• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    MUFLON: Nu, jediný, kdo v té hře postoupil na třetí level byl Strix, který poté sebral tři z artefaktů a pro zbylé dva zmiňované si odběhl už "jen tak ze sportu". Zbytek grupy jej nechal vyexpit na svůj úkor a pak slavně umřel, protože splnil svojí úlohu. A Zorkal ještě v téhle fázi žádnou závažnější chybu neudělal - respektive neměl jak se bránit.

    To, co se snažím naznačit je, že když už Strix na ten třetí level dojde, Je téměř rozhodnuto, jak v případě hry za Kostěje (kde stačí proběhnout k vejci a jednou do něj třísknout) tak za Zorkala, kterého Strix prostě umlátí - pokud je plně vybaven - za jedno kolo, kterého snadno dožene, pokud se Zorkal snaží někam schovat nebo se někde vyléčit, a kterému snadno ruší snahu o tři kola plné rituální místnosti (artefakt hole střílející fireball). Ke konci hry už jsme se jak hráči, tak Zorkal probírali pravidly a hledali způsob jak Strixe zastavit, a nějak jsme nepřišli na žádný :o)

    Asi to bude chtít dát těch her se Strixem víc...po rozšíření je variabilita jednotlivých partií obrovská a tohle byla patrně krajní situace. Jen mne zarazilo, jak hladce jsem vyhrál.
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    BLOODRAT: Hezký report na který můžu reagovat pouze jedinou odpovědí a to, že pokud nechá Zorkal postavy postoupit na třetí level a sebrat 5 artefaktů, tak si nezaslouží vyhrát.:)

    Že je Strix příliš silný slýcháváme od hráčů docela často, ale věř mi, že my jsme hráli se Strixem i bez něj opravdu hodně her a já osobně považuji Strixe spíše za slabší postavu.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Minireport

    Dorazilo rozšíření, a po několika hrách za kostěje jsme usoudili, že kombinací není nikdy dost a vyzkoušeli sestavu Zorkal vs Mannad, Zohra, Deirdre a Strix. Hráči vsadili na rychlost, Zorkal na taktiku a za pomoci úkolů a rituálu se mu podařilo zdvojnásobit armádu, když k němu hráči dorazili, a téměř zaplnit rituální místnost. Následně vyřídil supportery a Zohru. V tu chvíli už vypadal neporazitelně. Jenže v ten moment postoupil Strix na třetí level a vyšlo najevo, že se nedá (téměř) zastavit. S 5 ze 6 artefaktů, které mu přidávaly neskutečné bonusy ve dne a jeho schopnostmi v noci prostě postupně sám nejenže vymlátil polovinu rituální místnosti, ale i Zorkala samotného (taktéž na třetím). A přestože jsme udělali já za Strixe a pán Dornu za Zorkala několik chyb, shodli jsme se na tom, že Strix je naprosto zbytečně přešlapaná postava, znamenající v 85% vítězství hráčů. Jediný způsob, jakým lze vyhrát za bubáka je zaplnit rituální místnost na tři kola, což Strix vystřílí fireballem, má probíhání, vykreje dva útoky (se dřevěným štítem tři) s pokladem prudkého jedu v noci a s bardkou v zádech šest útoků za dvě lebky na kolo, v noci se kompletně zregeneruje, má pohyb 12 stejně jako upír! O respawnu nemluvě. Zavalit nejde, zával rozstříská za jedno kolo. Jediná možnost je zaplnit rituální místnost+4 pole všech chodeb do ní vedoucí, což je dvojnásob těžké, nebt Strix zpravidla likviduje nestvůry rychleji než přibývají, a to i když Zorkal vytváří totemy.

    Rozhodli jsme se nechat tuhle postavu pro nějakou z našich něžných poloviček, protože když už se slečny pustí po třech hodinách studování pravidel do deskové hry a postava jim rovnou na začátku exne, končí to studenou večeří a mrzutostmi :o) Zde bych viděl jediný možný využitelný potenciál Strixe.

