• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Aha ! To je ale docela zásadní věc, která je dost těžko pochopitelná z tekstu ... no hlavně, že tomu už rozumíme.

    Ještě by mě zajímalo, jestli po paralýze Grogonou je možné zraněným hrdinou spustit ohnivý dech - protože to není ani útok, ani kouzlo, ale použití předmětu ??!
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Souhlas s Navarou, muze ale na treti urovni zabit zranenou gorgonu, kostlivce a krysu, a vylecit si tak dokonce tri zivoty...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: za schopnosti je (1x), lze tedy pouzit pouze jednou za kolo
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Dotaz NA AUTORY:

    Jak to je s Vargenem - může dvěma útoky v jednom kole zabít dvě krysy a za každou z nich si doplnit život, nebo si za dvě krysy může vyléčit jenom jeden život ?

    Dík za odpověď.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NAVARA: chapes to spatne.. cisla nesouvisi se zivoty.. cisla jsou na zavalech pouze pro ucely doplnkoveho pravidla kdy se zacina se zavaly a urcuje se podle nich na kterych polich se pocatecni zavaly obevi

    jednoduse kazdy zaval se sklada ze tri zetonu zavalu ktere postavis na sebe a postupne jak zaval zranujes tak zetony odebiras zvrchu:)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Jo, jo raději si napřed přečti to, co kritizuješ. Je to vždycky lepší než obráceně :o)))
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    jeste na to mrknu, nemam rules zrovna u sebe - at pak zkritizuji konkretni nejasnou formulaci :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PANTARIL: VANAPRASTHA: to je pomerne nelogicke, pokud by me uz vubec napadlo, ze ta cisla maji souvislost se zivoty, tak proc
    - ma nektery sest zivotu, nektery jeden
    - proc jsou cislovana mista na mape?
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: aha mas pravdu fakt to tam je.. sem se predtim asi prehlidl:)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Samozřejmě, s orfeovou melodií. :o)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    strana pravidel 4., oddíl 15. c. Závaly
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    MUFLON: Jenom upresneni, kdyz se hraje varianta se zavaly, tak se losuji na zacatku rovnou dva zavaly. Je to ale pravidlo navic, standardne se daji seslat pouze dva z ritualu, kazdy ma ty tri zivoty.

    Vanaprastha: No uz aby ti skoncilo to zkouskovy, pak uvidis, jak Zorkal v podstate nema proti hrdinum sanci... :)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    PANTARIL: v pravidlech to je.
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    No se zavaly je to presne tak, jak pisete. A jeste navic je jich tam sest, aby se mohl jeden z nich na zacatku hry vylosovat a vedelo se, kde je na zacatku hry zaval, pokud se hraje s timto pravidlem. Jinak by se totiz muselo hazet treba kostkou, ktera ve hre neni.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: to ze jeden zaval jsou tri zetony prave nikde v pravidlech napsano neni (nebo sem to aspon nenasel..) proto ty zmatky
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Nerozumím otázce. Co přesně ti není jasné ? Jeden zával = tři žetony na sobě...(1 žeton = 1 život) ... 2 x 3 žetony = 6 žetonů závalů.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NAVARA: taky mi nakou dobu trvalo nez sem to pochopil:) je to tak ze jeden zetom symbolizuje jeden zivot zavalu.. zaval ma tri zivoty takze kdyz zakouzlis zaval poskladas na jedno policko 3 zetony na sebe a postupne je ubiras s tim jak se zaval probourava:)
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    ...rezervni zavaly pro pripad druhe dornske valky? :)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Deset malých černoušků mělo rádo med, jeden se z nich ulízal, zbylo jich devět, a devět malých černoušků mělo rádo rum, jeden se z nich ubumbal, zbylo jich osum, a osum malých černoušků stavělo si dùm jeden spadl do malty a zbylo jich sedum, a sedum malých černoušků šlo na medvěda, medvěd jich pět udupal, zbyli jenom dva, a dva malý černoušci šlapaly světem, jeden se z nich ušlapal, zbyl už jenom jeden ...

    ... a dál to v Dornu často nepokračuje. :o)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Btw. proc je ve hre sest zavalu, kdyz jedina moznost jak je tam dostat je skrze jediny ritual - a to jeste do presne danych pozic...

    i pokud se pouzije nepovinne pravidlo, porad to neni sest ritualu...
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Těžko můžou pronásledovat nestvůry, když jim nacpeš hnědáka do cesty - nejlépe hermana, ale krysa je taky dobrá, když nemají guellina, aby jim vyčistil cestu.

    PANTARIL: 3 artefakty = 3 červené plus min. deset kol (tipuju) na posbírání (5 červených + 5 hnědých) + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... to je slušná armádička - "v nejhorším případě" na založení tučné krevní banky a rituálek

    těch řekněme nejkratších pomyslných deset kol (nikdy jsem takovou krátkou hru nezažil, pokud jsem to nehrál jako začátečník) se dá různě protahovat - závaly, jedna nestvůra do cesty hlavní skupině hrdinů, duch v chodbě pokud jsou hrdinové dva nebo jeden - za ním nakupení pikenýři, útok na slabší polovinu - druhá polovina musí ohrožené vysekávat ...

    ...prostě se to dá hrozně protáhnout v Zorkalův prospěch s naprosto minimálním levelováním, takže se to nakonec protáhne na dvacet tahů + 3 artefakty = 13 červených a 10 hnědých + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... taková síla takticky rozmístěná vede vždy k jasnému konci -

    můžeme ho pracovně nazvat "deset malých černoušků" ...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam