Ahoj,
nakopnete mě pls správným směrem?
Částečně myšlenku mám, ale přijde mi, že to půjde řešit mnohem snáz...
Je to Unity + C#, ale jde mi spíš o algoritmus.
Zadání: Pokud je x<10 výsledek je "ok", pokud x>10 pak výsledek je "skoroOK". Pokud je výsledek "skoroOK" >= 2/min, pak je výsledek "NotOK"
Stav x je sledován cyklicky. časové funkce Unity i C# umí.
Protože se jedná o šest různých x, nabíhá mi počet proměnných a už se v tom motám...
(Jde o sledování polohy hlavy - když je otočená 0 - 10 ° je to ok, když víc, je to mírně nepohodlné, ale když je otočení víc než 10 ° více než 2x za minutu, je to ergonomicky nevyhovující. To samé pro úklon a předklon a pro trup)
Zmíním vás ve své závěti, tedy ve své diplomní práci :-)
Díky moc