• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    CALE: Ale kde je prodávaj, ve výběru spousty barev? Nedíval ses po hračkářství? Tipuju, že budou mít tak sadu pro člobrdo, 16 ve 4 barvách...
    MARVEL
    MARVEL --- ---
    Tak Jéžušek mně podaroval Dornem, takže se hlásím do "člunu" :o)
    TUILE
    TUILE --- ---
    NECROHEALER: a lepe by se polepovaly

    jinak hru jsem dostala k vanocum. zkusili jsme s id cutor par prvnich tahu, az do smrti meho prvniho hrdiny :) trosku me zklamalo, ze ve dvou musi jeden hrac ovladat 5 figurek (vylozene sme shaneli hry pro dva a prodavac nas na tuto skutecnost nijak neupozornil). az se vratim z dalekych krajin, pozveme si navstevu, abychom to konecne otestovali.

    TUILE
    TUILE --- ---
    NAVARA: de lux edition bych ocenila u spoustu her. vzdycky me hrozne zklame, kdyz si koupim hru kolem tisicovky, plan je krasnej, pravidla na kridovym paire cely v barve a pak tam sou pak plastovy figurky.
    CALE
    CALE --- ---
    Setkavate se tu nekdo v nejake skupince a hrajete Dorn? Moc radi bychom se pripadne s kamaradem zucastnili, jsme sice zacatecnici, ale dobrodruzne hry nas moc bavi.
    CALE
    CALE --- ---
    tak pouzijte ty figurky z "clovece nezlob se" :)) ... ne to bylo troufale, pardon :D
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    ty dřevěné jsou dostačující, jen škoda že nejsou válcovité, líp by pasovali na hexy
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CUTOR: "Dorn deLuxe edition" :)
    CUTOR
    CUTOR --- ---
    v dnd obchodech se daji obcas sehnat male cinove figurky a ty si nabarvit. Nejake doam mam a docela ta velikost sedi. Taky by sli pouzit na priserky ale to uz si musi sehnat kazdej sam protoze cena za sadu cinovych figurek by previsila cenu hry.
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Jinak, ohledně figurek, nezkoušel někdo podívat se po různobarevných figurkách třeba od člověče? Jestli se dají sehnat figurky v příslušných barvách, jaké mají postavičky v Dornu?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Obcy jsme rozhodne hrali, takze to dulezita inspirace byla, preci jenom tam ale zalezelo hodne casto na kostce, a bojovy system i ukonceni hry bylo spise podivny. Hrat za vetrelce nebylo casto moc zabavny, preci jen tam nebylo tolik moznosti. Obcy stejne povazuju za vybornou hru.

    Byli jsme s Dornem v Essenu, dali jsme do vytipovanych vydavatelstvi kopie v anglictine na testovani, ted po Vanocich se jim ozveme, co s tim dal...
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: Přiznam se, že Vetřelce neznam. Jak moc je system podobný/inspirovaný touto hrou? Tedy, jestli mapka sice vypadá prakticky stejně, ale system hry je úplně odlišný, nebo jestli je systém také hodně inspirovaný, jen přiohnutý do fantasy a magie?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    C0RW: mrcha se podruhe uz negeneruje

    co se inspirace tyka :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    tak jsem po nejake dobe take znovu zaparil a hra se mi i po roce stale libi :) dotazek vsak mam:

    - pokud hrdina sebere artefakt, narusi se rovnovaha a vyloupne se velka potvora - to je jasne. pokud ale hrdina zemre a prijde o artefakt, ktery je znovu sebran - narusuje se opet rovnovaha? mam zato ze uz ne, ale pro jistotu se ptam

    jinac ad galenius - s temi spalicky souhlasim, ale chapu, ze v ramci min. ceny bylo treba prinest urcite obeti. na druhou stranu kapicky krve obdivuji po kazde, kdyz hru rozbalim, jako naprosto krasne zvolene! :)

    jeste takovy dotazek k hre - hernim principem - tj. tahova strategie s minimem nahody, kde se souboje vyhodnocuji timto zpusobem - to je vase vlastni myslenka, nebo inspirace a spojeni nekolika pristupu z jinych her dohromady?

    a posledni dotazek - zkouseli jste to prodat ven? docela bych tomu veril, ze by se to mohlo moc pekne chytnout!
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Na používání pokladů není třeba obětovat bod pohybu, ale lze použít pouze jeden poklad za kolo. Lze to udělat i tak, že trpaslík ujde dvě pole, pak použije teleport, a po teleportaci dojde svá další tři pole.

    Předávání pokladů je možné tak jak říkáš - postavy se sejdou, předají poklad (je možno i víc najednou), a zase se rozejdou. Nejsou na to potřeba žádné body pohybu.

    Jinak s figurkama je to těžký, plastový by byly hodně drahý, a člověče nezlob se zase špatně rozlišitelný... Možná měly být ty špalky menší, zvlášť když jdou postavy pohromadě, tak je to nepřehledný. Jinak když se něco takového jako příčka v dolech přehlédne, tak situaci vracíme, vyhrát přehlédnutím není úplně ono...
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Jinak moc pěkná hra, poznámka max. k postavičkám - kusy špalku. To nic moc. Asi budu shánět figurky od člověče nezlob se.
    Kamarád hrál Zorkala, vyzmátl kouzelníka dvěma krysama a nevšiml si, že mezi druhou krysou a kouzelníkem je zeď, skrytá figurkou. Dlouhá debata...
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Jinak, chci se zeptat, jak se hrajou karty pokladu, speciálně teleportovací? A možná vůbec karty pokladů.
    Hráli jsme to včera poprvé a nějak se neshodli...

    Dejme tomu, mám trpaslíka s teleportovacím svitkem. Odejde svých 5 polí, přečte ho a skočí, nebo musí 1 pohyb obětovat na přečtení?

    Dále, předávání. Postavy jsou kus od sebe, můžou se sejít, vyměnit si věci a znovu se rozejít? Je to vše v jedné fázi...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: V tomhle obdobi je treba mit hlavne obsazene kramy :)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Budoucnost je realna, ale potrebujeme ted pres Vanoce prodat kusy, ktere jsou jeste na sklade - tak se vyrobi penize, ktere se budou dat pouzit pro eventualni rozsireni...
    REQUO
    REQUO --- ---
    ZORKAL: a je nejaka realna budoucnost?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam