hand Of The Man. Ti se spolky jako Jackie-O Motherfucker nebo No-Neck Blues Band ztělesňují prazáklad vágních škatulek jako „free folk“ nebo „New Weird America“ v těch nejvíc psychedelických a nesvázaných polohách. Od obhroublé riffové masírky k jemným akustickým mantrám u nich vedou cesty skrz jakékoliv představitelné hudební stezky.
    Nahrávky Paula (ať už s bývalou manželkou Valerie Webb nebo sólo jako Head Of Wantastiquet) odkazují k americké i japonské psychedelii 60. let. Obecně také k původnímu folku a country, přičemž tu není pachuť moderního klišé těchto stylů, ale naopak příklon k jejich přirozené a intuitivní povaze.
    Vydával na značkách jako Elipse nebo Open Mouth, poslední album pak na společném sublabelu Father Yod a Ecstatic Peace (který vede Thurston Moore ze Sonic Youth). Loni do Prahy přijel jako řidič Ignatze a LSD March, letos už s vlastní kytarou, banjem a otlučeným kombem.

    http://www.myspace.com/headofwantastiquet
    http://www.myspace.com/sunburnedhandoftheman

    Karolina Kamberská je známá hlavně jako polovina Sester Steinových. Pokrevní sesterské duo (rozených Steinhauserových) si u nás po 4 albech a nespočtu koncertů vybudovalo poměrně solidní pozici. Jejich městský folk, zpívaná poezie hraničící s rockovým písničkářstvím, nese v tom nejlepším slova smyslu typicky český punc.
    Karolina představí své zcela nové songy, tento koncert se dá s nadsázkou považovat za start její sólové kariéry, které se hodlá věnovat po splnění mateřských záležitostí.

    http://www.sestrysteinovy.cz

    Luboš Rezek nebo také Rouilleux je minimalistický písničkář, jehož rozvazbené kytarové skladby mají někde hluboko inspiraci v Sonic Youth a v středním období Current 93, ale především vlastní výraz.
    Je také součástí projektu The Ruin Of Ruins (spolu s hlukovými improvizátory RuiNU a hráčem na dechové nástroje Patrikem z českobudějovických Psychedelický Flákač Na Odstřel).

    http://www.last.fm/music/Rouilleux

    Pořádá Letmo Productions.
    http://www.letmo.net/productions
    http://www.astudiorubin.cz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam