• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALIJENiPhone - Apple reinvented the phone ....
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LBW: v tom pripade bug na iOS, není to poprvý, mýval potíže i s 2,4ghz, ale to i kolikrát android.
    LBW
    LBW --- ---
    ELECTRICKOTA: Provider automaticky dava 5GHz a na mem 2 roky starem androidu zadny problem v celem byte. Jen zeny SE2 blbne.

    KOC256: Aha, mozny software problem? Googlim...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LBW:
    Nevím zda je to nějakou změnou podmínek u mě doma nebo iOS 14, ale 5G wifina mi poslední dobou pravidelně vypadává... Ale mám doma ještě paralelní 2,4G, takže úplně přesně nevím kdy jsem na 5G a kdy na 2,4G...
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LBW: 5Ghz není na domácí použití vhodná, spíš na venkovní na zahradu třeba, Odstíní to i sádrokartonová zeď.
    LBW
    LBW --- ---
    iPhone SE 2 a problemy s 5GHz domaci wifi, jako bidna rychlost a vypadava pripojeni, jsou normalni?
    LADJA
    LADJA --- ---
    AVALON_CZ: jop zabralo! Muchas gracias:)
    AVALON_CZ
    AVALON_CZ --- ---
    LADJA: Upgrade fw před DFU mode?
    LADJA
    LADJA --- ---
    zdravim, vybalil jsem starou 6s, origo obal, a nedari se aktivovat zarizeni

    simka, wifi, itunes...nic

    nejaky tip?
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    HERKULES: divny všude je spořka mezi podporovanými, potěšil bych prvně u spořitelny jestli nemaj nejaky fuckoff(je možný ze třeba má nějakou bonusovou kartu) oni a pak kdyžtak na podporu apple.
    HERKULES
    HERKULES --- ---
    CROSS: Spořka
    CROSS
    CROSS --- ---
    HERKULES: a ta česká karta Apple Pay podporuje? Mně šly na české Apple ID přidat i česká i zahraniční.
    HERKULES
    HERKULES --- ---
    Mám dotaz ohledně Apple pay. Kámošce nejde do wallet přidat česká karta. Má americké AppleID a žije v Americe. Je to tím?
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    CROSS: No, ve státech možná, v Evropě pochybuju. Ze zkušeností je to všude stejné, kompetentní lidé o víkendu jsou až po několikeré eskalaci.
    CROSS
    CROSS --- ---
    XEHUTL: že musim čtvrt hodiny čekat mě na celý věci trápí asi nejmíň, a jinak předpokládám, že lidi, co dělaj o víkendu, jsou stejně kompetentní, jako lidi, co dělaj kterýkoli jiný den. Jinak Apple má normální oficiální dobu provozu helpline, že jo.
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    XEHUTL: Err toho, ne voko :)
    XEHUTL
    XEHUTL --- ---
    CROSS: No je víkend, to jsou podpory obecně slabší, no (lidí mají i svoje programy s rodinou a dobrat se někoho na pohotovosti může být někdy problém). Přes víkend a svátky bych voko tolik nečekal.

    Myslím že nejdál se dostaneš během zítřka.
    CROSS
    CROSS --- ---
    CROSS: šaráda pokračuje. Nejméně hodinový telefonát z Irska, konečně s někým, kdo ví, co dělá, i když řešení problému nezná. Reset všeho, za domácí úkol screenshoty po hodině, jak data naskakujou. Až bude podpora zkoušet screen sharing na váš telefon, vypněte wifi dětem na jejich iPadech přihlášených pod vaším Apple ID.

    Další dějství zítra odpoledne.
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Mám tady jeden nevyužitý iPhone v super stavu kdyby měl někdo zájem...
    [ OFFERINGNABÍZÍM: iPhone 7, 128GB, Rose / Praha, Vinohrady / 6000 CZK ]
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    CROSS: To je terrible experience :)) Máš body za výdrž :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    Jenom si postěžuju. Můj problém s nekontrolovatelným datovým provozem systému schovaným pod Documents & Sync přetrvává i po update na 14.0.1. I zavolal jsem na Apple support. Volám ze Švýcarska, nakonec jsem se i dostal k někomu anglicky mluvícímu, neboť objasnit problém zvládám dost těžko i v mateřštině, natož ve francouzštině. Asi 20 minut on hold (hrajou strašný songy), asi 10 minut hovor. Pak pani na druhým konci řiká něco jako aha, už jsme na to přišli, ještě na chvilku vás dám na mute. V tu chvíli se hovor ukončil. Za chvíli mejl, napůl automatickej česky (moje apple ID je v CZ regionu), napůl anglicky:

    I apologise but it appears that we were disconnected. I have tried to call you back but I am unable to reach you. We have additional information to provide to you to resolve your issue so if you need any further assistance on this specific issue, please call us on our main line 08001076285.

    Samo nikdo mi zpátky volat nezkoušel. OK, volám na to číslo, to neexistuje (asi... tři pípnutí a konec, v tu chvíli t nemám jak ověřit z jinýho telefonu, volám operátorovi, ten potvrzuje).

    Uložim dítě k odpolednímu spánku a druhej pokus, teď mám z mejlu aspoň číslo mýho ticketu. Dalších asi 20 minut mě připojujou, nakonec sympaťák Steve se připojuje přes screensharing k mýmu telefonu (whoa!) a kouká na ty strašný čísla. Říká aha, je to asi jasný, moment. Modří už vědí, nebo aspoň tuší... v tu chvíli se hovor ukončuje.

    Za asi dvě minuty stejnej automatickej mejl tentokrát komplet anglicky, Steve byl autentickej. We tried to reach you. Jojo, tried to reach me my ass. Link na moje caseid mě na Macu i na iPadu hází na generickou stránku podpory, jenom na telefonu mi nabízí víc možností (domluvit si schůzku, hovor nebo chat). Volim chat. Telefon automaticky otevírá rozhraní v němčině, inu Švýcarsko, co na tom, že v tomhle kantonu se německy nemluví. Přepnout to nejde a hand over chatovacího okna do Macu nefunguje.

    Potřetí vysvětluju problém, řikám týpkovi (anglicky) že jistě má pod mým case id nějaký záznamy, zkoušim z něj vytáhnout, jestli mě jen napínali, nebo na to fakt přišli. Týpek mě nechá pustit diagnostiku na telefonu, ale samo na nic nepřijde, (přinejmenším) protože sedim doma na wifi a přes cellular žádný data netečou. Jako trotl si s nim píšu na telefonu, i když sedim u Macu. Prej ať to odnesu do Apple Store. Namítám, že snad už o tomhle problému museli slyšet. Po chvíli prej ať to teda zazálohuju a zresetuju do továrního nastavení (plán na dnešná večer...).

    No, na podvečer mám domluvenej hovor z podpory, tak teda uvidíme.

    It just works
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam