• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NAVARA: taky mi nakou dobu trvalo nez sem to pochopil:) je to tak ze jeden zetom symbolizuje jeden zivot zavalu.. zaval ma tri zivoty takze kdyz zakouzlis zaval poskladas na jedno policko 3 zetony na sebe a postupne je ubiras s tim jak se zaval probourava:)
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    ...rezervni zavaly pro pripad druhe dornske valky? :)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Deset malých černoušků mělo rádo med, jeden se z nich ulízal, zbylo jich devět, a devět malých černoušků mělo rádo rum, jeden se z nich ubumbal, zbylo jich osum, a osum malých černoušků stavělo si dùm jeden spadl do malty a zbylo jich sedum, a sedum malých černoušků šlo na medvěda, medvěd jich pět udupal, zbyli jenom dva, a dva malý černoušci šlapaly světem, jeden se z nich ušlapal, zbyl už jenom jeden ...

    ... a dál to v Dornu často nepokračuje. :o)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Btw. proc je ve hre sest zavalu, kdyz jedina moznost jak je tam dostat je skrze jediny ritual - a to jeste do presne danych pozic...

    i pokud se pouzije nepovinne pravidlo, porad to neni sest ritualu...
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Těžko můžou pronásledovat nestvůry, když jim nacpeš hnědáka do cesty - nejlépe hermana, ale krysa je taky dobrá, když nemají guellina, aby jim vyčistil cestu.

    PANTARIL: 3 artefakty = 3 červené plus min. deset kol (tipuju) na posbírání (5 červených + 5 hnědých) + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... to je slušná armádička - "v nejhorším případě" na založení tučné krevní banky a rituálek

    těch řekněme nejkratších pomyslných deset kol (nikdy jsem takovou krátkou hru nezažil, pokud jsem to nehrál jako začátečník) se dá různě protahovat - závaly, jedna nestvůra do cesty hlavní skupině hrdinů, duch v chodbě pokud jsou hrdinové dva nebo jeden - za ním nakupení pikenýři, útok na slabší polovinu - druhá polovina musí ohrožené vysekávat ...

    ...prostě se to dá hrozně protáhnout v Zorkalův prospěch s naprosto minimálním levelováním, takže se to nakonec protáhne na dvacet tahů + 3 artefakty = 13 červených a 10 hnědých + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... taková síla takticky rozmístěná vede vždy k jasnému konci -

    můžeme ho pracovně nazvat "deset malých černoušků" ...
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    chtel bych tu jenom napsat, ze jsem poslal znovu email na adresu, kterou mi rekl clovek z altaru. dostal jsem odpoved s tim, ze mam ocekavat zasilku. takze snad bude konecne zase posviceni. :)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ZELGARIS: Jsi asi dlouho nebyl ve trech v bazinach... :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Az prilis na takovou lame nestvuru ^_^
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    STRYX: huuu... strasidelny :-)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Herman ma tisic a jednu tvar. A jakakoliv jedna je jenom maskou pro neustale neklidnou nictotu, ktera se za ni skryva.
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    PANTARIL: To me taky napadlo :-) Nebo jeste ze dokaze menit tvar, podle toho koho zrovna vidi... jakoze pak hrdinove bojuji se svymi dvojniky :-))
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NIGHTINGALE: me napadlo ze ho maj promenlivy jako bazina ze ktere se rodi:)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    bojim bojim :-))
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    Protoze jejich oblicej nikdy nikdo nevidel. A kdo ho zahledl, ten setkani s nimi neprezil.:)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Omlouvam se, jestli to tu uz bylo, ale filtrem jsem nic nenasel - proc vlastne maji Hermani misto obliceje otaznik?
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: co strategie ze se hrdinove nerozdeluji, co nejrychleji sesbiraji potrebne 3 artefakty a jdou zabit zorkala?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: a kdyz hraci dusledne pronasleduji a likviduji zorkalovy potvory, artefaky/poklady sbiraji jen pri ceste?
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: BTW útočí s jasnou převahou na menší část hrdinů - kteří se buď rozejdou, nebo jsou se Zorkalovou pomocí odděleni (nestvůrami, závaly, nebo prostě touhou po pokladech).

    Když jdou všichni hrdinové pohromadě - sbírají pomalejc a snadněji se před nimi blokuje a ustupuje... a čas hraje pro koho? :-)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    MATHES: Koukám, že moc nečteš, co tady píšu. Jasně jsem mluvil o dalších dvaceti hrách s kamarádem, ale to je fuk. Nechci nikoho přesvědčovat. Mysli si co chceš. :-)

    ALISTAIR: Ten systém není založen jenom na náhodě. U Zorkala převažuje taktika.

    ALISTAIR: To, že orfeova melodie bez kombinace nic nezmůže jsem tu také psal...

    ZORKAL: Taky si myslím, že může být jiná cesta. Alespoň doufám, protože jinak by to bylo jednoduché: orfeus plus oheň = vítezství, no orfeus = prohra,
    zatím mě ale nenapadá jiná varianta u zatraceně hnusného Zorkala, který si prostě nestvůry šetří, nedává je do jednoho chumlu ustupuje a blokuje chodby a útočí když má jasnou převahu...jak jsem psal.
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    NIGHTINGALE: Na Pragoconu nebylo nakonec dost lidi, kteri by s Dornem meli dostatek zkusenosti, aby si troufli na turnaj. Hrali jsme teda v podstate same predvadeci hry. Lidem se to libilo, ale z hlediska overovani nejakych hernich teorii to prukazne moc nebylo - napriklad se mi podarilo vyhrat hru za 20 minut, kdy v bazinach najednou umreli dva hrdinove, kteri si vubec nemysleli, ze by byli nejak v ohrozeni...

    Jinak losuje se 5 Pozehnani z 12, takze sance, ze tu melodii hrdinove mit budou, neni zanedbatelna. Osobne si myslim, ze ve hre vznika prilis mnoho kombinaci na to, aby se to dalo zredukovat na Vanaprasthovu elegantni teorii, ale je treba to vyzkouset, jak jste na tom o vikendu?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam