• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    STRYX
    STRYX --- ---
    SPIRALI: Pokud je to mumie, tak vskutku v dalsim kole nemuze kouzlit a utocit. Mysleny jsou tim aktivni schopnosti. Tj ty s ikonkou meciku ci kouzelne hvezdicky. Hrdina muze pouzivat ostatni neaktivni vlastnosti jako probihani, regenerace atd. Stejne tak muze pouzivat specialni predmety ci karty pozehnani.
    STRYX
    STRYX --- ---
    MATHES: Gor preci vymita rovnou za dva zivoty. Ducha sejme na jedno zakouzleni.

    PANTARIL: Zorkal na prvni nevykryva vubec,tj funguje v tomhle ohledu jako bezna nestvura.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    taky mam dotaz.. Zorkal ma na druhe urovni schopnost vykryt jeden utok hrdinu.. znamena to ze na prvni urovni nevykryje ani jeden?
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    Myslim ze by mohl ve fontanach zmenenych v Cerne prameny.
    CRONOS
    CRONOS --- ---
    Může si Zorkal nějakým způsobem léčit životy (kromě toho že postoupí na další úroveň)?
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    PATEJL_CZ: Ano, uvedl jsem je ve svem prikladu, neb jsem psal o obecne aplikaci pravidla "na Zorkala se pohlizi jako na nestvuru". Ostatne Plast toto pravidlo jen potvrzuje, neb kdyby se na Zorkala jako na nestvuru nepohlizelo, nebyl by potreba.
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    BOUCHI: Zmínil jsem ty výjimky, neb jsi Poklad a Požehnání uvedl ve svém příkladu. O Rituálu tam řeč není, a tak bych v tomto případě s tvojí implikací souhlasil. Přesto je možné, že výměna s krysou by nemusela být zcela v souladu se záměry tvůrců hry.
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    PATEJL_CZ: Ano, jde o explicitne uvedene vyjimky z obecneho pravidla "na Zorkala se pohlizi jako na nestvuru".
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    MATHES: O Gorovi se navíc v reportech zmiňuje ALISTAIR.
    SULINAR
    SULINAR --- ---
    MATHES: je to kouzlo, takze imho mu ubere jeden zivot, protoze duch dokaze vykryt pouze normalni utok.
    MATHES
    MATHES --- ---
    mam dotaz, kdyz Gor pouzije na ducha Vymitani, za predpokladu, ze je to prvni utok, ubere mu 1, nebo zadny zivot???
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    hmm avsak ohnivy dech pusobi :)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    BOUCHI: Avšak Zorkal má Plášť nespočetných slz - cituji: Zorkal je imunní vůči účinkům karet Požehnání, karet Pokladu a kouzlům Vymítání, Ledová Bouře a Svatý pokoj.
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    Jeste jsme vcera resili jeden problem, a to kdyz zasahne hrdinu zombie, tak nemuze kouzlit a utocit. Muze v tuto chvili hrdina pouzit svitek z pokladu? Je to jen pouziti predmetu nebo take kouzleni?
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    V pravidlech kazdopadne stoji "Je-li otevřena Brána Osudu, Zorkal se pohybuje a útočí společně s nestvůrami a pro účely pravidel představuje jednu z nich." Tudiz napriklad pokud je na nejakem pokladu, pozehnani ci ritualu psano uvedeno, ze s nestvurou provede to a to, mel by totez provest i se Zorkalem.
    JASNA
    JASNA --- ---
    ALMAD: Ano brána je samostatné pole.

    SPIRALI: Ta finta se Zorkalem a krysou je fakt zajímavá! Ještě by to chtělo vyjádření všech autorů...
    MATHES
    MATHES --- ---
    Btw nemeli byste nekdo zajem se sejit nekde v hospode a zahrat? Mam problem s nedostatkem hracu...
    MATHES
    MATHES --- ---
    ALISTAIR: skoda preruseni ;)

    Jinak probehla druha hra, tentokrat s jinym protihracem, a opet se mi do rukou dostali hrdinove. Probehla mala zmena k "tradicnim" hrdinum Alamnorovi, Vargenovi a Ragnaraovi pribyli misto Kaerdraka a Chorose Eleanor s Gorem, kterej me zaujal predevsim Vymitanim.

    Hrdiny jsem opet rozdelil. Elanor a Vargen sli do bazin, zatimco Gor s Ragnarem a Almanorem sli do stok. Duo bylo pomerne brzy zatlaceno privalem veskereho bordelu co mel Zorkal po ruce. Po dukladnem zvazeni situace, jsem zjistil, ze pokud trio neprijde behem historicky kratke doby na pomoc, tak budu mit velky problem. Rozbil jsem zavaly a Almanor utikal na pomoc, zatimco Ragnar, s Gorem v zadech, mel v planu vpadnout bordelu do zad pres hrbitov. Bohuzel to uz nestihl. Tady jsem udelal prvni chybu. Zorkal mel skoro plnou ritualni mistnost a ja chtel nabehnout Vargenem co nejbliz a seslat pozehnani Pisen rozkolu, coz by bohate stacilo na 3. lvl. Bohuzel pribehl na "dostrel" a vzapeti potupne zhynul pod tlakem upira, pareckem kostlivcu a na chut jeste gorgona, ktera pribehla hned z temneho chramu a dorazila polomrtvyho Vargena.
    Almanor zemrel chvili pote, moje druha chyba, zapomel jsem pouzit pozehnani Tuhy korinek (jo zapomenel jsem toho hodne ja vim). Byl obklicen a ubodan kostlivci, kterym jeste neuschla Vargenova krev na pikach. Elenaor se zbabele teleportovala pomoci pozehnani k vedme a lizala si rany. Ragnar s Gorem zatim odvazne vpadli do ritualni mistnosti (3. chyba), Ragnar umrel vzapeti. Elenaor si neporadila s nejakema duchama, upirama a dalsi haveti, kdy mi Zorkal zavral jedinej vychod vyvolanim STUPIDNIHO HERMANA, ktery posleze uhnul, aby si duchove a upiri trochu zablbli. No Gor uz se jenom rozhlidl a spachal harakiri. No dobre umlatili ho obligatni kostlivci s pikama... jak ja je nenavidim.

    Suma sumarum
    Zorkal : Ja
    2 : 0

    btw mam jeden dotaz, kdyz Gor pouzije na ducha Vymitani, ubere mu 1, nebo zadny zivot???
    STRYX
    STRYX --- ---
    PATEJL_CZ: Prima :o) To mam radost :o)
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Jo ještě, je Brána osudu samostatné pole?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam