• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KETHAMINAPRAHA 4 - rozšiřte naše řady .)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    BIDAK: jooo kunratice a jsou vesely... a ze by nejak treba resili libusskou a obecne ten "privod" od vychodu to ne... a ted to jeste zhorsej tim novym metrem az ho budou stavet... Je to proste banda neschopaku...

    No to je jasny.. musime prece vsichni zacit jezdit na kole ne? To si prece vladnouci mensina zada...

    BIDAK: me fascinuje ze treba u nove trasy metra naplanovali 3 P+R s celkovou kapacitou 850 aut :D :D dementi proste...

    Ach jo... ja jdu radsi neco delat... tohle me akorat vytoci : D: D
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    MAWERICK: Kdyby vybudovali novou, nemusej řešit starou. Zoufalé řešení.
    Jenže ono funguje tam, kde lidi jsou zvyklí jezdit. U nás lidi jezdit musí, protože nemají jinou volbu, docela hodně a docela často. Takže to fungovat nebude, viz zklidnění Kunratic až k neprůjednosti.

    Navíc v Praze musíš zklidnit tak aby lidi náhodou nezačali přecházet do MHD. Ta je totiž přěetížená a na auta nakonec spoléhá. Není divu, že to nefunguje.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    Už se s tím nedá nic dělat, po volbách to zas utichne, protože by to stálo miliardu za 100m trasy.
    Prostě to je a bude otevřená a mokvající rána a z Prahy bude Sao Paulo se zácpama úplně všude.
    Už je pozdě.
    BTW vyprávěl jsem vám, že kapavita P+R parkovišť se snižuje a momentálně jsme na 10% plánované kapacity?
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    BIDAK: jenze kolony jsou primarne dany tim ze na to jdou uplne naopak... nedjriv neco zuzej, zklidnej nebo jak se tomu ted rika a pak teprve zacnou mluvit o nejake nahradni ceste... To ma byt opacne.. nejdirv vybudovat novou a pak teprve resit starou...
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    VASHA: Mno jasněže to jsou mokrý sny, ty plány jsou dávno v troskách. A to i na to co je v územním plánu. Ono pořád lepší tramvaje, než kolony aut i v bočních, dříve klidnejch uličkách jak to teď je v krči. Plus hlavní cesty ucpané... autobusy.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    ANEKKE: V sedmdesátých letech zrušena. Co by za to dneska dali obyvatelé Novodvorské. Kteří nechtějí na IP Pavlova.
    ANEKKE
    ANEKKE --- ---
    BIDAK: Vsak taky tramvaj v Krci kdysi jezdila..
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    Ale v tom článku teda mektaj taky místama dobrý halušky.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    BIDAK: njn halvne nemusis nic stavet, silnice ti staci zejo.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    OTAVA: Vlastně ne. Metro a autobbusy. Protoře busy jsou nejlevnější. A nejhorší.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    OTAVA: Anoano
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    BIDAK: jinak stejnej pocit jsme mel z Radlicky, ale tam to cely prehazeli a asi metro staci.

    Onno rozsirovat MHD znamena platti vic autobusu, ridicu a tramvaji a vubec spusu penez. A kdyz musis odebrat 250 onvejch tramvajovejch souprav ze Skodovky tak ti moc penez nezbude, zdravime Pavlika a Romese!
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    OTAVA: Ona tramvaj ani jinudy vést nemůže. A kombinace metro/tramvaj je rozhodně žádoucí.
    Upřímně - tramvaj i metro už DÁVNO měla vést do Krče. Teď už je to tam obrovskej průser. A nestaví se protože se do Pražské MHD 30 let prakticky neinvestovalo.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    BIDAK: jj vzdycky jsem si rikal proc tam je, ze by se tam presne hodila tramvaj.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    MIDORI: Ta tramvaj je tam plánovaná už 30 let. Proto ten pruh uprostřed.
    MIDORI
    MIDORI --- ---
    LSDMASACRE: Nikam jsem se nestehovala, narodila jsem se tam, ty chytraku.
    LSDMASACRE
    LSDMASACRE --- ---
    jsem pro tramvajové spojení P-4 a P-5. už je to dlouho třeba. A navíc, chce to studovat územní plány než se někam nastěhuju. V takovém Prokopském údolí, či na Ořechovce je klidu dost ne? A tam tramvaje fakt nepovedou :)


    MIDORI: to metro se musí odněkud napájet ne? a pokud si mám zahrát na přecitlivělého ekoteroristu, tak svážet na něj lidi tramvají je lepší než busem přeci.
    MIDORI: Koleje se do ulice vejdou v pohodě. Pruhy jsou tam dost široké a 60% lidí co tudy jede autem jezdí jak prasata. Zúžení by je mohlo zpomalit. Popřípadě se udělá pruh pro auta přes koleje jako je to na více místech v Praze.

    RUDIE: nejbližší možnost jak na vlak dejme tomu budoucí stanice metra Olbrachtova je buď Krč nebo Kačerov. Což je celkem z ruky. Tady to vyřeší tramvaj.

    p.s. potřeby většiny jsou a vždy musí být nadřazeny potřebám menšiny. Takže nebrečet. Díky :)
    MIDORI
    MIDORI --- ---
    A dalsi vec, vzdyt by tam melo byt metro, zastavka nekde jak je Barcelo, nebo ne? Tak proc tam cpat jeste tramvaje..
    MACCINO
    MACCINO --- ---
    MIDORI: na radnici?
    MIDORI
    MIDORI --- ---
    MACCINO: To neni vubec v pohode. Vzit si hypoteku, opravit barak a pak nam tam zacnou jezdit tramvaje??? At s tim jdou nekam. Me by spis zajimalo, proc se o tom uz tolik let mluvi a porad nic. Nekde musi byt nejaky hacek, kdyz se to jeste nezrealizovalo.

    Kde by se dalo zjistit, jak moc to opravdu hrozi? Na stavebnim urade?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam