• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: lazy loading se nedoporucuje kvuli vykonu.
    Tady koukam na zajimavy souhrn, asi bude idealni mit 2 tridy a pouzit Table-Per-Hierarchy (TPH) Inheritance
    Entity Framework Fluent API - Configuring/Mapping Properties & Types
    http://msdn.microsoft.com/en-US/data/jj591617
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Nestacil by ti na to lazy loading?
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Jsou tady nejakci Entity Framework experti? Je mozne mit u Code First pristupu 2 ruzne tridy mapovane na stejnou tabulku, neco jako tabulka Movies a objekt MovieQuickInfo a MovieInfo kde prvni vraci jen zakladni sadu propert a druhy vsechny property?

    Popripade mit jen jeden objekt MovieInfo a v nem propertu treba LongDescription, ktera bude vyplnena jen na pozadani, tj. ne defaultne (asi by na to melo byt nastaveni ve Fluent API)? Chci vracet bud defaultni kratke info a na vyzadani podrobnejsi info k vybranemu objektu tak resim optimalni pristup.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PIGSTER: probirame to tady ciste hypoteticky :) (i kdyz ja pred par lety jednu jednoduchou strategickou hricku ciste pod winformama udelal). Jinak na hry pochopitelne bud Unity, nebo vlastni s bindem na OpenGL pres openTK, kdyz uz teda v netu
    PIGSTER
    PIGSTER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: tak otazka je, nakolik se pripadnej kod, napsanej pro WPF da napasovat na silverlight. I tak mi to prijde oboje krkolomny, pokud chces multiplatformni kod, vem si Unity, vyhoda je ze mas .NET. Pokud chces i linux, vem si Flash nebo pockej na Unity pro linux (nejaka alfa nebo beta uz je). Imho veskera schopnost delat aspon trochu rychlejsi grafiku ve winforms stoji a pada se schopnosti mona imitovat GDI+ a samozrejme vsechny unmanaged prasarny musej jit stranou.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: fakt? ja mel za to, ze wpf pro mono neni, pouze moonlight (silverlight)
    "At this point, no group in the Mono project has plans to implement Windows Presentation Foundation APIs as part of the project."
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: naopak. wpf pod monem funguji vyrazne lip nez winforms.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    teda... winforms, wpf pochopitelne ne ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: funguje to pod monem bez nutnosti prikladat jakekoli nativni binarky ;) (akorat nemas zvuk)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Samozrejme, ze by to slo. Ale proc bych to delal, kdyz je k dispozici X lepsich alternativ :)?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: imo by to slo :) kdyz se da udelat celkem funkcni 2d hra pod winformama.... :) (bez akcelerace pomale, ale co nadelas)
    PECA
    PECA --- ---
    VIRTUALVOID, VIRTUALVOID: Dík, pro inspiraci na to mrknu. Udělal jsem si prozatím list mé vlastní struktury a typové gettery a settery - což je to trochu humpolácké. Jestli mi zbyde čas, tak to ještě přepíšu, teď musím dodělat vizualizaci, abych mohl ukázat nějaký výstup :-)
    ---
    Fakt miluju visial studio + resharper. Člověk může snadno překopat lecjaký kód a ani to moc nebolí.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Jo, wrapperem se da vyresit spoustu neprijemnosti. Blby je, kdyz pak wrappujes wrapper wrappujici dalsi wrapper :D.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SLUPKA: tak jsem to obesel, misto MujControl pouziju ContentControl, kteremu nadefinuju Style -> Template a tam dam MujContorl se vsemi bindingy, works like a charm :)
    Kde jsem drive pouzij MujContorl s propertama, pouziju ContentControl se stylem
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    NECROMAN: A v output window taky nic není?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: A ve WPF ovladaci frontend.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SLUPKA: chybu to nehaze, ale kdyz proste pouziji toto, tak se to nijak neprojevi, jako by to nebylo nastavene
    <Setter Property="MovieTitle" Value="{Binding Title}"/>
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: nejaky server backend a pod? To by davalo smysl.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    VIRTUALVOID: ad ten _parameterValues to je vlastne dictionary<string, object> kde su nacitane podla nazvu data.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    PECA: http://pastebin.com/eqRzPVYZ by nehelflo ? stringy len castujem, ale na ine typy by hento mohlo zabrat (pouzivam to nejaku dobu)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Ve WPF neni ta hra samotna. Tohle je soft, kterej je "pod" hrama.
    Krome nejakyho tetrisu, pasiansu apod... bych si napsat hru ve wpf netroufnul :).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam