• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    BOUCHI: IMHO priklad cloveka, ktery zase nevi o cem mluvi a tim "vsechny" urcite myslel jen "vsechny, ktere znam"...
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    CYBERWOLF: Hm, v cem vidis Draci doupe treba u Graenalandu, Legie nebo Areny?
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    MATHES: Simte, chces srovnavat Dorn s nejakym batohem?? :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    mam dilema k vanocum Dorn nebo Batoh? Otec doporucuje batoh, ale ten bych mohl z rodicu vymlatit zacatkem pristiho roku, ze se mi starej rozpadne.

    Je ta hra vazne tak dobra?
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Nechci tu na tohle tema nejak zdluhave polemizovat (blizi se prece vanoce a to jsou svatky klidu :o) ), ale osobne jsem presvedceny, ze prave silny strategicky system bez nutnosti pouzivat kostky nebo jiny nahodny faktor cini hru unikatni a velmi taktickou zalezitosti. Navic Altar sice Dorn vydal, ale autorsky tym byl ve vyvoji nezavisly, takze o tom, ze by se jednalo o deskovou verzi draciho doupete nemuze byt ani rec. Jen vyzkousej a uvidis, urcite zmenis nazor. Preji prijemnou zabavu ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    CYBERWOLF: No, jasne ze hrdinove zabijeji nestvury jako vzdycky, ale to, ze Zlo muze snadno zvitezit a to, ze se vubec nepouziva kostka snad hru posune take do dalsich oblasti...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Sice jsem to jeste nehral, ale podle pravidel to ve me budi takovy ten dojem jako vsechny hry od Altaru - vidim Draci Doupe. Spis nez stolni hru mi to pripomina drakobijecky RP. Zkratka na muj vkus je tam moc dekoraci a ne zrovna silny system.

    Uvidime jaky dojem udela hra samotna:]
    MATHES
    MATHES --- ---
    ZORKAL: dik
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    MATHES: Kdyz je tah hrdinu, utoci jenom hrdinove (nestvury jim to tedy nemohou "oplacet"), kdyz je tah Pana Dornu, tak utoci jenom nestvury, hrdinove jenom cekaji, jestli se doziji rana...
    MATHES
    MATHES --- ---
    LITTLELI: pravidla uz sem precet, to sem udelal hned jak sem tady videl link ;)
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    tahy se stridaji, jukni do pravidel na strankach (a vida hodi se), jsou tam popsane faze :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    zacinam docela vazne uvazovat, ze si tuhle hru necham nadelit pod sromek
    MATHES
    MATHES --- ---
    jeste dotaz, utoci hrdinove pokazde jako prvni?
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    ZORKAL: Ano, právě proto už pak moc dlouho nežil :) Nespočítal si, že nestihne utéct. Pokud mě paměť neklame, tak se mu jeden život vyléčil postupem na druhou úroveň, takže měl pak možná dva, ale ani to ho nezachránilo.
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ARFEA: Diky za report, jenom se chci ujistit, jestli jste opravdu odecitali Almanorovi Kapky krve za kouzleni - pokud na prvni urovni seslal dve Ohnive koule v jednom tahu, tak by mu zbyl jenom jeden zivot, coz je pak docela lakava korist...
    MATHES
    MATHES --- ---
    ARFEA: ja sem si to myslel dik
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    MATHES: Dvě nestvůry tě většinou zraní jen za jeden život, (jeden útok vykreješ a zraní tě až ten další), pokud to nejsou upíři, kteří mají dva útoky. To bys pak přišel o tři životy.
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    ALISTAIR: Jasně :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    Cetl sem pravidla a zajimalo by me jak presne ten boj funguje, jestli je to stylem kolem me sou 3 prisery, jednu zabiju ja a zbyly dve mi daj kazda za zivot, nebo je to nejak jinak?
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ARFEA: Výborný report :) Myslíš si, že bys ho mohl copypastnout do fóra na stránkách Dornu? Chceme tam udělat takovou sbírku příběhů :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam