Sorry možná jsem trošku OT ale máte tady někdo zkušenost s pojištěním displeje od Axa?
Říkám si že jistota je jistota a že bych si takovou pojistku klidně i pořídil.
Zadáte imei a pomocí zrcadla aplikace zkontroluje zda je displej v pořádku - fajn, OK. Následně jsem si přečetl pojistné podmínky a výluky, stále fajn, ale pak vidím 2 problémy.
1 ) Je tam spoluúčast (fajn je to v poj. podmínkách, počítám s tím) - rozdělená do několika kategorií, s tím že kategorie bude určena v pojistné smlouvě, náhled bude k dispozici před zaplacením - mno a to se neděje, po vyplnění základních údajů mě to rovnou "kopne" do platební brány a k dispozici jsou stále pouze obecné pojistné podmínky - tzn. zjistím že pojistné je v mém případě (SE 2020) 69 CZK měsíčně a to je vše.
(ani nikde jinde na netu jsem nenašel žádný seznam telefonů/modelů a do jaké kategorie náleží)
2) dozvíte se že pojistné je 69 CZK měsíčně a dostanete se rovnou do platební brány (je na stejné stránce níže) - bez náhledu na to jakou částku platíte, tak dejme tomu OK asi to bude těch 69 CZK ale to se dá pojistka platit pouze pomocí karty? A teda OK, fajn, tak asi jo ale to znamená že se budu muset každý měsíc logovat do nějakého portálu a platit kartou (což by mi ani tak nedělalo problém ale očekával bych nějaké info než to ze mě začne tahat prachy)?
"kroucení se" při pojistné události by byla samozřejmě jiná věc, ale pojistné podmínky vypadají OK (ano čtu je, vám že číst v ČR pojistné podmínky je něco jako chovat jednorožce) a do budoucna nevidím.
tak celkově mi to příjde dost shity přístup pro velkou pojišťovnu v roce 2021, dost mě to odradilo ale ceník oprav mě zase děsí :/
Nějaká alternativa? Nebo považujete tyhle pojistky za nesmysl (ano vím že s "prodlouženejma" zárukama a pojistkama proti rozbití je u prodejců často problém).
Předem díky za odpověď či nasměrování do správného auditka.
:)