• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIXXXParamaniac ::dont walk, go fly (also for hang-gliders)
    4PTO
    4PTO --- ---
    WICKPICK: V pici :( RIP
    WICKPICK
    WICKPICK --- ---
    Basejumper se pokusil přeplachtit Sněžku, pád nepřežil – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/krimi/346192-basejumper-se-pokusil-preplachtit-snezku-pad-neprezil.html
    GWINN
    GWINN --- ---
    MRA: Můžeš to nějak konkretizovat? Jsem sice dost pilot amatér, ale pár výletů jak s ElSpeedem tak s Berrym jsem absolvoval a ten diametrální rozdíl tam nevidím. Ale zároveň to neslyším poprvé, tak mě zajímá, jestli jsem měl jenom štěstí, nebo to prostě ostatní hodnotí jinak.
    WICKPICK
    WICKPICK --- ---
    PARAGLIDING BAZAR - SKY Atis 3 M + Revel 2 (komplet) | paragliding-bazar.cz
    http://www.paragliding-bazar.cz/inzerat/2592-sky-atis-3-m/
    MRA
    MRA --- ---
    ODBORNIK: trochu s krizkem po funuse, ale prece. delal jsem si tam pilotak pred rokem. ted jezdim na vylety s berrym s barakou a kdyz porovnam pristup tech dvou dalibor vs berry, nelze srovnavat. i kdyz jsou na javorovem daleko lepsi podminky, tak berry vytezi na cele care - pristup, ochota, vse 100%. kdyby jste nekdo meli chut varazit si politat do zahranici, doporucuji baraku.
    LIBENAK
    LIBENAK --- ---
    Velikost 26, zatím jsem nic nesehnal a stále si pujcuji
    WICKPICK
    WICKPICK --- ---
    LIBENAK: a velikost?
    DOCENT
    DOCENT --- ---
    LIBENAK: Tak už sis něco pořídil?
    QUIP
    QUIP --- ---