Čau, jsem uživatelem applu hodně dlouho, ale vlastně vždycky na služebním telefonním čísle, tak jsem se s tím setkal teď poprvé a hned mám dotaz :-)
Žena měnila operátora, s tím simku a vlastně znovu "nastavovala" telefon pro provoz v síti. Takže došlo k zapínání imessage, facetime atp. a nyní přišlo první vyučtování (Vodafone) a tam jsem si všiml, že jsou jí naúčtovány 4 sms na tel číslo +447786205094 v rozmezí pár sekund. Podle googlu i podle operátora to iphony dělaj při nastavování těchto služeb.
Řešil jste to někdo? Dá se to nějak reklamovat? Vodafone řekl, že pouze u Applu, že za něj je to v pořádku, protože SMS odešly. Ale i když je to pár korun, přijde mi to dost sviňský a vlastně bych to řešit chtěl.
Nesetkal jste se s tím někdy někdo? Díky