• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    MATHES
    MATHES --- ---
    HAPPY NEW YEAR a preju DORNu spoustu hracu, fandu a hlavne nejaky dalsi moc pekny rozsireni ;)
    MATHES
    MATHES --- ---
    ALISTAIR: no ja sem hral s kamosem jednu hru, kdy se rozhodl, ze mi itemy ukazovat nebude, ale po 20 minutach hry mi to nedalo a kouknul sem do pravidel a hru sme dohrali uz klasicky... kazdopadne jsem byl tu chvilku dost nejistej co na me vytahne ;)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ALISTAIR: Jasně, sám jsem zvědav, jak se to projeví.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    PATEJL_CZ: Zkuste pravidlo s nekoukáním Zorkala na předměty a napiš pak jak to dopadlo :)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ALISTAIR: Jak o tom tak přemýšlím, asi nebude úplně od věci, když příští čtvrtek vezmu Dorn na náš pravidelný pokerový večer. Třeba některé pokerové hráče navnadím. :)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    MATHES: Pokud to ukážou, ztrácí to trochu smysl, lépe řečeno, hodně se to oslabí. Pokladů většinou není tolik, aby člověk pozapomněl, kdože má ten ohnivý dech nebo medúzinu masku. Léčivé lektvary můžeš ignorovat a soustředit se jen na zásadní věci a v paměti to udržíš...

    Pokud bude herman nebo krysa, tak se karta zkrátka otočí. Kdyby někdo švindloval tímhle způsobem, tak je stejně hanebný hráč a hra s ním nemá smysl.

    Na druhou stranu rezivý meč si klidně někdo může nechat, aby vzbudil u zorkala dojem, že získal něco fajn. Hře se tak dodá správný pokerový podtón :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARALD:
    ALISTAIR:
    Dik za reporty ;)

    K tem schovanejm predmetum bych navrhoval, ze pri sebrani pokladu se predmet ukaze (kvuli pripadnem zombiim a hermanum), ale pak se otoci rubem nahoru, tak aby zorkal, pokud nebude mit velmi dobrou, pripadne fotografickou, pamet si nepamatoval, co ktery hrdina ma ci nema za poklad.
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    Vanaprastha: Jelikož jsem rovna za Kaedraka hrál a ze zkušeností z jiných her mohu jen říct, že jakékoliv schopnosti vázané na nevyužití jiné základní schopnosti (v tomto případě pohyb), jsou jen velmi specificky použitelné a tudíž je obecně nelze příliš použít.
    Výsledkem bylo, že jsem za celou hru zabil jen jednu slabou nestvůru a dvakrát si doléčil život.
    Spolu s ostatními vlastnostmi to zkrátka udělalo z Kaerdraka takového blokera, který se postavil tam, kde sice bylo někoho potřeba, ale ostatních by tam byla škoda. Tím pádem se chudák ani nemohl prolevlovat k více útokům nebo schopnosti z trojky, která už vypadala (na první pohled) zajímavěji.
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ALISTAIR: Nakonec, kdyby se podařilo vhodně použít Medúzinu masku, mohl to také ledacos změnit.
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    ALISTAIR: Vzájemná neznalost požehnání pro nás také byla poněkud svazující, ale netroufnu si z těch pár případů vyvodit, zda je to dobře nebo ne.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    HARALD: Živijó! .)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    HARALD: Jasně, to není námitka, navíc já to vnímal dost podobně. Prostě tři postavy je žalostně málo, i když jsou dvě z nich na třetím levelu. Kdyby nás bylo jen o jednoho víc (třeba o guelina), mohli jsme tam naběhnout s oběma ohnivými dechy i tvou otočkou v jednom kole a následná přesila by nevznika. Guelin by použil nezadržitelný postup.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ALISTAIR: udělej to ty, prosím. zaregistruju se, ale zrovna mizím se opíjet.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    VANAPRASTHA: Mohl bys prosím hodit svůj report do fóra na webu?

    HARALD: Mohu pak copypastnout tvůj report jako reply na vanaprasthův aby byly hezky vidět ty dva pohledy :) (můžeš to udělat i ty, ale je třeba se registrovat)
    HARALD
    HARALD --- ---
    ALISTAIR: neznám a nepamatuju si jednotlivé efekty, tak jsem to musel vzít víc podle atmosféry. ale skutečně mě to bavilo, i ta cesta do velmi pravděpodobně ztracené bitvy.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    HARALD: Super report, je zajímavé mít takhle jeden z pohledu Zorkala druhý z pohledu hráčů, jsou tam vidět drobné rozdíly ve vyprávěcím tónu, zatímco podle tebe (nás) byly postavy před závěrečným střetem "z posledních sil" nebo něco na ten způsob, Vanaprastha je popisuje velmi nadějně a nafetovaně :)

    jinak tyhle tvé dva odstavce bych s dovolením zdůraznil, aby nezapadly:

    Osobně se mi zdá, že hra je za dané konstalace (4 hráči + pátý Zorkal) lehce výhodnější pro Zorkala, neboť on má přehled o možnostech, co mohou udělat hrdinové s výjimkou požehnání. Pokud by nebyly veřejné informace co postavy našly v pokladech a tedy jaké svitky mají, měly by postavy větší šance, neboť Zorkal by se nemohl nestvůrami přizpůsobovat jejich tajným zbraním. Ideální by bylo, aby hráči si mohly poklady mezi sebou ukázat a nevěděl o nich jen Zorkal.

    Druhý nápad se týkal situace před závěrečnou bitvou. Od určitého okamžiku je pro Zorkala vyloženě výhodné být pasivní a posilovat vyvoláváním nestvůr a stávající si, pokud možno, šetřit. Bylo by dobré dát volitelnou možnost aby se v tuto chvíli mohly posílit i postavy. Jeden z nápadů, které zazněly na toto téma v debatě, bylo, že pokud by postavy obětovaly už držené artefakty, mohly by za to získat nějakou výhodu. Napadá mě třeba další požehnání od svých bohů, ale neznám požehnání, možná je to moc silné.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    VANAPRASTHA: Zbytek autorského týmu právě teď někde silvestrovky vykaluje (doufám, že také hrají Dorn :) takže konečných odpovědí se dočkáš až po silvestru... ale dík za souhrn nejasností a poznámek.
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    VANAPRASTHA, HARALD: Skvělé reporty! Už jsem málem začal psát další. Nicméně, duplicita v tomto případě rozhodně není na škodu. Je hezké vidět, jak se liší report od Zorkala a report od hráče.

    Abychom nekřivdili Almanorovi (za kterého jsem do jeho skonu hrál), dodal bych k prvému reportu, že kromě Ohnivé koule stihnul ještě i Čarovnou střelu. :)

    VANAPRASTHA: Pravda, s takto zkušeným a bezchybně hrajícím Zorkalem jsem doposud neměl tu čest. Snad jen tvůj kreativní přístup k počtu líhnutých nestvůr mne trochu překvapil. :)

    Pokud jde o modifikace pravidel, hned další hru bych vyzkoušel ve variantě se skrytými kartami pokladů a v případě více hráčů bych jim povolil vzájemně odhalit svá Požehnání (stejně to v některých případech vyjde nepřímo najevo).

    Když už jsem zmínit Požehnání, nemohu se nesvěřit, že za pět odehraných her, měla Eleanor vždy Zapálená lýtka. Pokud se nepletu, pravděpodobnost takového jevu by měla být přibližně 1:250000.
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    VANAPRASTHA: ad 7) to v pravidlech je
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    RADY A VÝTKY AUTORŮM:

    1) Při příštím vydání přeformulovat Zorkalův zlověstný blok - není jasné, že jestli vyblokuje jeden útok od každého hrdiny, nebo jeden útok ode všech hrdinů.

    2) Vargen nebo někdo má u třetího levelu poznámku o sbírání zkušeností, ta je ale mimo protože vyšší než 3.tí level není.

    4) U magické šipky by se mělo jasně definovat jestli lze střílet přes nestvůru nebo ne.

    5) Kaerdrak a Gor jsou nejslabší hrdinové

    6) Lze se přes závaly teleportovat ?

    7) Jsou líhně v opuštěných dolech tři políčka, nebo jen jedno ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam