• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    VANAPRASTHA: Jinak máš poklonu, že jsi to tu takhle sám uznal a reagoval na svou porážku. Jen škoda, že jsem tu hru neviděl.
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    VANAPRASTHA: "v kombinaci s písní rozkolu se u pokročilých hráčů zkrátka nemusí pokračovat ve hře. :-)"

    Tak a máme tu další teorii? :o))) K jejímu vyvrácení bude třeba najít nějaké pokročilé hráče, kteří i s orfeovou melodií a písní rozkolu prohrají a to bez nějaké naprosto zjevné, školácké chyby - například bezchybnou hrou pána dornu a jeho štěstím na potvory a rituály. :o)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ORFEOVSKÁ TEORIE BYLA VYVRÁCENA !

    Při hře - kde jsem hrál já proti třem špičkově kooperujícím autorům hry - se ukázalo, že moje teorie zakládající se na drtivém významu orfeovy melodie - je zřejmě mylná, neboť jsem byl poražen. :-)

    Důvodem byla jednoznačně bezchybná strategie na straně hrdinů v kombinaci s neuvěřitelným štěstím na poklady - 2 ohnivé dechy a 2 magické šipky hned na začátku hry.

    Z toho plyne, že podstatnou náhodou není jenom karta požehnání - i když pro pokročilejší hráče si myslím, že orfeova melodie je ultimátní záležitost, nicméně není ultimátní v tom smyslu, že by znamenala automatickou prohru hráčů v případě její absence, neboť hráči mohou mít absolutně bezchybnou strategii a neuvěřitelné štěstí na karty pokladů.

    Nicméně orfeova melodie zůstává ultimátní zbraní na straně hrdinů a v kombinaci s písní rozkolu se u pokročilých hráčů zkrátka nemusí pokračovat ve hře. :-)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Super dík oběma. :-)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Souhlas s Pantarilem, mumie znemoznuje pouze schopnosti s mecikem nebo hvezdickou (utoky a kouzla), tj. pouzivat predmety lze. Jako obvykle je trochu problem s Mistrem tesaku a Utokem s obrany, ale v ramci cistoty pravidel je spis pouzit lze (nemaji u sebe mecik ani hvezdicku).
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: paralyzu dela mumie a ohnivy dech ze svitku lze pouzit protoze se pouziva ve fazi pohybu..
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Aha ! To je ale docela zásadní věc, která je dost těžko pochopitelná z tekstu ... no hlavně, že tomu už rozumíme.

    Ještě by mě zajímalo, jestli po paralýze Grogonou je možné zraněným hrdinou spustit ohnivý dech - protože to není ani útok, ani kouzlo, ale použití předmětu ??!
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Souhlas s Navarou, muze ale na treti urovni zabit zranenou gorgonu, kostlivce a krysu, a vylecit si tak dokonce tri zivoty...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: za schopnosti je (1x), lze tedy pouzit pouze jednou za kolo
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Dotaz NA AUTORY:

    Jak to je s Vargenem - může dvěma útoky v jednom kole zabít dvě krysy a za každou z nich si doplnit život, nebo si za dvě krysy může vyléčit jenom jeden život ?

    Dík za odpověď.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NAVARA: chapes to spatne.. cisla nesouvisi se zivoty.. cisla jsou na zavalech pouze pro ucely doplnkoveho pravidla kdy se zacina se zavaly a urcuje se podle nich na kterych polich se pocatecni zavaly obevi

    jednoduse kazdy zaval se sklada ze tri zetonu zavalu ktere postavis na sebe a postupne jak zaval zranujes tak zetony odebiras zvrchu:)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Jo, jo raději si napřed přečti to, co kritizuješ. Je to vždycky lepší než obráceně :o)))
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    jeste na to mrknu, nemam rules zrovna u sebe - at pak zkritizuji konkretni nejasnou formulaci :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PANTARIL: VANAPRASTHA: to je pomerne nelogicke, pokud by me uz vubec napadlo, ze ta cisla maji souvislost se zivoty, tak proc
    - ma nektery sest zivotu, nektery jeden
    - proc jsou cislovana mista na mape?
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: aha mas pravdu fakt to tam je.. sem se predtim asi prehlidl:)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Samozřejmě, s orfeovou melodií. :o)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    strana pravidel 4., oddíl 15. c. Závaly
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    MUFLON: Jenom upresneni, kdyz se hraje varianta se zavaly, tak se losuji na zacatku rovnou dva zavaly. Je to ale pravidlo navic, standardne se daji seslat pouze dva z ritualu, kazdy ma ty tri zivoty.

    Vanaprastha: No uz aby ti skoncilo to zkouskovy, pak uvidis, jak Zorkal v podstate nema proti hrdinum sanci... :)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    PANTARIL: v pravidlech to je.
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    No se zavaly je to presne tak, jak pisete. A jeste navic je jich tam sest, aby se mohl jeden z nich na zacatku hry vylosovat a vedelo se, kde je na zacatku hry zaval, pokud se hraje s timto pravidlem. Jinak by se totiz muselo hazet treba kostkou, ktera ve hre neni.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam