ARFEA: Je pravda, ze ve dvou se hrac, ktery bude hrat za hrdiny trochu zapoti (ale vlastnosti a schopnosti jednotlivych hrdinu jsou velmi specificke a tudiz snadno zapamatovatelne), takze nehrozi nejake velke zmateni nebo neprehlednost. Primarne jsme hru pripravovali jako spolecenskou a tedy cim vice lidi se z toho zminovaneho rozmezi 2-6 hracu zapoji, tim je podle me hra zajimavejsi a zabavnejsi. Navic se tak kazdy muze koncentrovat na hrani role prave toho sveho vybraneho hrdiny a vic se s nim ztotoznit. V tomto ohledu pak dostava Dorn rozmer castecne i RPG (neboli her na hrdiny) a komunikace mezi jednotlivymi postavami behem hry se stava zabavnym vedlejsim produktem ;)
DAVESADE: No, prirovnavat Dorn k necemu znamejsimu je dost tezke, jelikoz nase snaha se upirala k tomu, abychom vytvorili hru co nejvice originalni. Neco, co tu jeste nebylo a co by i nas tvurce bavilo hrat stale dokola a neomrzelo nas to (coz se myslim po tech peti nebo mozna uz sesti letech vyvoje myslim podarilo). Pokud vsak presto Dorn k necemu prirovnat, tak mozna vzdalene k sachum, pro ktere je take priznacne, ze lze zvitezit neprebernym mnozstvim zpusobu a je nekonecne mnozstvi zpusobu a cest, jak toho dosahnout. Navic jiz po nekolika tazich je na hracim planu pravdepodobne situace, ktera neni identicka s zadnou predchozi hrou a tak je pokazde nutne hladat nove postupy a nova reseni. Navic uz i pocatecni rozvrzeni sil je vcelku variabilni diky jiz zminovanym alternativam hraciho planu a moznosti zvolit vyvolenou petici hrdinu z deviti moznych. Proto je kazda hra unikatni a jen malokdy v ni lze uplatnit nejake zabehnute nebo drive overene koncepty. Zkratka jedna se imho o celkem originalni kousek, ktery kdyz uz nic tak za vyzkouseni urcite stoji, nebot leta testingu vybalancovala silu obou stran tak, ze sance vyhrat je 50:50 (koneckoncu stejne jako v tom sachu) ;)