• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    NIGHTINGALE: Budeme vás vést v patrnosti a určitě bude příležitost se testování zúčastnit, i když přiznávám, že pražské testery preferujeme z titulu snadnější dostupnosti a domluvy :)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    KERWIL: Bezva, já už tak trochu myslel, že to umřelo. No tak šup šup, ať je hotovo :-) Btw jak budete vybírat exetrní testovače? Mám tu v Liberci takovou partu, se kterou pravidelně deskovky hráváme, tak bychom se vám na to mohli mrknout :-)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    NIGHTINGALE: Jsme ve fázi testování. Je to komplexní záležitost, tak nechceme nic podcenit. Každopádně už se blížíme stádiu, kdy budeme mít funkční prototyp pro externí testování :)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Tak koukám, že už je to skoro rok, co jste psali, že bude nový Dorn, a stále ticho po pěšině. Jak to vypadá?
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    TRUMPETKA: Melo by to byt srovnatelne co do herniho zazitku, ale obecne se snazime lehce snizit pohyb, takze na pocet policek bude plan mozna mirne skromnejsi, ale zato trochu vic otevreny :)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ZORKAL: jak bude realne velka hraci plocha? vetsi/mensi nez puvodni?
    CUTOR
    CUTOR --- ---
    ZORKAL: super informace. tak at se zadari.
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Děláme v týmu původních autorů na Dornu 2 pod hlavičkou Loris Games, ale je otázka, jestli stihneme vánoční trh 2014. Bude tam ale kromě jinýho centrální vesnice, na kterou budou moct nestvůry útočit přímo, temnota v krajích plánu, atd. Akorát to trvá...
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    EUROX: http://www.fantasyobchod.cz/dorn-p-557.html tady pisou neco, jakoze: Dorn bude k mání na přelomu května/června 2014......
    EUROX
    EUROX --- ---
    Zdravím , mám dotaz , rád bych si Dorn pořídil ,ale bohužel již není kde ho sehnat. Je tu někdo kdo by ho připadně prodal ?
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    BLOODRAT: Hm, zajimavé. Chtělo by to asi prozkoumat celý průběh hry, protože nám se patová situace NIKDY nestala a že už jsme těch her odehráli mraky. Standardně jakmile jedna strana prohraje nějaký klíčový souboj, tak je většinou hotovo. Na 3. lvl se dostane postava (max 1) tak jednou za 3-5 her a to už většinou pan Dornu nema nic, čím by ji zastavil, takže v takovém případě rychle prohrává. Opravdu si teď nevybavím jedinou situaci, kdy by to vypadalo na nerozhodný výsledek...
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    ALMAD: Proto mluvím o situaci, kdy mi na mapě ještě pořád smrdí Gor ve městě a nevytahuje paty, a okolo lítá Stryx nařvaný artefakty.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    BLOODRAT: IMHO tady hraje hrozne roli, kde jsou jaky totemy.

    BTW, neni to tak, ze kdyz jsou v jeden okamzik vsichni mrtvi, tak proste hraci prohravaj, i kdyz by se za kolo stryx zressurrectoval?
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    ORC23: Čekal jsem, že někdo vyletí za toho Gora :o) Já osobně ho opravdu nemusím, vylevelovat ho na třetí level je strašně práce a času navíc a člověk nasype Zorkalovi (pokud ten není trubka a že většinou není a snaží se tomu zabránit seč se dá) chca nechca x kapek krve naprosto zbytečně. I nás se Gorovi říká "Krevní bankéř", popř. "Zorkal's Gor-don Ramsey" z očividných důvodů.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    BLOODRAT: gor v dobre zvoleny skupine na 3 levelu rozhodne neni pliva ..to uz je pak inkvizitor :]

    IMHO to moh vyhrat spis kostej, ale souhlas, ze by to nebylo uplne iizy.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Tohle už se nám taky stalo. Dobří hráči, dobrý PD, spousta taktiky a partizánská válka, najednou epická řež, ve které se servali všichni o všechno a na mapě zůstal pošramocený Kostěj ,nějaký nepoužitelný hrdina na prvním levelu (Gor či podobná plíva, bijte mě za to oslovení), který přežil jen zázrakem - a Stryx, který si pěkně posbíral artefakty a stal se naprosto neporazitelným. Kostěj plnil místnosti, tatařil s rituály, na plátně poletoval Stryx, všechno mu hezky kazil a krásně to stíhal, nicméně ani na Kostěje se nedostal. Po hodině jsme hru stornovali jako nedohratelnou. Stejně tak, když jsme skusili hrát hru s rozšířením, jen kromě Kostěje nasadit Zorkyho. Ta samá patová situace.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    KERWIL: No, taky jako pan dornu je nekrmim, ale uz mam celkem sehrane kamarady, co me nepusti k utoku co zabiji a zvladaji se reorganizovat tak, aby si nekoho nalevelovali.

    Tohle byl nicmene extrem, protoze jsem hral poprvy za Kosteje a prislo relativne dulezity mit co nejdriv Fletnu Tisice Mladych, protoze mi prijde ze ta nestvura navic dela dost, takze sem si sel nabrat nejakou krev hned ze zacatku...a poste se to nejak zvrtlo do texaskeho masakru motorovymi hermany v bazinach. Jedna postava umrela a ostatni musely ustoupit, ale nejaky expy si holt odnesly...
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    FORFUN: Nepřestává mě fascinovat, že jste běžně při hrách schopni dosáhnout s postavami na 3. lvl. Jestli se nám to jakožto protřelému developerskému týmu povede dostat jednu postavu na 3. lvl jednou za 5 her tak je to ještě posvícení. Takže bych chybu viděl nejspíš v nedostatečném umění pána Dornu, který má skutečně mnoho způsobů jak takové situaci zamezit, především nekrmit hrdiny zkušeností, když za to nezískám rozhodující výhodu = smrt alespoň jedné z postav. Občas se pravda může sejít hodně silná skupinka hrdinů + silná požehnání + lehčí úkoly které dají snadnou bonusovou zkušenost, ale na 3. lvl by se postavy měly dostávat opravdu jen výjimečně... ;)
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    Že stryx je na 3 lvl skoro neporazitelnej už jsem se taky setkal. Vážně je asi jediný řešení nenechat ho levelovat. Couvat s nestvůrama, občas zatarasit nějakou krysou chodbu, pak se na něj vrhnout a rovnnou ho zabít bez možnosti jeho protiútoku a když to bude Kostěj hrát dobře, tak stačí při tomhle stylu hry nashromáždit dost nestvůr na to, aby zaplnil kryptu, temný chrám a hřbitov. Alespoň mě se to zdá jako celkem dobrá obranná varianta, ale samozřejmě jsem to nezkoušel.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    ZORKAL: Ale Kostej je pomalej, jak ma Stryx pohyb 12, tak je to peklo. Ja ho dal proste tim, ze sem mnozstvim nestvur zacpal prostor, nicmene si myslim ze sem vyhral spis kvuli tomu ze udelali par chyb a ze se mi poved dobrej manevr s kostenym totemem v bazinach, ktery pak kryl zbyle dva totemy.

    A fletna tisice mladych na druhe strane nez je krypta co produkuje zombie s dvouma utokama, s tim uz se da zit.
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ALMAD: To je trochu potiz, neda se s tim neco udelat, kdyz to Pan Dornu vi? Treba hrat na ritual, nenechat Stryxe nalevelovat? Da se proti nemu bojovat hlavne s Kostejem, a ten se taky porad vraci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam