• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALIJENiPhone - Apple reinvented the phone ....
    FRUITS
    FRUITS --- ---
    ONDRA_99:
    EX_ESKADR:
    znamená to, že mi tam nepojedou základní aplikace a funkce? Nebo ty aktualizace platí až na nějaký rozšířenější uživatelský rozhraní? Potřebuji to především na komunikaci, hudbu a focení..
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    FRUITS: Nevyplati se do nej davat ani korunu. Je to zarizeni co uz 5 let nedostava aktualizace. Je dost znacne zastaraly.
    FRUITS
    FRUITS --- ---
    Zdravím, jsem u iphone nováček, dostal jsem do ruky starší Iphone 4S, a zajímalo by mě, jestli má vůbec cenu se s ním nějak trápit (třeba kupovat novou baterii-vydrží tak půl dne)? Podaří se mi nějak synchronizovat ten iphone s mým googleúčtem a kontakty, případně nainstovat pár aplikací jako soundcloud nebo messenger? Pokud OT, pošlete mě jinam a smažu se :)
    HERKULES
    HERKULES --- ---
    GEKONZPRAHY: Ano. Musíš tam mít tu kartu u svého profilu zadanou. Ale fakt bez obav.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    WOJTISHEK:
    A proto plochy uz zrusili, stejne je nikdo nepouzival :D

Horsi je kdyz jsem vcera hledal appku u ktere jsem nevedel jak se jmenuje :D
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    Jako docela mě ten telefon baví, ale asi jen těma mini rozměrama, oproti mýmu S20+ je to neskutečnej mrňous. Asi mu ten život novou baterkou prodloužim, i když vlastně vůbec nevim, k čemu mi bude :D

Další věc, z App store jsem zkoušel stáhnout nějaký aplikace, ale chce to spárovat s platební kartou, i když jsou zdarma. To musim?
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    GEKONZPRAHY: No jako kdysi silne zaryty androidista a antiapplista jsem si na spotlight iP7 navyknul takovym zpusobem, ze uz bez nej nenajdu ani aplikaci na plose :D
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---