• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ARFEA: No rozhodně. Poklady obecně se používají v pohybové fázi, takže pokud je ochromena útočná fáze aktivity dělávané při krocích lze provádět. Naopak, pokud je ochromen pohyb ale nikoliv útok, předměty používat nelze.
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    ALISTAIR: Vida, měl jsem dotaz směřující podobným směrem. Magická střela nebo ohnivý dech jsou tedy "kouzla" sui generis, a ochromení mumie jejich použití nebrání?
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    Včera jsem hrál jednu velmi dlouhou hru, trvala přes 4 hodiny. Já jako Zorkal a tři hráči za postavy. Stručně vylíčeno:
    Postavy se postupně napakovávaly poklady a já občas zkoušel útok, když to vypadalo nadějně. Často jsem svou oběť zranil tak, že už měla jen jeden život, ale oni se z toho vždycky dost důmyslně vysekali a hodně dlouho se mi nedařilo dát onen kýžený killing blow, což mě docela deptalo. Výsledkem bylo, že nakonec byli všechny postavy, ale i Zorkal na třetí úrovni. Padlo však mnoho různých lektvarů a karet požehnání. Na rituály jsem neměl moc štěstí a většinu jsem jich vypotřeboval bez nějakého zásadního efektu. Myslel jsem, že je se Zorkalem konec. Moje armáda byla vyhlazená a postavy byly uzdravené a měly rodící se nestvůry pod kontrolou. Neměly ještě ani jeden artefakt a IMHO právě tohle byla pro ně vhodná chvíle k závěrěčnému útoku. Hamižnost jim ale nedala a rozeběhly se ještě pro těch pár pokladů, které na mapě zbývaly a poskytli mi tak chvilku na regeneraci. Soustředil jsem své skomírající síly do krypty, v jejíž blízkosti postával Kaerdrak, kterého jsem zabil bleskovým útokem mumie, kostlivců a krys, které přiběhly teleportem. V kryptě jsem pak celkem úspěšně vzdoroval náporu hrdinů. Mumie jsou super, velmi silná zbraň (!), v řadách hrdinů rozsévaly zkázu. Osvědčila se mi jejich spolupráce s píkaři. Obojí jsem mohl na třetí úrovni vyvolávat přímo v kryptě, kde probíhal boj, což byla obrovská výhoda. V téhle situaci sebral Gor první artefakt a v následujícím tahu byl mumií a píkařem uvězněn ve výklenku artefaktu a zůstal tam s jedním životem. Hráči všechnu pozornost upřeli k jeho záchraně a Almanor za to zaplatil smrtí. V poslední snaze získat artefakty, byl zabit i Ragnar a postavy se vzdali.
    Myslím, že prohra postav byla způsobena spíš jejich herní nezkušeností (ačkoli mě několikrát dost nemile zaskočili) než mým taktickým uměním :)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    Střela je můj oblíbený poklad. Zejména z taktického hlediska může hrát velmi významnou roli. Zatím jsme ji používali tak, jak ji popisuje ALISTAIR. Kdyby se řídila pravidlem pro střelbu, nebyla by to zdaleka tak silná zbraň.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ALMAD: Ha, mystická shoda. Zrovna se mě na střelu ptal brácha. Nejsem pravidlový expert (finální instance je řekl bych id Zorkal :) ale můj názor je tento:

    - střela je "poklad", tj. nevztahují se na ni pravidla pro střelbu ani pro kouzlení
    - střela letí po polích, jako kdyby chodila, tj. i za roh
    - nezaráží se o nestvůry, tj. najde svůj cíl i třeba schovaný za chumlem upírů...

    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Magická střela je kouzlo, tj. za roh, nebo střela, tj. rovně? ,)
    MATHES
    MATHES --- ---
    ONDRASH: jo ja vim trosicku error... se stava... i v lepsich rodinach..
    ONDRASH
    ONDRASH --- ---
    no to my prave taky ne :)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    haha
    MATHES
    MATHES --- ---
    Vlastne je dokoncenej jenom nechapu proc je tam to "Cestou do"
    MATHES
    MATHES --- ---
    BATEAU:
    ONDRASH:

    au... dobre uz nebudu psat reporty ve ctvrt na 3 rano..
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    BOUCHI: yeap, s tim dph mas pravdu, za to se omlouvam - zvykl jsem si, ze na webech vidavam dve castky (s/bez)

    na to VS mrknu pri pristi objednavce z nonzencartiho obchodu
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    ONDRASH: nezda. nebo mame stejne sny ... :)
    ONDRASH
    ONDRASH --- ---
    MATHES: zda se mi to nebo ten report neni dokoncenej? :)
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    NAVARA: To je vec, ohledne ktere kopu do Hace s Orbitem (kteri maji zasilkovku na starost) prubezne a oni tam ty popisy prubezne doplnuji. Bohuzel evidentne prilis pomalu, budu na ne muset houknout vic.

    NAVARA: Tomuhle uz vubec nerozumim, ceny jsou samozrejme s DPH, nevim jak jsi dosel na to ze jsou bez. Patrne tve pozornosti uniklo, ze v zaverecnem prehledu je DPH sice uvedena na samostatnem radku, ovsem k castce na radku "Mezisoucet" se nepricita, cili ma pouze charakter informativni. Takze s tim "podvudkem" jsi docela prestrelil.

    NAVARA: VS (cislo objednavky) je pridelen v okamziku uskutecneni (tj. potvrzeni) objednavky, tezko je tedy mozne vedet (a zobrazit) ho v okamziku, kdy si to jeste lze rozmyslet a objednavku neuskutecnit. Respektive mozne by to bylo, pokud by autori e-shopu postupovali pri programovani jinak (ale zas by to s sebou neslo jine problemy - napriklad by IMHO neslo zajistit, aby cisla uskutecnenych objednavek sla za sebou bez prerusovani mezerami nepravidelneho rozsahu).
    Nicmene co se pamatuju, tak na vsech eshopech, kde jsem kdy nakupoval a platil predem, jsem se VS dozvedel v lepsim pripade po dokonceni objednavky, v horsim pripade az z potvrzujiciho e-mailu. Ale rad se necham poucit, ktere (ceske) eshopy jsou v tomto ohledu jeste vstricnejsi a VS mi sdeli uz v prubehu objednavani.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NAVARA: "Jako variabilní symbol uveďte číslo své objednávky, které se dozvíte v dalším kroku."

    v dalsim co? jako panove (a myslim tim osoby zodpovedne za spachani obchod.atltar.cz), neobjednavat to coby slibeny balik, tak jsem prave po tretim cernem puntiku zavrel prohlizec a na nejakou objednavku se vykaslal...

    (k minipuntiku za nemoznost platby kartami/ebankou jsem se nedostal, navic je jen mini, pac beru ze jsou to pomerne velke naklady pro zacinajici obchod, ackoli jsem mel za to, ze takovym altar davno neni)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NAVARA: a po dlouhe dobe vidim obchod, ktery uvadi ceny zasadne bez dph, bez jakekoli informace o tom, ze je to bez dph az na konecne vyuctovani... jako docela ziram, mel jsem za to, ze doba je uz dneska trochu dal nez u takovyhlech "podvudku"...
    MATHES
    MATHES --- ---
    Takze dneska sem hral dalsi hru a tentokrat za hrdiny. V prechozich hrach za Zorkala jsem si nemohl nevsimnout, jak jsou strelci uzitecni. Takze jsem si nabral do party Guelina, Riel, Vargena, Chorose a Ragnara.

    Hrdiny jsem opet rozdelil za ucelem co nejrychlejsiho dosazeni potrebnych 3 artefaktu. Ragnar s Guelinem bezeli do stok s cilem vyuzit teleportu, zatimco se vydal do bazin pro tamni artefakt.
    Zadne problemy nebyli, az do prvniho vyraznejsiho stretu, kde Ragnar ztratil 2 zivoty a Zorkal na zacatku sveho dalsiho tahu "vyrobil" zavaly. Tady udelal Zorkal obrovskou chybu. Prestoze mohl zamknout celou chodbu a znemoznit Ragnarovy s Guelinem uprk, rozhodl se radeji rozdelit trojici. Takze Choros bezel na pomoc Ragnarovi, ktrey uz mlel z posledniho a Vargen s Riel zatim rozbijeli zaval. V tu chvili jsem prehledl krysu, kvuli ktere umrel Ragnar a zanechal po sobe na zemi artefakt. Guelin pouzil pozehnani a teleportoval se za Chorosem.
    Vargen s Riel se konecne prokopali skrz zaval a bezeli na pomoc zbytku. Po vleklych bojich v kobce, odchazeli Choros a Riel na Druhem lvlu. Po ceste do ritualni mistonsti si Riel odskocila pro artefakt po Ragnarovi a Vargen bezel pro dalsi artefakt. Nez jsem dobehl k brane, byl uz Choros na 3. lvlu a ostatni, az na Vargena, na druhym.
    A tu se stala zajimava vec, Zorkal nemel ani jednu priseru, kterou by mohl hrdiny ohrozit. Po otevreni brany prezil Zorkal prvni kontakt, druhy uz ne.
    Cestou do
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    add. zvoleny webshop - obchod.altar.cz - potreboval by zatracene vylepsit, asi jako nejzavaznejsi chybu vidim, ze prakticky zadna hra nema popis o co se jedna - kredo "Máme 6. smysl" mozna plati pro Altar, ale doufam ze to neocekavaji od zakazniku... aspon neco jako maji na hrajeme.cz...
    C0RW
    C0RW --- ---
    tak odehrana prvni hra s mou pritelkou - dal jsem ji zorkala a udelal jsem chybu - hra trvala 6 hodin! :))) moje pritelka holt musela koumat kazdej krok kazdy potvory, zatim co ja se tesil, ze proste dame prvni dve tri hry rychlym stylem, abychom se spis seznamili s principy hry. no posledni dve hodiny uz sem se fakt nudil. hral jsem tak 1,5 hodiny, zatim co ona zbylych 4,5. mozna i pak napisu vic co a jak se semlelo, ale v kostce - ja to moc neresil a ona az moc a i tak jsem se drzel dlouho ;) nakonec posledni padnul choros.
    MATHES
    MATHES --- ---
    Tak se mi prave povedlo vyhrat za hrdiny, report sem jeste behem dneska hodim...


    KERWIL: jasny, neni lepsi pocit nez videt chybicku hrdinu a dokonale ji zuzitkovat... a ten vyraz v ocich protihracu :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam