Tak jsem tenhle týden se spolubydlícím zahrál první hru. Měla to být rychlá, zkušební hra, ale nakonec se protáhla přes dvě hodiny. Teorii pravidel jsme zvládli celkem rychle, protože už jsem je měl přečtený. Já se postavil na temnou stranu, a sok si vzal hrdiny v doporučené sestavě Kaerdrak, Choros, Almanor, Ragnar a Eleanor. Je fakt, že zpočátku byl ze spousty karet a figurek dost zmaten, a nějakou dobu trvalo než vstřebal základní charakteristiky postav. První hru doporučuju hrát ve víc lidech :) Začali jsme oba dost opatrně a postupně hledali strategii. Hrdinové vyrazili do bažin pro poklady. Já jsem chvíli otálel, ale pramálo se mi líbilo, že zadarmo získávají cenné věci, a zaútočil jsem s několika hermany. Ukázali se jako snadné sousto a uvědomil jsem si, že takovéhle malé potyčky jsou ku prospěchu hrdinům, kteří tak za málo námahy získávají zkušenosti. Rozhodl jsem se centralizovat síly a stáhl se do Dornu. Líhnul jsem hlavně slabé nestvůry s cílem rychle zaplnit místnost a znervózňovat tak hrdiny pokračující v nerušeném sbírání pokladů. Ti si brzy povšimli nebezpečně rostoucí hnědo-červené síly v srdci Dornu a vypravili se moje vojsko trochu rozředit. První dorazili Choros, Kaerdrak a Ragnar. Brzy zjistili, že v úzké chodbě bráněné duchem, kterému za zády stál kostlivec a střílející gorgona, mnoho nesvedou. Použili svá požehnání, ale nezpůsobili Zorkalovi zásadní ztráty. Zorkal pak mohl postoupit na druhou úroveň. Poměr sil se vychýlil s příchodem Eleanor a Almanora, který v jednom tahu pomocí nějaké záludné karty a dvou fireballů zredukoval zbylou armádu téměř na polovinu. To mu vyneslo bezproblémový postup na druhou úroveň. Dlouho se z ní však neradoval. V bojovém zápalu zapomněl na zadní vrátka a nedokázal se uchýlit do bezpečné vzdálenosti a následující noc zemřel. Se Zorkalem to ale přesto vypadalo dost bledě nebýt Posil ze záhrobí, které vrazily hrdinům osinu do zadku. S jejich pomocí se podařilo dorazit vysíleného Kaerdraka, což vyústilo v kapitulaci hrdinů.
Ale je pravda, že protihráč měl složitější úlohu, což jistě hrálo svou roli. Atmosféra byla i ve dvou super.
Během hry se vynořila otázka, jestli předměty, u nichž se píše "V tomto kole...blabla", působí přímo v tahu, kdy jsou sebrány, nebo si je hráč může archivovat pro pozdější použití.