podívej, starého psa novým kouskům nenaučíš... já používám joea právě proto, že má klávesové zkratky skoro stejné jako kdysi to Borland C/Turbo Pascal IDE, resp. jako T602.
Jinými slovy chceš Vysokou Školu za to, že se neumíš učit nové věci?
A psal jsem o tom, že uzavření VŠ vzdělání mě zajímá pro vzdělání samotné, a kvůli schopnosti komunikovat s jinými VŠ jejich jazykem a na dostatečné úrovni - ty se chceš vzdělávat a učit se cizí jazyk, ale odmítáš se učit nové věci, stejně jako věci které ti ostatní "cpou" coby nezbytnost?!?
ale prostě přísun informací na VŠ měl řadu problémů, oproti internetu. samozřejmě, že to, že někdo ověří, zda se informace ty neztratily a nezkreslily, a absolvent je schopen je prakticky použít, je dobré a chybí mi to, ta zpětná vazba.
internet má zas spoustu problémů oproti VŠ. Poslední větu o zpětné vazbě nechápu.
ale pak je tam najednou úmyslně něco nemožného ... co já vím, něco jako několikametrová hladká stěna, po které nejde vylézt
Finta je v tom, že každý tu hladkou stěnu mívá jinde.
Ad hledání uznání, děkuji a pobavil jsi, budu tě rád používat v debatách s přáteli coby představitele studijního druhu, od nějž jsem měl problém sehnat žijící exempláře.
samotný titul bych určitě nikdy veřejně nepoužíval, podle mě je trochu blbost, že to proniká do občanského života.
Takže chceš VŠ abys získal uznání a abys ho nepoužíval? Zajímavé.
nicméně v podstatě žádný matematik na VŠ mi nikdy nepředvedl žádné praktické uplatnění toho, co přednášel. cvičení se počítala pro cvičení. ve srovnání s programem, který se buď přeloží nebo nepřeloží, buď běží nebo neběží, a buď plní zadanou úlohu v rozumném čase a se spotřebou rozumného objemu systémových prostředků, nebo neplní, je to pro mě nesmírně únavné a nudné
NP-úplné problémy s tím třeba nemají nějaký vztah, anyone?
"extra stunt" v případě matematiky jsou nepochybně matematické důkazy... a tam je u mě základní problém v tom, že já jim v zásadě odmítám rozumět. z mého hlediska jde o odlišné algoritmy, o kterých je prohlašováno, že vedou ke stejným výsledkům...
ROTFL :) Nebo jsem něco nepochopil na důkazech.
na ČVUT se má otevřít nová fakulta odštěpená od FEL - ale problém je, že mě prostě zajímá jenom open source. Tzn. v podstatě se nechci učit programovat v nějakých Microsoft visual nástrojích, apod.
Jsem na ČVUT ve druháku dálkově na tom programu co se má odtrhnout do fakulty a zatim jsem nemusel hrábnout ani na jeden MS nástroj. (Ne že by mi na tom záleželo)
To je už daleko zajímavější téma, ale dá se říct, že k tomu mě nikde nepustili, i když na tom mff to často bylo o tom, že bylo potřeba 1) vstávat 2) nesedět celý den v labu na netu
Takže fakt že se ve škole musís občas vyskytnout a že tam musíš dělat něco jiného než se poflakovat po netu je pro tebe překážka k absolvování VŠ? Júú :)
Anyway, obloukem jsme se vrátili k tomu, že ses u odpovědi na
ALMAD vyhnul podstatě, že nemáš právo nijak hodnotit vysoké školství, protože na něj nahlížíš výhradně stylem "nakolik se to prolíná s tvojí současnou sadou skillů".
A přesně takoví lidé na VŠ nepatří.