• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NONAME44315Co vás štve a co vám vadí v rádiích? Co naopak máte rádi a co vás na nich baví?
    NYMPHO
    NYMPHO --- ---
    CRAZY_IVAN: :DDDD
    NYMPHO
    NYMPHO --- ---
    KOUDY: Tak to si možná pod pojmem velkej hudební rozsah představujeme každej něco jinýho. :) Ale je rozdíl mezi tím, co poslouchám, co se mi líbí a tím, co znám a vím.
    NOSFERATU
    NOSFERATU --- ---
    KOUDY: to neni pravda,neznamená to,že když něco neposloucháš...nevíš :)

    CRAZY_IVAN: vždyť neberu .)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Silence! I kill you! :))
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ANGUA: podle me ani telka nema velkej hudebni rozsah..ale tim ze v radiu pracuje a pise pro casaky, tak se porad zdokonaluje..coz je jedine dobre..ja ho parkrat poslouchal a taky sem diky nemu narazil na spoustu zajimavejch kapel a pisnicek..coz je supr :))..
    ANGUA
    ANGUA --- ---
    CRAZY_IVAN: no mylsim, ze obe vime dost na to, aby sme ti mohyl rict s cistmy svedomim, to co sme rekly:)
    NYMPHO
    NYMPHO --- ---
    KOUDY: Ale věř mi, že má.
    HASH
    HASH --- ---
    NONAME44315: picoviny
    televizni reklama je jeden z nejvynosnejsich businessu vubec.
    neni to o provozu, ale o zakonech poptavky a nabidky - a pokud poptavka je, tak to tam budou cpat dokud to lidi budou snaset.

    reklama k tomu nepatri - je to jenom jedna z cest jak si vydelat na provoz a ten ani zdaleka nemusi byt tak drahy.

    ostatne by me zajimalo, kolik radio1 stoji jenom ty prostory v centru prahy, kde je i ten obrovsky sklad CD.

    v 60 minutach by se 10 reklam neztratilo.

    Kdo si vzpomina na reklamu na ALZU ?
    Dovedete si predstavit, ze by se ztratila ?
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ANGUA: Taky znám numa numa :))
    ANGUA
    ANGUA --- ---
    KOUDY: to neni pravda... teka telka telka, pracuje tam pul roku a je to neuveritelny co vsehcno vi a vedel i predtim. treba na komankovou nema, ale komankova je blazen kterej asi nedela nic jinyho nez se satra o report a hudbu
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    NYMPHO: Vy víte prd co poslouchám a co jsem poslouchal... některý věci zatajuju, abyste si nemysleli, že jsem diskant :D
    ANGUA
    ANGUA --- ---
    visco vem si treba telku, sice pop a disco neposloucha, ale rekne ti x veci k temhel stylum, coz ty ivane myslim zenereknes:)

    mmoto spousta moderatoru pise rpo hudebni casopisi, kulturni noviny a podovne. proste se zivi tim ze tu hudbu znaj av radiu sebavej tim ze poustej to co je bavi
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    NYMPHO: ale takovejhle sirokej rozsah nema nikdo kdo v radiu nepracuje uz nekolik let..
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    NOSFERATU: Samozřejmě bych to nepodal takhle přímo... Zaobalil bych to do historek a tak...

    Nesmíš brát moje kecy doslovně:)
    NYMPHO
    NYMPHO --- ---
    CRAZY_IVAN: Nebo bys docílil toho, že by Canoňáci přestali poslouchat. :)
    Hele Angua má pravdu. Máš hrozně úzkej rozsah. Člověk, kterej pracuje v rádiu by měl mít obrovskej hudební přehled. Měl by bejt otevřenej ke všem stylům. Znát hudební souvislosti, vědět, jak různý styly vznikaly, jak se ovlivňovaly. Vědět, že když se někomu líbí tohle, tak se mu bude líbit i támhlecta kapela, která ještě třeba není známá. A ukáže mu to. Musí to z něj bejt cejtit. Aby mohl mít autoritu.
    NOSFERATU
    NOSFERATU --- ---
    CRAZY_IVAN: To neni podvedomy,to je naopak nejvic okaty...

    NYMPHO: Nevim jak to vysvetlit...prirovnal bych to ke strategii dejme tomu sefa podniku...bud je to sef kterej ridi,vsechno zalezi na nem...nebo sef kterej vede,a snazi se podporovat tym....je mi jasny ze je tezky ten rozdil mezi nima nasroubovat na moderatory,ale lip to nevysvetlim :))
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Jinak dobrý mi přijdou internetový rádia jako www.last.fm kde ti hrajou podle vybraných klíčových slov nebo skupin... žádná reklama... jenom muzika.
    NONAME44315
    NONAME44315 --- ---
    HASH: No jo, ale provoz rádia musí být hrozně drahý, nevím, jestli by to nadšenci posluchači pokryli... myslím, že reklama k tomu prostě patří stejně jako v televizi a kolem silnic bilboardy... I když by se mi taky líbilo, kdyby té reklamy bylo míň - nebo aspoň ne tolik reklam za sebou, víc to rozdělit, rozházet do celý hodiny. V 60 minutách by se 10 reklam ztratilo
    ANGUA
    ANGUA --- ---
    HASH: jj to znam :) ted si vem ze ja to mAM PRAVE PROTEKCNE TREBA JESTE PREDTIM NEZ TO zaslechnou ostatni v tom radiu a stahnou to :)) achjo :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    NOSFERATU: Mluvím o podvědomém ovlivňování... jakože bych jednou řekl, že fotím nikonem a všichni by pak chtěli nikon, protože ho má ivan ;)))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam