Tak pokračování příběhu s vypáleným displayem. Summary dosud: na Galaxy Note8 se mi vypálila navigace do displaye, asi po 2 nebo 3 měsících, co ten telefon byl nový. Nějakou dobu jsem to neřešil, pač na funkčnost to nemělo vliv, ale když jsem to teď po upgradu na Pie celý rozházel, tak jsem to donesl konečně na reklamaci. Dnes jsem si to vyzvednul opravené, takže ani ne po týdnu. To byly ty dobré zprávy, pak už to začne být horší :-) Opravu provedli rekalibrací displaye, tedy ne výměnou. Takže to není úplně 100%. Tedy, ten display vypadá fakt o hodně líp, než předtím, ale když tam dám něco bílého a pořádně se dívám, tak ty artefakty stále najdu. Co mě ale vytočilo úplně je to vyjádření servisu, kdy se tam ohánějí tím, že to rozhodně není záruční oprava, že je to běžné opotřebení a že to opravili jenom z dobré vůle a příště že to bude plně hrazené. Nic, jdu napsat na oficiální zastoupení, jestli podle jejich stanoviska je také v pořádku, že se display na nejdražším telefonu v nabídce po 3 měsících běžně opotřebuje.