    Podstatně zajímavější charaktery jsou bardka Deirdre a psyonik Mannad. Původní hra obsahovala pouze jednoho supportera a to byl Gor, který se u nás velké oblibě netěšil (nemožnost útoku, krevní banka pro Zorkala). Deirdre, která již na prvním levelu přidává útok/kouzlo navíc je podstatně využitelnější. Mannad pak nejednou zvrátil průběh celé bitvy, taktika získává zcela nový rozměr.
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    Ano, je to tak, že je to slotově a platí to do konce hry. No a výkřik do tmy samozřejmě moc potěšil. :)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    BLOODRAT: ja bych to bral jako slotovy zivot, jelikoz herove nejsou v "normalnim" poctu...nebo jeden z hracu za hery muze ovladat 2 hery
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Otázka....pokud se hraje se čtyřmi hrdiny, pravidlo přihraje hráčům do začátku o jeden život navíc. Je tento život "slot", tzn do konce hry má hráč možnost vlastnit o jednu kapku krve více nežli určují pravidla, nebo jakmile o tento jeden "slotovaný" život přijde, hra se nadále normálně odvíjí a hráči již operují s normálním počtem životů určených hrací kartou?
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Tak díky za vynález Dornu tvůrcům. Už druhý večer za sebou baví pět lidí- a čím dál víc.
    Výkřik do tmy, ale doufám, že potěší :o)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    v sobotu hrdinove vyhrali.....ale je fakt, ze mel na zacatku 6 charakteru a to je hnedka poznat, jinak moc pekna bitva :)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Mně Kostěj přijde v pohodě. Navíc mě hra za něj baví víc než za Zorkala. Je to prostě takové akčnější. Zatímco Zorkala hraju spíš defensivně a kumuluju armádu, tak u Kostěje se mi vyplácí furt útočit a dotírat, a když umře, tak to není zas taková škoda, vzhledem k tomu, že je za něj na 1. úrovni jen jedna zkušenost a při narození se s ním ještě vyklube jedna slabá příšera navíc. A taky se mi velmi osvědčil rituál Zával. Když jsou hrdinové moc rychlí, vchod k vejci jim prostě zasypu, což je většinou slušně zdrží.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    ten kostej se mi taky zda slabsi nez zorkal.
    Malokdy se stane ,ze vyhraje, pokad to hrdinove totalne nezachcijou. Jakmile se priblizi hrdinove k vejci, taxe horko tezko brani a zpravidla kostej zhebne hned v dalsim kole.
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ZORKAL: jo no, to bude asi nas problem, my to hrozne natahujem :-D
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    TRUMPETKA: Proti Kostejovi je nutne hrat vic na rychlost, treba i jednoho hrdinu obetovat, rychle se dostat k vejci, a je konec. Zdlouhava hra zrejme Kostejovi spis svedci...
    PIETA
    PIETA --- ---
    KERWIL: Pánovi Dornu hra mnohem víc odpouští chyby. Hrdinové něco pokazí - jsou mrtví. Pád dornu něco pokazí - je v horší situaci, než byl.
    (-:
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Hehe a mame tu presne tu vyvazenost o kterou jde. Ale musim priznat, ze se take klonim spis k nazoru ze pan Dornu to ma ted o dost tezsi, protoze sledovat vsechny mozne kombinace hrdinu a jejich schopnosti chce opravdu hodne pozornosti a zkusenosti. Na druhou stranu nevynecham jedinou prilezitost hrat za pana Dornu a tuto vyzvu prijmout :)
    WANAH
    WANAH --- ---
    TRUMPETKA: To je zvláštní u nás se zase pánovi dornu nepodařilo vyhrát ani jednou :)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    a co se tyce datadisku: zda se mi, ze to ma Pan Dornu o poznani lehci a hrdinove o dost tezsi, zatim co jsme hrali asi 10her tak se jeste nestalo, ze by Pan Dornu prohral (a to sme to stizili tak, ze totem stoji 3 kapky, jakmile ma Kostej lvl3, tak hrdinum pribude 6ty hrdina, nepouzivame zavaly, jedeme stizena pravidla pohybu...)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ORC23: no ja sem k datadisku dostal 1 oranzove a asi 5 sedych kolecek navic, ktera se v pripade potreby daji pouzit za nestvury, ale postavu hrdinu, Zorkala, Kosteje nebo totemu, to si budes muset asi dovyrobit rucne ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ORC23: Akorat nevim, jestli by to zvladly odstranit tri hrdinske utoky... :)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    ORC23: Husty, ale presny.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    mozna trochu OT, ale ja bych to videl na "zeme se probouzi" ;)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam