• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KETHAMINAPRAHA 4 - rozšiřte naše řady .)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    AXTHEB: jenze tz chces idealne zakopat magistralu v centru... Az po nuselak je sucasnej stav uchazejici/resitelnej... Pokud tam teda nenadelj ty voloviny co vymejslej...
    Tam je provoz relativne plynulej. Houstne az v centru
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    AXTHEB: Tak zrovna nastupni ostruvek na Paloucku jsem resila par desitek prispevku drive, ten se prej rusit nebude:)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MČ Praha 4: Usnesení rady - ke Koncepční studii Táborská/Na Pankráci
    http://www.praha4.cz/ke-Koncepcni-studii-Taborska-Na-Pankraci.html
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HOBORG: Na Paloučku jde o posunutí zastávky, zrušení nástupního ostrůvku a zvednutí silnice (imho zhruba do stavu jako je Albertov ve směru z centra), to je docela velká změna.
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    IKI: nikdy jsem na podobny debate nebyl, bydlim blizko, tyka se me to primo. jsem proste zvedavej
    ten web znam, prostudovano snad mam. pokud vim tak tam doslo minimalne k ty zmene ze podjezd taborska-namesti hrdinu se zasypavat nebude
    HOBORG
    HOBORG --- ---
    nacpat magistralu pod zem by bylo samozrejme super, ale asi nerealny, moc slozity, strasne drahy. pokud vim tak se o tom spekulovalo v oblasti muzeum-hlavak, ale i tam se to odlozilo

    AXTHEB: tak jo, nasel jsem. dik
    tuhle stranku samozrejme znam, z vizualizaci to videt nebylo, ale je tam i tohle schema
    http://www.iprpraha.cz/uploads/psyo_gallery_album/32/800x800x0/411.png
    vzhledem k tomu ze tahle cas je pokud vic odlozena na neurcito, tak je to teda jedno, ale jo, tohle reseni mi dava smysl

    jinak teda ty posouvaci obrazky 1-3 jsou neskutecnej podvod :) koncept zatacky pro setkavani obcanu s cirkusakem. tramvajova zastavka taborska prakticky beze zmeny /stromy na jare zezelenaj samy od sebe, na to neni potreba rekonstrukce. stolecky tam taky pres leto uz jsou, jen v zime se uklizej protoze o ne neni moc zajem

    ale jo, bude treba hezky ze zasazej stromy i na druhou stranu
    IKI
    IKI --- ---
    HOBORG: A prostudovals pořádně, co se bude diskutovat? Mám zkušenost, že diskuze se točí POUZE kolem slajdů, který pořadatelé přinesou. Běda, jak se ozveš, že jejich pohled není úplný nebo chybný.
    Taky jsem viděla, jak se do plánů zakresluje, jak voda teče do kopce..
    Ten článek je z roku 2017, tudíž předpokládám, že se bude řešit to, co je SCHVÁLENO.
    http://www.iprpraha.cz/clanek/1649/spojnice-nusli-s-pankracem-zna-svou-budouci-podobu
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AXTHEB: Je to pod Návrh koncepční studie
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HOBORG: Z původních vizualizací http://www.iprpraha.cz/taborska čtvrté šoupátko, ten bílý pruh před soudem je tramvaj.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MAWERICK: Hele metro ani ne, jak mě nedávno upozornil Bídák. Ona ta magistrála hned u mostu zatáčí, takže by výjezd z tunelu mohl klidně být tam co je podjezd (Kongresová)
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    REDSNAKE: Cely zhavy prijedou. IMHO se s timhle proste musis smirit. Me taky nebavi furt svymu batoleti vydloubavat psi hovna z podrazek, a vysvetlovat mu, ze nema zrat vajgly. Ale nenadelam nic.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MAWERICK: "Zaklad je dostat ty auta co nejrychleji pryc (do cile cesty)" Fakt?
    Dopravní indukce – Wikipedie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%AD_indukce
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    CABI: to je imho skoro nemozny... nejen proto ze by to, zvlast v CR podminkach, stalo naprostej nesmysl, ale taky by se muselo resit metro, kolektory, samotne zaklady tech starych baraku atd atd spod...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    Problem magistraly je ze to je pohrobek socialistickeho planovani... a tahnout dalnici centrem je proste blbost...

    Ale "Zklidnovat" ji poridavanim krizovatek a jinych dopravnich staveb ktere jeste zpomali pohyb aut po ni je proste blbost... Zaklad je dostat ty auta co nejrychleji pryc (do cile cesty) tudiz by trend mel byt opoacny pokud je to jen trochu mozny...
    A to co planujou je v kazdem trochu rozumnem uhlu pohledu proste naprosta kravina...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CABI: Aha, to mi uniklo. V tom případě souhlasím, zasypání jen podjezdu Na veselí nepřinese nic dobrého.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    AXTHEB: jojo to je takova prazska termijaderna fuze
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Ja bych proste vychazel z toho, ze neni dobry mit dalnici v centru mesta. Ze podchody a opatreni ktere delaji v meste barieru pro pesi a vytvareji z ulice zavodni drahu pro auta nejsou tim nejlepsim resenim. Pokud vim rok zpatky pro prahu delal prohet jan gehl, ktery rikal, ze je to jedna z nejobtiznejsich veci na ktere pracoval. Pokud vim doat by magiszrale ulechcil dalsi severo jizni cesta s lepsi propustnostipalmovka zizkov eden a dale plus nikdo tdy nevi jkej zrovna na tuhle konkretni oblast bude mit trasa D. Zame jsou ty podchdy strasny a musi se s tim neco delat abych jako clovek co tady bydli mel pocit ze bydlim na pomezi pankace. Nusli a ne u 6 proude dalnice ktera se da ted v tomhle stavu na kilometru a pul podejit pouze trikrat
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CABI: Na zakopani 5. kvetna imho nejsou a nikdy nebudou penize
    CABI
    CABI --- ---
    AXTHEB: Ja myslel ze se resi jenom zasypani podjezdu Na Veseli, ne ten na Namesti Hrdinu.
    Tam bych to i uvital, protoze tam se zastavuje na nekolika semaforech spousta aut co se snazi dostat sem a tam, pritom na povrchu by to slo vyresit jednoduseji.

    Nicmene bych to nechal jak to je a vyresil to jednou pro vzdy poradne, tj. zakopat 5.kvetna.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam