• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HLOHTříkolky, aneb čtyři kola jsou moc a dvě málo...
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    HLOH postnes sem teda ten odkaz kde se da to cislo overit kdy bylo vyrobene? Diky
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    to bys byl hodnej
    HLOH
    HLOH --- ---
    Na motomagazínu v katalogu dochovaných strojů, večer sem dám adresu.
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    a kde se to da dohledat?
    HLOH
    HLOH --- ---
    ZAHRADNIK: Tak to je 16/250 vyrobená ke konci roku 1961...
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    Tak jsem sundal tu barvu a nasel cislo ramu a je to 3945
    HLOH
    HLOH --- ---
    Zkus se zeptat tohodle pána:
    http://www.velorexy.cz/garaz/honza/velorexoskar/renovace-ramu
    , zrovna dělá kostru na 57 ročník, ale má i dvěapůli z 62 (odklopný koš) takže ti může poradit jak s měřením tak i po řemeslné stránce věci.
    Když prohledáš inzerci na těchto stránkách tak se tam občas kostra objeví, nebo si tam podej inzerát....
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    no jo ale kde sehnat kostru? Dneska mi odpovedel clovek co se v tom vyzna, ze to typuje na rok 1959-1960, ze mam zkusit presne odrit lak na vyrovni cislo kostry. Cenu kompletace odhadnul na 20000,- a taky radil sehnat nejakou shnilou a jen to na to naheftovat. Me by stacilo sehnat nekoho s 250kou z toho roku abych si omeril uhly silu trubek a ohyby a mohl si to udelat sam... Nevis o nekom kdo by byl ochotny me to nechat premerit?
    HLOH
    HLOH --- ---
    Jestli ti nevyjde líp sehnat celou kostru a tuhle si nechat na díly, docela slušná se dá sehnat tak za 5-10 tisíc.
    A jestli tam opravdu chybí celý čumák a je tam spousta věcí jinak tak tam stejně tolik peněz utopíš...
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    dneska sem to oblejzal a jak sem rikal chybi tomu trubky co delaj cumak a ta nadrz je tam v zadu spatne je to klasicke 250ka s dlouhou strechou a sklopnym kosem. Otazka je kde vzit rozmery a zakriveni tech tyci abych si to nechal u zamecnika udelat a nasledne navaril. Jeste sem koukal ze se tam nejaky sikula vyradil a spodek pravdepodobne uhnilou tyc nahradil po cca pulce dylky z jedny strany ctverhranem, to nebude prdel vyrezat :O(
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    neco sem vyfotil, ted jeste kam to umistit
    HLOH
    HLOH --- ---
    Ty mívali ještě krátkou střechu, jestli máš opravdu rok 52 tak je to docela unikát.
    Neměl bys nějakou fotku?
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    jeste nevim ale dle umisteni nadrze v zadu to je asi 1952?
    HLOH
    HLOH --- ---
    Tak gratuluju, a jaký je to rok?
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    ahoj panove, tak sem dneska sehnal nekompletni kostru velorexu s motorem a funkcnim rizenim 16/250.
    HLOH
    HLOH --- ---
    http://www.velorex.com/mainframeset.htm
    Už se blíží Boskovický sraz, chystáte se?
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    tak to jo ;)
    HLOH
    HLOH --- ---
    No on byl jeden píst zespodu ulámanej- tak to radši zkontrolovat, jestli tam něco nenapadalo co by mohlo dělat neplechu a taky aby byla nějaká práce než bude venku dost tepla na natírání kostry.
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    prima pisty na jehlach zni dobre, mam je tam taky anemusim resit opotrebeni jako u pouzdra...jen pozor pri demontazi a montazi at neni jehla v motoru ;))
    motor bych nepulil, jen bych kouknul na prevodovku, uvnitr stejne nic neuvidis, pokud neni na klice vule, nech to byt jak toje...at neni vic skody nez uzitku ;))...ale vlastne vzyt ty mas masinu, tak co placam ;))
    HLOH
    HLOH --- ---
    Motor se zdá být po GO- písty jsou na jehličkových ložiskách, na klikách není vůle- víc jsem zatím nezjistil, ale plánuji rozebrat vyčistit a zkontrolovat
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam