• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GIDDYMOONCUP, LUNETTE, LADYCUP, DIVACUP a další --- vychytávka pro menstruující ***
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: reklama + kulturne zabrany manipulovat s menstruacnou krvou.
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    IKA: no těžko říct, proč se ale tampony chytily dřív než kalíšky ... asi kvůli tomu, že ty tampony se opravdu firmám vyplatí víc, a reklama je poměrně mocná zbraň ... a asi taky kvůli tomu, jaká je doba - použít a vyhodit a koupit nový, to je styl dnešní doby, bohužel, no
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: mas pravdu, je to sice stary patent, ale myslim, ze bolo treba, aby sa celkove spolocenske naladenie zmenilo - predpokladam, ze hovorit otvorene o menstruacii pred tymi 80 rokmi asi nebolo uplne bezne.
    IKA
    IKA --- ---
    MARGARITKA: tak ale vies ako to je, ked si s tym pracovala, nie si ani zdaleka typicka cielova skupina. ;)
    navyse treba rozlisovat typy hladani - ked niekto chce vyslovene nakupovat, klika na ppc reklamy viac, ako ked sa len potrebuje zorientovat v problematike, napriklad.

    ale ano, tiez mam pocit, ze na fb by to v tomto pripade slo lepsie (a to mam doteraz skor opacne skusenosti.)
    MARGARITKA
    MARGARITKA --- ---
    IKA: chvili jsem v tomhle oboru pracovala, delali sme reklamu pouze pro google ale osobne jsem tam na reklamu jako uzivatel nikdy neklikla, neprijde mi to moc perspektivni vzhledem k tomu ze googl je proste skvely vyhledavac a najde vzdy to co hledam takze si nejakych bocnich linku ani nevsimnu. Na FB by to snad zabralo vic, kdyby tam byl navic obrazek pekneho barevneho kalisku :)
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LICINDA: není to vyloženě nový výrobek, jak koukám, jeho patent je starý asi 80 let :))) ... nicméně Mooncup v Anglii funguje od 2002 a u nás Ladycup 2007 ... takže tím to nebude. Podle mého prostě české firmy drží cenovou hladinu ostatních zahraničních výrobců, jen bohužel příjmová hladina u nás není jako v anglii ... ale tak snad se to zlepší, chtělo by to ještě pár konkurenčních výrobců a za pár let bude kalíšek za stovku :)
    IKA
    IKA --- ---
    ak ta to zaujima viac, tak radsej asi uz posta, tu uz je to dost ot.:)
    IKA
    IKA --- ---
    LICINDA: co sa tyka textovej ppc reklamy na sezname a na googli: tam je to fakt vymyslene tak, ze mozes minut tolko, kolko si na zaciatku urcis, takze ak chces, aby to bolo 10.000, tak to bude 10.000, ked chces aby to bolo pol mega, bude to pol mega.. (pretoze okrem maximalnej ceny, ktoru si ochotna dat za jeden klik, si urcujes aj maximalny rozpocet, takze sa nestane, ze minies viac, ako si planovala.)
    podobne funguje reklama aj na facebooku, a mozno by stalo za to vyskusat to s kaliskom aj tam. (mozes smerovat kliky nie na nejaku samostnatnu stranku, ale na nejaku fb page, co pre teba moze byt jednoduchsie na spravovanie a na naslednu komunikaciu z uzivatelmi. teda, predoklam, ze nemas nejaky vlastny web, kde s nimi uz komunikujes.)

    s reklamou na inych serveroch sice mam skusenosti, ale len pre velke projekty, takze neporadim. :/
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    IKA: dal by se udělat propočet cca měsíční náklady?
    IKA
    IKA --- ---
    LICINDA: kazdopadne, teraz som pozrela na seznam a na cesky google a na prvom je na slovo "menstruace" len par a na druhom dokonca ziadne reklamy (tj mala alebo ziadna konkurencia), tak mozno by sa dala nejaka textova reklama aj za par halierov za klik vymysliet..
    MARGARITKA
    MARGARITKA --- ---
    ja myslim ze i pres tu trvanlivot maji potencial dost vydelat, neb i kalisky cim dal vic podlehaji modnim trendum :) a urcite by se naslo spoustu zenskych ktere by proste musely mit nekolik barev... a taky zmeny ktere za posledni roky prodelal napr. web LadyCupu nasvedcuji tomu, ze zajem narusta, pusobi na mne ted celkem svetove a promakane... myslim, ze je to jen otazka casu stejne jako v jinych vecech (technologiich) ktere jsou prozatim uspesne potlacovany a pred verejnosti tajeny, ale jejich uzivani bude pro zachovani zivota na Zemi do budoucna nevyhnutelne
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    IKA: aha.... :-D
    IKA
    IKA --- ---
    LICINDA: zalezi od toho, na aku stranku - seznam bude drahsi ako nejaky maly web s malou navstevnostou.
    ceny sa mozu odvijat bud od doby umiestnenia (najmenej casty model) - napriklad za mesiac je to tolko a tolko;
    alebo podla poctu zobrazeni (hodi sa viac pre imidzove zalezitosti, ked chces nieco dat vediet, ale priamu akciu od uzivatelov nevyzadujes), pocita sa na tisicky zobrazeni (CPT - "cost per thousand");
    alebo sa plati "na kliky" - teda podla poctu skutocnych kliknuti (CPC - "cost per click");
    alebo sa plati podla predom dohodnutych akcii, napriklad za objednavku z eshopu, ktora prisla cez dany banner, (CPA - cost per action).
    dalsi model je aukcny, kedy si sama nastavujes, kolko si ochotna platit (napriklad google adwords system), tam cena zavisi aj od toho, kolko je ochotna platit konkurencia.
    GIMEL
    GIMEL --- ---
    LICINDA: na ceny bannerů se můžeme zeptat třeba Nyxe ;) A vyrobit banner není zas tak těžké. Akorát já teď jedu na pár měsíců pryč, takže bych na to nemohla hopnout :/
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    LANTHAL: no, to máš pravdu. Asi je to tím, že je to vyloženě nový výrobek a nakupovaný v malém množství - ať už nulovou reklamou, mainstreamem, světovým názorem....

    propagujeme samolepkama kde se dá, možná Giddy ještě nějaké bude mít,.. :)
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LICINDA: tomu moc nerozumím ... šroubovák je taky trvanlivý, tudíž nekonzumní (?) a vzhledemk tomu, že je to sériově vyráběný odlitek, tak nestojí 500,- ... a silikon neni tak drahá sranda (viz savičky na lahve pro mimina, za 40,- v DMku koupím zhruba to množství materiálu, kolik je použito na kalíšek). Ale nemyslim to zle, dneska jedu s kalíškem druhý den "naostro" a stále jsem přesvědčená, že je to super věc a za ty peníze asi i stojí, nicméně říkám, že výrobní cena je oproti prodejní maximálně desetinová (spíš daleko nižší), a to znamená, že na tom mají výrobci VELMI slušný potenciál dobře vydělat, pokud to ženský začnou kupovat. Takže i já se divím, že reklama není ... a stejně jako LILY si myslím, že lobby výrobců hygienických potřeb je v tomto ohledu zřejmě velmi silná.
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    LANTHAL: protože to ještě není konzumní zboží. Ani být nemůže, vzhledem k jeho trvanlivosti.

    Pro IT znalkyně - kolik by stálo umístění banneru na webové stránky? Resp. něaké jiné online reklamy?
    GIDDY
    GIDDY --- ---
    GALTHEA: no dyt to sem psala, to spis udela tu reklamu nekdo jen z dobre vule a kvuli ekologii, ne kvuli vydelku z kalisku a to bysme se nacekaly..
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    GALTHEA: no na druhou stranu, cena těch kalichů je dle mého stále značně přemrštěná na to, že je to silikonový odlitek ... ale chápu, že na tamponech se vydělává kontinuálně víc ...
    GALTHEA
    GALTHEA --- ---
    inu, výrobce kalíšku: 1 žena si za 8-10 let koupí 1 kalich. tečka. výrobce tamponů: 1 žena si koupí vložky/tampony každý měsíc.
    otázka: kdo má víc peněz na reklamu?
    tak třeba proto.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam