• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUTATOY8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
    SPACIRIUS
    SPACIRIUS --- ---
    BIO PONREPO
    Po 9.1.2012 20:00
    Spálenej fešák a další filmy na super 8
    r. Martin Ježek
    ICHE
    ICHE --- ---
    XL1: posly foto pls
    JCK
    JCK --- ---
    XL1: citlivost? vision 2/3? cena? recany/shortendy/novy 30m baleni?
    XL1
    XL1 --- ---
    nabízim barevný Film KODAK 16mm negativ 100ft . celkem 3 kusy.datum nezname.
    HYPNOGEN
    HYPNOGEN --- ---
    TAMAGOTCHI: já to viděl už loni a docela mě to tehdy potěšilo ;)
    TAMAGOTCHI
    TAMAGOTCHI --- ---
    TADEK: redka v tom jenom hraje, jako zaporna postava. Nataceny to bylo na film...

    FISHEYE_100: kodak jen tak nezkape - dal se na technologie rozpoznávání osob a predmetu v obraze a v techto technologiích vlastni radu patentu, akorat uz nebude vyrabet film a my nebudem moct tocit takovyhle kraviny, coz je skoda!
    TADEK
    TADEK --- ---
    proc je to ale teda nataceny na redku? *grin*
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    TAMAGOTCHI: Jestli se chce Kodak zachránit tímto, tak jsem skoro rád, že do pár let zkape.
    DAZ
    DAZ --- ---
    TAMAGOTCHI: Mě to přijde super, hlavně to zrno mě velice pobavilo, skvělý nápad ;)
    TAMAGOTCHI
    TAMAGOTCHI --- ---
    ...je složité natáčet na digitál aby to vypadalo jako na film...point je v tom, místo abys filmové zrno dodával v postrpodukci, dodáš ho rovnou na place :D ....ano je to vtip asi pouze pro uzký okruh filmařu...
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    TAMAGOTCHI: Zrno mi taky není úplně jasný, ale čokoláda moc dobrá!
    SKOT
    SKOT --- ---
    TAMAGOTCHI: přiznám se že to nechápu O:-)
    TAMAGOTCHI
    TAMAGOTCHI --- ---
    k tématu film vs. digital - jde o mojí práci, tak do me!

    Kodak - Čokoláda
    Chocolate - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=c_wAMUIZEwE


    Kodak - Zrno
    Grain - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=0bXNGmgUg2w
    JCK
    JCK --- ---
    RED_KOMUSO: no to o ztrátě osobnosti se mi moc nezdá.. film prostě ty duše krade, narozdíl od digitálu... ale osobně nemám problém točit na film a promítat z dcpčka...
    RED_KOMUSO
    RED_KOMUSO --- ---
    OTAKAR_KUBIN: Co 35mm? Od tý doby, co se netočí klikou, mi film přijde děsně přetechnizovanej - ztratil osobnost.
    SKOT
    SKOT --- ---
    OTAKAR_KUBIN: to by byla adekvátní reakce ve chvíli kdy by někdo zakazoval promítat klasickým způsobem, tenhle spor vidím v tom že nějaké klubové kino si za pomoci petice chce vymoci na distributorech aby jim poskytovali filmové kopie k promítání bez ohledu na to že to pro ty distributory bude znamenat náklady navíc; já nezpochybňuju že digitální projekce může být pro někoho méně autentická, jen si myslím že tohle není morálně příliš ospravedlnitelné; pokud někdo žádá onen autentický zážitek z klasického promítání tak si za "nadstandart" přece naopak bude ochoten připlatit, kino distributorovi zaplatí adekvátně navýšený poplatek a výsledkem bude celkem výhodné win-win rozuzlení; je ale potřeba si uvědomit realitu a pochopit že standart je digitální kopie, nadstandart ta analogová, s tím žádná petice nic nezmění
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    SKOT: a jsou tací, co si myslí dokonce i toto:

    # 3,268
    08:17, Nov 20, Alexander Horwath, Austria

    This is not only about individual memories and desires, but also about applying - as a civilization -what hundreds of years of human history, culture and experience have taught us: that in order to transmit to future generations a form of expression which (in our case) has been hugely influential for more than a century, it is necessary to also transmit it as a material and functioning system; this system is an essential part of its meaning.

    The meaning of film can't be transmitted as an abstraction ("let's just keep the 'content'"), but only in the concrete form it took when it first became public - the material, functioning system of film is part of the content of each individual film. So, in order for film's manifold historical forms to be fully grasped and understood a few hundred years from now, they need to persist both as artefacts and as practices: as film 'objects' and as 'performances'.

    (z komentářů pod petičními podpisy..)
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    SKOT: nojo, asi nemají tak štědrou státní/unijní podporu jako my..
    SKOT
    SKOT --- ---
    OTAKAR_KUBIN: moc nechápu smysl té petice...přijde mi to jakoby kino nemělo na investici do digitalizace tak hledá zástupné důvody proč je klasické promítání to nej a snaží se to vnutit distributorům
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam