• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSIEATREIDESNárodní knihovna ... CHCEME TO NA LETNÝ!!!
    JESSIEATREIDES
    JESSIEATREIDES --- ---
    VANEK: už jsem četla i jiný článek této paní a je to taková pavlačbába, u které nikdy není úplně jasné, co vlastně chce říct, ačkoliv z textů prosakuje, komu a čemu vlastně straní...
    VANEK
    VANEK --- ---
    JESSIEATREIDES: Já jsem laik, zaujalo mě to.
    JESSIEATREIDES
    JESSIEATREIDES --- ---
    VANEK: tou zajímavostí bych si nebyla tak jista
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    Jan Kasl: Diskuse nebo demagogie, knihovna nebo stadion?

    http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-kasl.php?itemid=2972
    OTELO
    OTELO --- ---
    v barcelone byla olympiada v roce 1992 a do ted z toho tezi. s jinym mestem to porovnat nemuzu,,,jen aby z toho nebyla celosvetova ostuda..
    JORERU
    JORERU --- ---
    JESSIEATREIDES: ňuf ;o)
    JESSIEATREIDES
    JESSIEATREIDES --- ---
    JORERU: se obávám, že vůbec ne... ;o))
    JORERU
    JORERU --- ---
    PREVIT: bum ho :o) Bém by měl z tebe radost :o)
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    JESSIEATREIDES: Dozajista se ale olympijsky projekt prekryva s potrebami Pavla Bema! :)
    JESSIEATREIDES
    JESSIEATREIDES --- ---
    WITTGENSTEIN: já si právě nejsem jista tím, do jaké míry se skutečné potřeby pražské infrastruktury překrývají s olympijským projektem.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    JESSIEATREIDES: Kouzelné na tom je, že může mít i pravdu, tj. že mu primárně jde o dobudování pražské infrastruktuty. Že by mu (a strukturám na něj napojeným) sekundárně z částky větší než polovina rozpočtu uvízlo za nehty jen promile, to už by byl jen milý bonus.
    JORERU
    JORERU --- ---
    MISON: Amen
    MISON
    MISON --- ---
    Není
    JESSIEATREIDES
    JESSIEATREIDES --- ---