• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Obcy jsme rozhodne hrali, takze to dulezita inspirace byla, preci jenom tam ale zalezelo hodne casto na kostce, a bojovy system i ukonceni hry bylo spise podivny. Hrat za vetrelce nebylo casto moc zabavny, preci jen tam nebylo tolik moznosti. Obcy stejne povazuju za vybornou hru.

    Byli jsme s Dornem v Essenu, dali jsme do vytipovanych vydavatelstvi kopie v anglictine na testovani, ted po Vanocich se jim ozveme, co s tim dal...
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: Přiznam se, že Vetřelce neznam. Jak moc je system podobný/inspirovaný touto hrou? Tedy, jestli mapka sice vypadá prakticky stejně, ale system hry je úplně odlišný, nebo jestli je systém také hodně inspirovaný, jen přiohnutý do fantasy a magie?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    C0RW: mrcha se podruhe uz negeneruje

    co se inspirace tyka :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    tak jsem po nejake dobe take znovu zaparil a hra se mi i po roce stale libi :) dotazek vsak mam:

    - pokud hrdina sebere artefakt, narusi se rovnovaha a vyloupne se velka potvora - to je jasne. pokud ale hrdina zemre a prijde o artefakt, ktery je znovu sebran - narusuje se opet rovnovaha? mam zato ze uz ne, ale pro jistotu se ptam

    jinac ad galenius - s temi spalicky souhlasim, ale chapu, ze v ramci min. ceny bylo treba prinest urcite obeti. na druhou stranu kapicky krve obdivuji po kazde, kdyz hru rozbalim, jako naprosto krasne zvolene! :)

    jeste takovy dotazek k hre - hernim principem - tj. tahova strategie s minimem nahody, kde se souboje vyhodnocuji timto zpusobem - to je vase vlastni myslenka, nebo inspirace a spojeni nekolika pristupu z jinych her dohromady?

    a posledni dotazek - zkouseli jste to prodat ven? docela bych tomu veril, ze by se to mohlo moc pekne chytnout!
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Na používání pokladů není třeba obětovat bod pohybu, ale lze použít pouze jeden poklad za kolo. Lze to udělat i tak, že trpaslík ujde dvě pole, pak použije teleport, a po teleportaci dojde svá další tři pole.

    Předávání pokladů je možné tak jak říkáš - postavy se sejdou, předají poklad (je možno i víc najednou), a zase se rozejdou. Nejsou na to potřeba žádné body pohybu.

    Jinak s figurkama je to těžký, plastový by byly hodně drahý, a člověče nezlob se zase špatně rozlišitelný... Možná měly být ty špalky menší, zvlášť když jdou postavy pohromadě, tak je to nepřehledný. Jinak když se něco takového jako příčka v dolech přehlédne, tak situaci vracíme, vyhrát přehlédnutím není úplně ono...
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Jinak moc pěkná hra, poznámka max. k postavičkám - kusy špalku. To nic moc. Asi budu shánět figurky od člověče nezlob se.
    Kamarád hrál Zorkala, vyzmátl kouzelníka dvěma krysama a nevšiml si, že mezi druhou krysou a kouzelníkem je zeď, skrytá figurkou. Dlouhá debata...
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    Jinak, chci se zeptat, jak se hrajou karty pokladu, speciálně teleportovací? A možná vůbec karty pokladů.
    Hráli jsme to včera poprvé a nějak se neshodli...

    Dejme tomu, mám trpaslíka s teleportovacím svitkem. Odejde svých 5 polí, přečte ho a skočí, nebo musí 1 pohyb obětovat na přečtení?

    Dále, předávání. Postavy jsou kus od sebe, můžou se sejít, vyměnit si věci a znovu se rozejít? Je to vše v jedné fázi...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: V tomhle obdobi je treba mit hlavne obsazene kramy :)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Budoucnost je realna, ale potrebujeme ted pres Vanoce prodat kusy, ktere jsou jeste na sklade - tak se vyrobi penize, ktere se budou dat pouzit pro eventualni rozsireni...
    REQUO
    REQUO --- ---
    ZORKAL: a je nejaka realna budoucnost?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    No zatim oficialni bohuzel nejsou, na foru na strankach hry je ale navrzenych spousta ruznych vylepseni, ktere se daji prubezne zkouset...
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    ZORKAL: díky, díky
    my to hráli teprve dva večery, ještě to představím další bandě nadšenců
    teď chceme vyzkoušet ty nové artefakty, jsou ještě jiné oficiální dodatky ?
    SKLIBA
    SKLIBA --- ---
    ZORKAL: líbí, líbí, ale je to zlo... vzala jsem ji na minulý silvestr a pak jsme místo slavení hráli :-D
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    NECROHEALER:
    ad 1. mumie je i tak hodne silna, tohle by z ni delalo uz uplne pekelnou stvuru, takze logika sla trochu stranou...
    ad 2. předávat si sousedící hrdinové mohou kolik předmětů chtějí, ale použít lze jenom jeden.
    ad 3. v rozšířeních to asi nějak možné bude, ale zatím je to kvůli tomu, aby každá hra byla i za Zorkala jiná. Hrdinové si také nevybírají požehnání...
    ad 4. my používáme taktiku-úprk i závaly.

    Sest hrdinu by byla hra mozna moc zdlouhava... A s hrdinama pro Zorkala mozná do rozsireni...

    Jinak jestli se vam hra libi, doporucujte napravo i nalevo!

    REQUO
    REQUO --- ---
    NECROHEALER: vic si zahrajes. :)
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    NAVARA: až tak ? no v pátek to plánujeme vyzkoušet tak se už těším ... až na to že budu hrát za Zorkala :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NECROHEALER: naopak, 4 hrdinove jsou ubermaso, velice rychle nasbiraji expy a nemaji problem kosit slaby mrsky pohledem
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    Tak jsme si Dorn také pořídili a musím říct, že mne to nadchlo ! Líbí se mi strategický princip, kdy náhoda rozhoduje jen minimálně, jsou to takové šachy. Mám pár dotazů :

    1. mumie - postava zasažená mumií může použít požehnání a předměty ? přijde mi logištější že nemůže dělat nic, jen utíkat
    2. používání předmětů a předávání - za kolo může postava použít pouze jeden předmět, týká se to i předávání ? pokud si postavy předají předmět tak už nemůžou žádný jiný použít ?
    3. hráči si vybírají postavy - co třeba aby si zorkal mohl vybrat nějaké rituály ? ne všechny, ale když chci zahrát nějakou strategii podmiňující zahrání rituálu, který nemám tak je to problém :)
    4. jaké doplňující pravidla používáte ? my zatím jen závaly, určitě zavedeme to odpoutání se od nepřítele ale třeba 4 hrdinové nám zatím přijdou příliš nevýhodné

    taky jsem uvažoval o pěti hrdinech, takový zvláštní počet - nedá se to rovnoměrně rozdělit mezi hráče. Co třeba šest hrdinů a vyvážit to novým hrdinnou pro Zorkala ? Ten by se mu hodil, takový vůdce nemrtvých armád. Mohl by mít na výběr z cca tří jako třeba temný rytíř, černokněžník a nekromant, který by spawn pointech mohl vyvolávat nestvůry co se tam rodí.
    SKLIBA
    SKLIBA --- ---
    myslím, že tohle se sem taky hodí :-) aneb v sobotu jsme nebyli tak zcela v kondici :-D
    [RPG- Nejlepší perličky ze hry aneb pobavte ostatni ]
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    STRYX: velmi snadno, jen neni vule

    ZORKAL: supr :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam