• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALIJENiPhone - Apple reinvented the phone ....
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    GANBOY: Přemýšlel jsem hodně podobně (Taky 4 roky SE a pár věcí vyměněno). Nakonec jsem šel do 8 a zatím jsem spokojen (ale jsem laik). Nejsem náročný uživatel, ale chtěl jsem lepší přední kameru. Nechtěl jsem jít moc nahoru s rozměrem (11 už mi přijde moc velká) a vyhovuje mi touch id. A když bude 12 taková jak slibují různé články, tak třeba upgraduju když ne tak mi 8 nějakou dobu vydrží.
    VACA
    VACA --- ---
    GANBOY: Ja kdyz jsem pouzival 5s, tak jsem si do ctecky misto 5-ti prstu jedne ruky naskenoval 5x palec, pokazde v trochu jiny pozici. Stejne tak s levou rukou.. Ta ctecka potom fungovala vyrazne lepe.. :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    GANBOY: u nákupu telefonu nejsou výrazy jako „vyplatí se” asi moc na místě, to se nikdy nevyplatí, neb jejich cena obvykle používáním neroste. Taky v situaci, kdy pro výměnu existují reálné důvody (ne jenom fakt, že něco nového je k dispozici), bych to neodkládal, rozhodně ne o rok (to bys mohl za rok odložit znovu, s vysokou pravděpodobností Apple uvede novou generaci i v září 2021).