• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOScollege drop-outs (+práce při studiu, samouci, kolikrát jste nedokončili vysokou? jaký je rekord ? jaký to mělo důvod?)
    If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library -Frank Zappa
    Matematika k fyzice se má jako masturbace k sexu -Richard Feynman
    Myslím že diferenciální rovnice můžou spustit schizofrenii se stejnou pravděpodobností jako kouření marihuany." -Fronema

    Tahle diskuze je určena všem, kteří se nepovažují za středoškoláky, ale nejsou ani tak docela vysokoškoláci: tzn. logicky skončili "někde mezi". Loseři všech oborů a prokrastinátoři celého Internetu - spojte se! Kolikrát jste studium (ne)dokončili ? Proč jste studium vysoké školy ukončili ? (nebo byli ukončeni ?) Mrzí vás to ? Snížilo vám to sebevědomí? Chcete ještě někdy zkusit nějakou vysokou školu dokončit ? Stejnou, jinou ? Přemýšlíte, jestli má někdo podobné problémy jako vy? Ve vašem oboru, v jiném...? Jaká vysoká škola připadá v úvahu pro někoho, kdo je levý jak na cizí jazyky, tak i na matematiku, nechce být doktor, a na práva ani ekonomii nemá žaludek? Existuje vůbec nějaká?

    Vyhodili vás z vysoké školy ?

    112 hlasy od 110 respondentů

    rozbalit záhlaví
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    FLEGMA: tak já chci bejt programátor... ale Java mi prostě od začátku nebyla sympatická :-)
    BLAMI
    BLAMI --- ---
    FLEGMA: vida taky chtel bejt leteckej konstrukter ...
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    Jeste vtipek z doby jeho studii - kdyz se ho vyucujici ing. Bloch na FELu (uci algoritmizaci & javu) ptal, proc nechce umet javu, tak Ivo odpovedel, ze nechce bejt programator, ale milionar :-DD. My jsme na FELu vubec meli same nomen omen - napr. PhD Balik (taky uci programovani) mel oblibenou hlasku: "Tak si tady vytvorime balik" (pro neznale - v aj termin package na organizaci trid do namespacu, na filesystemu jako prachobycejnej adresar). Bloch je zase jmenovec autora javovske bible "Effective java" a autora Collections + Math api v jave - Joshua Bloch (ex-Sun, ted myslim vegeti v Googlu)
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    Dneska jsem narazil na clanek o Ivo Lukacovicovi, zakladateli seznamu, taky droupout, po 7mi letech studia ze ctvrtaku na CVUT.

    Ivo Lukačovič: Seznam.cz jsem založil vlastně náhodou - záznam - Programujte.com
    http://programujte.com/clanek/2007061202-ivo-lukacovic-seznam-cz-jsem-zalozil-vlastne-nahodou-zaznam/
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    TečkaCZ - Amatérská raketa dosáhla výšky asi 90-95 km
    http://teckacz.cz/1184-Amaterska-raketa-dosahla-vysky-asi-90-95-km
    proč to píšu sem... v článku jsem se trochu rozepsal o svých názorech na dropoutství :-)
    KEDRIGERN
    KEDRIGERN --- ---
    XCHAOS: Ve 3., chyběly mi asi 4 povinné předměty. Bohužel mám trojky, čili když se přihlásím znova, tak je mi to na nic.

    No u mě spíš nejde dohromady matika a zbytek života. Umím se jí naučit, ale je tam moc detailů, které prostě trvají (zvláště když nejsou rozumné názorné zdroje). Ale v momentě, kdy dělám něco pracovního pro Piráty a pod, tak už prostě matiku ten den rozumně nedám-
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    FLEGMA: no, tak ten sloh je místy podivuhodný... trochu Alois Jirásek meets gangsta rap :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KEDRIGERN: ... a v kterým ročníku?

    popravdě - já nikdy nestudoval MFF v situaci, že bych skutečně soustavně (myšleno v kuse víc jak 3 měsíce, tedy vzhledem k délce semestru a zkouškového ani o prázdninách) nehulil trávu. řada říkala, že je to právě o tomto - že matika a hulení prostě dohromady nejdou - prostě matika není moc "kreativní"...
    KEDRIGERN
    KEDRIGERN --- ---
    Tak jsem asi byl právě odejit z informatiky na MFF UK... no rozhoduji se, co teď dál.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DAVIDOWITCH: jak pro koho... tak dlouho jsem nikdy kalit nevydržel :-) ale spíš v tom věku, kdy se ode mě očekávalo chodit v tenhle čas někam do školy, jsem neměl problém strávit celou noc u počítače (např. programováním, ale i modemy fungovaly v noci daleko líp) a jít spát za svítání, třeba v 6. (opravdu celonočně kalit jsem začal až daleko později, popravdě...)
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    XCHAOS: Tady je dalsi referat ze stredni skoly (repost z fora o TeXu):

    http://is.muni.cz/th/327386/pedf_b?info=1;zpet=%2Fvyhledavani%2F%3Fsearch%3Dstorchov%C3%A1%26start%3D1

    Nekolik vybranejch hlasek (epesnich):

    "Dalším krokem bylo přenesení těchto návrhů do 3D modelů jak se dnes říká v moderní době. "

    "A co nám mezitím schne sádra, vydlabeme ze sádry kousky hlíny, které před tím tvořili vymodelovaný objekt. " (Premek Podlaha ? )

    "Již máme hotový skleněný objekt a můžeme již použít k čemu je tento objekt stvořen."

    "Jak se tato technika dá využít ve výtvarné výchově? To je otázka na kterou se mě ptalo povícero lidí. "

    "I já se držím přírody. Vím, že „matka příroda“ je mocná čarodějka. "

    " Každé malé dítě se učí odmalička nápodobou od někoho jiného. Už v mateřské škole se děti učí malovat základní tvary kolečka, obloučky. " (Ceska Soda - jsou to predevsim hory, reky, lesy :-DD

    Tahle pracicka sice nebyla obhajena, otazkou zustava, jaktoze nebyla vyhozena z ustavu jeste pred obhajobou neboli WTF co za retardy to tam studuje ?
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    XCHAOS: Ja porad rikam ze cviko od 7 by melo byt nahlizeno jako finalni destinace dobreho flamu :-)
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    XCHAOS: Zarijovy matchbally bejvaj vypjaty, daval jsem jich i nekolik za sebou... Ta euforie, kdyz to clovek da, nekolikadenni reset v kolejnich hospodach...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DAVIDOWITCH: no tak já taky částečně propadl proto, že jsem nakonec vždycky v červnu nechtěl nechat zkrachovat firmu, a po prázdninách už byl vypsaný ze všeho max. tak jeden termín, někdy ani to ne...

    a cvičení nebo přednášky od 7mi ráno, to bych fakt zakázal. škola by měla dostat státní peníze jen na vyučování od devíti - cokoliv je před devátou, za to by mělo být naopak penále ... :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    FLEGMA: předpokládám, že JXD byl citován jako pokusný subjekt :-) (no nic... nebál se dostat do schízy, má to mít... :-)
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    XCHAOS: Ex-manzelka Jiriho X Dolezala sepsala diplomovou praci na tema "Sexualita uzivatelu marihuany" :D
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    XCHAOS: Na druhou stranu, k cemu je ti takovej titul...
    Školy mají, nadšení také. Jen práce jim chybí a nikdo je nechce - iDNES.cz
    http://finance.idnes.cz/skoly-maji-nadseni-take-jen-prace-jim-chybi-a-nikdo-je-nechce-pol-/viteze.aspx?c=A120126_1722569_podnikani_sov

    (ja si rikam ze titul u kteryho nechci ukazovat zaverecnou praci vlastne ani nechci)
    KEDRIGERN
    KEDRIGERN --- ---
    XCHAOS: Přesně tohle si říkám.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Cože? Proběhla 11. 6. 2007, práce byla úspěšně obhájena? Tak to dokonce ani nepatřím ke špatné generaci.

    Já si fakt špatně zvolil obor. Proč já musím propadat z numerických metod a takových věcí, když někdo jiný si obhájí cestování po Indii? :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    http://is.muni.cz/th/%20152930/pedf_b/%20Indie_-_bakalarska_prace.pdf
    kurna... a já nedostal titul Bc ani za Arachne WWW browser, ani za svoje backpackerské cesty po Indii, Ladakhu, Barmě a Laosu :-)

    evidentně patřím ke špatné generaci :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ...popravdě, dovedu si představit mnoho základoškolských nebo středoškolských témat v matematice, místo kterých by se mohlo mluvit o hře Life a její historii...

    cafeaulife.coffee
    http://raganwald.github.com/cafeaulife/docs/cafeaulife.html
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    While Computer Science is an excellent program in academia, the actual nitty-gritty of software engineering isn’t so well developed. Many software development programs are actually preparation for a life as a clerk or disguised tests for conformity.

    But no matter what you think about formal education, it has one thing going for it: The separation of teacher and student. Ideally, while the teacher has an interest in the student’s success, the teacher does not rely on the student’s influence. The teacher can fail the student. The teacher can force the student to learn things that are not fun or interesting. A student who just wants to learn enough to get a job can be forced to learn things that “Won’t be asked in the interview.” A student who loves the recreational aspects of computer science can be dragged away from optimizing his personal HashLife project and told to get cracking on understanding principles of large-scale software architecture.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam