• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    byt vynalezavi a vic spolupracovat, musi to byt vyzva. zadny vyrovnany partie. hrdinove pro vitezstvi jsou ochotni i padnout. no ne? :)
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    docela by me zajimalo jaky mate pomer vitezstvi zorkal vs hrdinove.. procital jsem si reporty ve forech na dorn.cz a tam je to cca 13:2 pro zorkala, my jsme odehrali zatim 6 her a az na tu uplne prvni zorkal ve vsech jasne triumfoval.. jako hlavni duvody pro prohru hrdinu vidim asi nasledujici:

    1) spatna komunikace/koordinace.. za hrdiny hraje vetsinou vice hracu z nichz kazdy ma trochu jinou predstavu o tom co by mel se svymi sverenci delat.. zorkal naopak hraje sam a proto muze vsechny akce svych nestvur podridit jednomu planu/strategii

    2) nahraditelnost nestvur.. zorkal i hraci delaji chyby nebo sou prekvapeni vyvolanym ritualem/pozehnanim.. zatimco zorkala to stoji maximalne par nestvur ktere si muze znovu vyvolat, hrdinu to vetsinou stoji zivot coz znacne snizuje sance zbytku party na vitezstvi

    3) rozdeleni hrdinu.. snad ve vsech hrach ktere jsme hrali se hrdinove rozhodli rozdelit na 2 skupinky.. todle mi nepride jako dobry napad protoze zorkalovi staci jednu silnejsi skupinku ignorovat, vybudovat si mensi armadu a s tou poradne zatopit skupince slabsi i kdyz ta utok vetsinou prezije (za cenu nejakeho pozehnani napr), poskytne tim zorkalovi dost krve na seslani nejakeho neprijemneho ritualu nebo na postup...

    vidite to podobne? mate nake navrhy jak s hrdiny hrat aby se jejich sance na vitezstvi zvysily?
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: a pak uz se da hrat i v praci :-)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATHES: nemusis zpracovatvat cely herni engine - platnost tahu mohou nakrasne kontrolovat hraci, tobe jde predevsim o prehled o situaci na mape a o zaznamenavani tahu (treba pro zpetnou kontrolu), coz takovy problem neni...
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATHES: nesnasim totiz el. kostky, kdyz mi padaj spatne, tak se nemuzu zbavit pocitu, ze muj pocitac se mnou vyje*ava :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    PECA: no prevadet to el. podoby... asi by to slo, diky tomu, ze nejsou kostky, ale zase tahy by museli bejt presne urceny, tzn vyhejbani hrdinu by se trosku zkomplikovalo...
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    Kerwil: Neměl jsem, děkuji.
    PECA
    PECA --- ---
    MATHES: mel jsem na mysli elektronickou podobu, ne rozlozenou deskovku. ta by se mi fakt nevesla nikde mesic rozestavena :-)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ZORKAL: Díky za ujištění. Kdyby se to přidávalo do pravidel, navrhoval bych nahradit slovo "Sebráním" v druhém odstavci pravidla 12 slovem "Získáním". Tedy alespoň pokud se neočekává, že by se při každém odložení a sebrání artefaktu měla vylíhnout nová silná nestvůra.
    C0RW
    C0RW --- ---
    musim podekovat autorum za opravdu krasnou hru. mel jsem moznost zahrat si 3x a hra me stale velmi bavi. jedine co bych skutecne vytknul, jinak ke krasne hre, je informace na krabici o delce jedne hry, ktera je uplne mimo ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    PATEJL_CZ: Brana Osudu je samostatne pole, je to trochu videt v priloze Mapa Dornu, kde je specialne obtazene.
    U Artefaktu by to napsano byt mohlo, ale to, ze je lze libovolne predavat, plus to, ze zustanou lezet po smrti hrdiny na miste by melo hrace vest k tomu, ze je lze i polozit...
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    Vida, teď jsem si povšimnul, že poznámku ke Stokám uvedl již VANAPRASTHA. Alespoň tedy namísto toho připomenu, že z pravidel není patrné, zdali je možné odkládat Artefakty.
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    KERWIL: Při zmínce o Bráně osudu jsem si vzpomněl, že z plánu není zcela patrné, zdali je tato považovaná za samostatné políčko či nikoliv. Mohlo by to být upřesněno v pravidlech. Stejně tak Stoky mohou být chápány nejedním způsobem. Teprve při sobotní hře jsem se od Alistaira dozvěděl, že stoky představují tři políčka a že v případě jejich obsazení hrdiny není možné vyvolávat Obří krysy.
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    CTHULHU: Nevim, jestli na tvuj dotaz uz mas nejakou odpoved (zadne reakce jsem si nevsiml) a tak se vyjadrim ja. Po otevreni Brany osudu je toto pole normalne pruchozi a tudiz nic nebrani tomu se pres nej i teleportovat.
    MATHES
    MATHES --- ---
    PECA: nevim jak ty, ale ja nemam misto, kde bych mohl mit rozlozenou hru par mesicu...
    CTHULHU
    CTHULHU --- ---
    Nejde ani tak o počet hráčů, jako o počet lidí, co si to koupí.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    NAVARA: Ano, jenze pocet hracu co si to mysli taky je...no, zhruba jako pocet lidi v tomhle klubu ^_^
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ALMAD: ty nejlepsi hry (Master of Magic,...) si co se technologie s dnesnimi nezadaji a presto jsou podstatne zabavnejsi - imho. neni hratelnost o tom, narvat tam co nejvic polynomu...
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Rgr, pocitacova predelavka by byla fajn.

    Akorat pri dnesnich narocich hracu uz to neni one-man-show na tyden, cimz se to asi prodrazuje, pokud to nekdo neudela z nadseni (Taurusi? ,))
    PECA
    PECA --- ---
    PECA: jo, ale napadlo me, ze by to byla vyborna tahovka na hrani po mejlu. preci jenom se malokdy sejdem na hrani na cele odpoledne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam