• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUID_SOUNDStudiová praxe - NOVÁ ANKETA!
    Diskuze věnovaná, jak již název napovídá, pokročilému nahrávání v hudebním, ne domácím studiu. Tj. není zde místo pro dotazy jak nahraju zpěv nebo na co je limiter...
    Vítány jsou fotografie a ukázky nahrávek... Jen se chlubte! :)
    U ukázek prosím uvádějte info o místu natáčení, mikrofonech, preampech a AD, na čem/v čem mícháno, jakej reverb, atp. Aneb vše zajímavé co k tomu můžete napsat a nebo chcete napsat (chápu, že know-how si každej brání).
    rozbalit záhlaví
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    VANJA: Na tyhle mudrci bych se vyprd a koupil bych to co doporučuje výrobce tvýho daw, kterej na tom chceš provozovat. Stačí vlízt k němu na web.
    VANJA
    VANJA --- ---
    zdar, takze krok 2 .:)
    neznate nekoho, kdo by mi za menci uplatu fundovane postavil hudebni/zvukove PC?
    jde mi tedy zejmena o fundovanej vyber komponentu na miru.
    NIXX
    NIXX --- ---
    VANJA: Určitě doporučuju SSD na systém a aplikace (Cubase, pluginy atd.). Velký samply a samotný náběry můžou být na HDD. Kdybych ale byl třeba klávesák a používal PC na živý hraní, chtěl bych na SSD mít i samply, protože ten rozdíl v rychlosti loadování presetů je neskutečnej...
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    VANJA: Jedeme SSD na systém a na data normálně interní SATA (aspoň myslim) 3x1TB. Hromada věcí frčí na FW800. Třebas video k Pro Tools. Doma to mám taky tak. Nezaznamenal jsem problém a to tam jedno to SSDčko frčí třebas čtyři roky.

    Drív jsme měli diskový SCSI pole. Byl to vopruz. Skvělý časy dneska. Já bych se klidně nebál mít SSD na audio, ale zatim je to ekonomickej nesmysl. Až bude stát TB třebas pod 3k, tak proč ne.
    VANJA
    VANJA --- ---
    cau,
    chtel bych se zeptat jaky mate zkusenosti s diskama do hudebnich pracovnich PC. nekdo mi vypravel, ze testoval SSD s HDD, a ze vefinale ten SSD napr. na mix, nebyl nijak rychlostne vyhodnejsi. pak jsem taky cetl, ze SSD se nehodi tam, kde se casto data mazou a prepisujou (coz u hudby tak trochu muze nekdy byt).
    ...na druhou stranu rychlost SSD je v nekterych smerech bezpochyb.
    Mate nekdo tedy vyzkouseno, co je lepsi v praxi? nebo ten rychlostni rozdil není tak vyznamny, a neni treba investovat vic penez do SSD? nebo napriklad jestli nejni dobre poridit SSD na system a software, a data jet z HDD? diky za poznatky.
    KATTENNE
    KATTENNE --- ---
    OT - Urputne shanim mikrofon Super 55-BCR!!! Jestli ho nekdo mate a uz nechcete, piste piste piste mi! diky!!!!
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    GREGOR_PRIDE: predpokladam ze nas liquid smaze protoze to sem asi fakt moc nepatri, ale polystyren moc nepohlcuje, spis odrazi, takze jediny co si tim imho zpusobil je ze se to vic odrazi dovnitr protoze sis tim udelal tlustsi zed takze cast toho co by driv prolezlo zkrz se ti odrazi zpet, ty plata ti tam fungujou trosku jako difuzer proto ti zmizlo flutter echo, neodrusil si tim ozvenu, ale cast zvuku se proste nemlati mezi dvema rovnobeznejma stenama, protoze se odrazi v jinym uhlu...

    dobre poresena akustika znamena dobre rozmistena kombinace difuze / absorbce... ty mas zatim hodne spatnou difuzi a zadnou absorbci...

    na tvym miste bych sundal ten polystyren, udelal z nej lepsi difuzi(hledej diy quadratic diffuzer - vetsinou to delaj lidi ze dreva ale prej to funguje i z polystyrenu) nez to co mas ted, nakoupil trochu rockwoolu udelal z toho neco na absorbci a pak z toho poskladal neco co tu napsal LEVOS_BOB

    tady se muzes docist neco o ty absorbci kdyz se prohrabes hromadou plku tak je tam i dost uzitecnyho infa http://www.audiozone.cz/post209042.html?hilit=basstrap&sid=fe67d0d47dffa033f2dc4b524eb3ce07#p209042

    LEVOS_BOB
    LEVOS_BOB --- ---
    GREGOR_PRIDE: 1.koberec na podlahu, 2. bass trapy do vsech rohu mistnosti + jeden za monitor mezi repraky, nejlip i jeden nad hlavu, ale good luck s vrtanim do panelu, 4.za sebe difuzer.. to je tak jako basic treatment bych rekl... ale nejsem zadnej velkej akustik...
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    Ahoj, nenasel jsem diskuzi ohledne stavby domaciho studia, tak se zeptam zde, pripadne me nasmerujte diky...


    ... rozhodl jsem se ze si odhlucnim jeden pokoj v panelovem byte...
    ANIZ BYCH CO KDE STUDOVAL nakoupil jsem polystyrenovy desky a zacal je lepit po pokoji...

    v tuhle chvili to vypada nejak takhle:
    https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1382347_389852961118051_1821978988_n.jpg

    v praci jsem vzal bocnice od image drumu od tiskarny, protoze mi to prislo podobny "vajickum"...
    no v tuhle chvili mam pokoj polepenej .... jeste nemam ty krabice na strope, na stenach uz tak nejak jo...


    co se mi libi ze zmizel ocas po tlesknuti... jako kdybych tedy uspesne odrusil ozvenu stredu a vysek...
    ale co jsem se ted zhrozil, ze to v tom pokoji hrozne duni...
    staci abych udelal pusou DŮ a celkem se hrozim co to do me sije...



    co potrebuju bass trapy?

    diky
    LEVOS_BOB
    LEVOS_BOB --- ---
    BAREKULA: prosim te, neporadis mi.. vymenil sem v aute katalyzator ale furt mi neprochazi technickou na emise... co s tim?
    BAREKULA
    BAREKULA --- ---
    LIQUID_SOUND: no tak sory...ona by taková desetivteřinová pomoc asi zabila...
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    BAREKULA: Cože? Přečti si záhlaví diskuze...
    BAREKULA
    BAREKULA --- ---
    čus lidi, chápu, že je to asi docela ot, ale potřebovala bych poradit-historií ateliérové fotografie jsem se nikdy nezabývala, spíše venkovníí - mohli byste mi někdo poradit nějaká významná jména z tohoto oboru?Díky moc!
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    SMARTIN: tohle neni uplne spravny misto pro dotazy na garage band. Zkus spis nejaky vic amatersky zamereny (bez urazky) auditko. gl
    GAPPEQ
    GAPPEQ --- ---
    TRANZISTOR: viz Queens of the stone age
    TRANZISTOR
    TRANZISTOR --- ---
    Cau kuci, prdnu sem pro zajimavost jedno video, celkem znama skladba, ale zaujalo me na tom rozmichani vocalu, jsou hodne dany ve stereu, ale hlavne, hlavni vocal je dost uhnutej do leva i kdyz ma solo. Ostatni nastroje jsou tam jenom tak prcmrdavany do stredu. Pripomelo me to hodne michani ranych desek Beatles... Ale proc to sem pisu, zkouseli jste nekdy takovyhle nestandartni rozmichani vocalu? Kdyz sem to poslouchal tak sem si rikal, ze je to divny, ale zase oproti soucasnej standardum mi to prisla zajimava zmena a treba pro zajimavost rapidne nezahejbat ve stereu solo zvukama oproti tomu nez se to za posledni tricet let ustalilo a nekdy uz je to takova manufaktura ;-)
    Mungo Jerry - In The Summertime ORIGINAL 1970 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=wvUQcnfwUUM
    LEVOS_BOB
    LEVOS_BOB --- ---
    LEVOS_BOB: nejlepsi je 10tka hahaha... galeje!
    LEVOS_BOB
    LEVOS_BOB --- ---
    Halloweenskej mail od Joe Gildera z Home Studio Corner (kdo je na mailing listu tak to taky dostal), myslim ze vtipny.

    Here are 15 Ways to Scare Away Musicians:

    1. Act like you know more than they do.
    2. Don't listen to their suggestions.
    3. Listen to their suggestions, and then don't do any of them.
    4. Don't take any time to get to know them...and then criticize their performance during the session...then wonder why they don't seem comfortable.
    5. Check your email, Twitter, and Facebook while they're recording a take. They definitely won't notice. And you'll definitely be on your game.
    6. If the performance is lacking, have the musician record roughly 17 takes. It'll be easier to comp together a perfect take than to actually work with them to get one good performance.
    7. Make your studio as warm as possible. Sweaty musicians are happy musicians.
    8. Just set up mics and press record. Have ZERO input into the creative process. That's really valuable to musicians.
    9. Don't explain why you're doing what you're doing. Make demands. Be as short and snippy as possible. It makes you look professional.
    10. Don't offer any sort of refreshments to the musicians (especially the singers). If they want water, they should bring it.
    11. When tensions are mounting, or the recording is getting more frustrating, do NOT offer to take a break. You gotta power through this.
    12. While recording one musician, tell lots of stories about other clients you record. Make sure you make fun of them. It'll make you look cool.
    13. Talk about how amazing your OTHER clients are.
    14. Don't be prepared for the recording session. Instead, make the musicians wait at LEAST a half hour while you set things up. (It makes you look "in demand.")

    And finally, number 15:

    15. Don't have any sort of portfolio of music you've worked on. The musicians should blindly trust you, without any proof of your skills whatsoever.
    TRANZISTOR
    TRANZISTOR --- ---
    GONDAR: Tak at klienti vic posilujou a nebo si to prdnou na stojan ;-) Nebo me napadlo koupit nejakej bezdratovej set s plastovou handkou, treba nejake SLX4 od shuru. Ten jsme meli a ten mikrak nebyl tak tezkej. Vymenili jsme to ted za sennheisera SKM2000 s neumann kk205 vlozkou a to je 2x tak tezsi... A nikdo si nestezuje ;-)
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    zdravim, prosim o info, jestli by nekdo mohl doporucit lehky (nejlepe plastovy) XLR mikrofon do ruky..nachazim bud jen kovove nebo lehke, ale s primontovanym kabelem...klienti si obcas stezuji, ze kombinace shure bg 2.0 (cca 300g) plus sennheiser SKP 100 G3 nasazovaci bezdratova kostka je moc tezka a nedivim se;]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam