• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KETHAMINAPRAHA 4 - rozšiřte naše řady .)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MAWERICK: "Zaklad je dostat ty auta co nejrychleji pryc (do cile cesty)" Fakt?
    Dopravní indukce – Wikipedie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%AD_indukce
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    CABI: to je imho skoro nemozny... nejen proto ze by to, zvlast v CR podminkach, stalo naprostej nesmysl, ale taky by se muselo resit metro, kolektory, samotne zaklady tech starych baraku atd atd spod...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    Problem magistraly je ze to je pohrobek socialistickeho planovani... a tahnout dalnici centrem je proste blbost...

    Ale "Zklidnovat" ji poridavanim krizovatek a jinych dopravnich staveb ktere jeste zpomali pohyb aut po ni je proste blbost... Zaklad je dostat ty auta co nejrychleji pryc (do cile cesty) tudiz by trend mel byt opoacny pokud je to jen trochu mozny...
    A to co planujou je v kazdem trochu rozumnem uhlu pohledu proste naprosta kravina...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CABI: Aha, to mi uniklo. V tom případě souhlasím, zasypání jen podjezdu Na veselí nepřinese nic dobrého.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    AXTHEB: jojo to je takova prazska termijaderna fuze
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Ja bych proste vychazel z toho, ze neni dobry mit dalnici v centru mesta. Ze podchody a opatreni ktere delaji v meste barieru pro pesi a vytvareji z ulice zavodni drahu pro auta nejsou tim nejlepsim resenim. Pokud vim rok zpatky pro prahu delal prohet jan gehl, ktery rikal, ze je to jedna z nejobtiznejsich veci na ktere pracoval. Pokud vim doat by magiszrale ulechcil dalsi severo jizni cesta s lepsi propustnostipalmovka zizkov eden a dale plus nikdo tdy nevi jkej zrovna na tuhle konkretni oblast bude mit trasa D. Zame jsou ty podchdy strasny a musi se s tim neco delat abych jako clovek co tady bydli mel pocit ze bydlim na pomezi pankace. Nusli a ne u 6 proude dalnice ktera se da ted v tomhle stavu na kilometru a pul podejit pouze trikrat
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CABI: Na zakopani 5. kvetna imho nejsou a nikdy nebudou penize
    CABI
    CABI --- ---
    AXTHEB: Ja myslel ze se resi jenom zasypani podjezdu Na Veseli, ne ten na Namesti Hrdinu.
    Tam bych to i uvital, protoze tam se zastavuje na nekolika semaforech spousta aut co se snazi dostat sem a tam, pritom na povrchu by to slo vyresit jednoduseji.

    Nicmene bych to nechal jak to je a vyresil to jednou pro vzdy poradne, tj. zakopat 5.kvetna.
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    AXTHEB: odkud mas tu informaci ze do vozovny se bude zajizdet primo? posli pls.. jakoze se predela taborska u soudu a polozi novy koleje taborska-soud-vozovna? to jsem nikde navrzeny nevidel. jen byla jeste varianta zasypat i podjezd taborska/namesti hrdinu, ale od toho se pokud vim uplne odstoupilo

    vetu "Kdežto ten pojezd je vedle metra a zabírá spoustu místa i docela daleko od Magistrály." jsem si precetl nekolikrat, ale fakt nechapu, vubec. zabira spoustu mista? jakoze ta krizovatka nebude? a v cem to tam ma teda pomoct? jo, je blizko metra, a? chapes ze prejit krizovatku o kterou se delis s tramvajema a _velkym_ mnozstvim aut je o neco slozitejsi nez to proste podejit osklivym podchodem? ze vznikne oblast jeste vic rozdelena dopravou?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HOBORG: Tramvaje zatahující do vozovny by měly jet přímo, bez dvojího křížení magistrály. Kolem metra jen 18/55.

    HOBORG: Hele obě strany semaforu na Wenzigový jsou mrtvý zóny, daleko od hromadný dopravy. Ten semafor tam v podstatě nemá co spojit, ani se nic takovýho nepředpokládalo - je tam čistě kvůli posunutí zácpy z Legerovy. Kdežto ten pojezd je vedle metra a zabírá spoustu místa i docela daleko od Magistrály.
    IKI
    IKI --- ---
    REDSNAKE: Stejně to nakonec bude vypadat podle toho, kdo víc (víckrát) zaplatí.
    IPR a přilehlá žumpa na prachy. Je úplně jedno, co by bylo nejlepší. Hlavně mít náhradní řešení a důsledně při každé změně opomenout některý ze zásadních problémů.
    Plánovat se dá cokoli jakkoli dlouho. Podívej se na metro D. Vítězí Názor, který obsahuje nejvíc neprůchodných nápadů.
    Nebo letiště v Ruzyni. Taky nikdo nechce začít, když to produkuje prachy tak jak to je.
    Mch, vypadá to jako účinná vyhláška úřadu práce pro potírání nezaměstnanosti..
    Kolik lidí to zaměstná? Kolik pracovních příležitostí plánováním vznikne?
    Kolikrát? Je to dost nepřehledný?
    Kolik lidí to zaměstná? Má to dost místa pro vyjímky? Kolik pracovních příležitostí vznikne?
    Je to dost nepřehledný?Kolik lidí plánování zaměstná?
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    CABI: jo, to taky. a tech problemu tam kolem toho vznikne o dost vic. tramvaji tam jezdi fakt hodne protoze vozovna, kazda z nich to tam uplne zastavi. v okoli bude pak mnohem vic stojicich a rozjizdejich aut - vic prachu, hluku. prejit na druhou stranu bude mnohem slozitejsi.. ale hlavne proc sakra? jak to ma ty zona pomoct?

    AXTHEB:
    a ja myslel ze problem je "rozpojený zóny kvůli tranzitní dopravě", ale on je to zrejme fakt jen emo zachvat. hurrdur, podjezd spatny
    CABI
    CABI --- ---
    Me osobne to je docela jedno (i kdyz kdyby se zakopala cela magistrala a nahore udelala mestska trida/park tak super). Ale kdyz se ten podjezd zahrabe, tak rikam ze budu jezdit pres ulici Na Veseli dolu do Nusli (a dalsi auta dal do Vrsovic), a asi nebudu jedinej, takze celkem poklidnou a ospalou casti Nusli se zacne jezdit o dost vic, kolem zahradky u Klokocnika toho bude jezdit celkem dost si myslim.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HOBORG: Protože tam nebyl podjezd?
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    CABI: ja tam jdu
    nechapu tu situaci. zajimam se o to, ale doted nikde nezaregistroval jak to ma tomu mistu vubec pomoct. problemy ktery to zpusobi v doprave se ignorujou, a jak ma ta zmena na miste pomoct jsem nikde nevidel vysvetleny - proste podjezd je hnusnej, pak to bude mnohem lepsi. proc podobna zmena z mista rozdelenyho dopravou na krizovatku nepomohla v ty wenzigove? proste nic.. jsem presvedcenej ze tam prece musi za tim "neco" byt, nejaka pointa, ale zatim jsem to nikde nenasel. takze na debatu jsem dost zvedavej

    // svetla na krizeni s wenzigovou jsou podle me ok, tam to opravdu moc novejch problemu nevyrobilo, tech par lidi tam muze lip prejit ulici, a da se tam ted napojit s autem. ale ze by ta zmena pro lidi tam bydlici to misto nejak zlepsila, udelala z toho hezci misto k ziti? to jsem si teda fakt nevsimnul. co je ta tajemna vec ktera ma po zasypani podjezdu tak zlepsit to misto, a proc to tady nezafungovalo?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    zajímalo by mě jestli jsou tyhle stavební úpravy konzultované se skutečnými odborníky nebo si to rozhodují radní jak se jim zachce..
    CABI
    CABI --- ---
    Masivní letáková kampaň. Půjdete tam někdo,aby jste tu preferoval? Si myslím že nejlepší by bylo nechat to jak to je a až uztaje doba tak zakopat 5. května od zem ač na Vyšehrad...

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SPLIFFBOY: no, jako vážně uvažuju nad tím, že na ni začnu volat měšťáky. Fakt bych nerad od sebe rval psy znovu....Ono když ti na psa čumí naježenej vrčící 50 kilovej ridž a paničce je to u řiti, to fakt není příjemný..
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    REDSNAKE: jasny... jako na rovinu, ono jak je poznat z toho vyctu ploch, kde volny pohyb LZE, tech mist je minimum, takze zakaz ignoruji asi vsichni pejskari. ja svoji fenu taky poustim v parku Jezerka, ale kvuli psum to delam vzadu nahore nad hristem, aby se ona mohla trochu prosmejdit na volno a nic mi ji nesezralo, pac ma asi pet kilo a je na psy drza bez ohledu na jejich velikost. tvoji hruzu chapu, bezradnost bohuzel taky... jestli je to p*ca, tak s tim moc nezmuzes, vyhlasky, nevyhlasky...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SPLIFFBOY: Je to park mezi ulicí Pod Vilami a Vladimírova. Je tam pověšená cedule "Zákaz volného pobíhání psů" a přestože jsem paní na tuto ceduli již jednou upozorňoval, ani se neobtěžovala mi odpovědět a tvářila se, že mě neslyší...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam