• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    PAYAXY
    PAYAXY --- ---
    RAINBOF: asi záleží na výrobci telefonu, naposledy jsem to dělal u nějakého samsungu, ten to měl pod /system/media/ui/audio. Soubor se jmenuje startup.ogg(?)
    U videa to bude IMHO podobné, také musí být někde uložené...
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    PAYAXY: to nejde ne ? brand je v zavadeci jako video.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    KOLCON: Jo, to je prostě vlastnost každýho OLED displaye
    KOLCON
    KOLCON --- ---
    RATTKIN: Taky mi to na s7 udělalo. Zajímalo by mě, jestli tím trpí i novější iphony s displejem od samsungu.
    SPM
    SPM --- ---
    OMNIHASH: pri beznym provozu tak 2 hodiny denne, rano hodinu, pak zpatky. nicmene tohle leto jsem semtam jezdil i pres poledne, kdy byl nejvetsi parak (byt teda cesty cca 20 minut) a v zari dovolenou, kdy byly nejaky 600km useky, ze to jelo treba 6 hodin v kuse...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    RATTKIN: jasne, protoze jiny firmy maj ten pristup lepsi, treba Sony nebo LG, ze ano... Vsichny vyrobci lzou, vsichni vyrobci delaj problemy pri reklamaci ghostingu /vodotesnosti atd...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    SPM: kolik hodin denně si tam měl tu navigaci, že se ti to vypálilo? mám stejnej model stejnou dobu, jedu přes něj pracovní maily, takže 2-3 hodiny denně stejnej layout a zatím není vidět v podstatě nic.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    SPM: tohle dělají všechny OLED displeje (většinu OLED vyrábí Samsung, i pro jiné značky)
    to je klasika Samsung přístup. udělat to hezký v reklamě, první půl rok nádhera a pak pomalu přemýšlet o novém modelu.
    dělali třeba záda která se rychle poškrábou (nebo i displeje hihi)
    nebo skleněný záda, aby to prasklo při prvním pádu.
    nikdy jsem neměl Samsung a nikdy mít nebudu.
    SPM
    SPM --- ---
    RATTKIN: ten pruh nahore, ten pruh dole, ikonka auta a tlacitko pro hlaseni udalosti. a celkove celej ten display hodne stmavl - jak mam k tomu keyboard cover a mel jsem ho vetsinu casu nasazenej a tedy dolni ctvrtina displaye byla nepouzita, tak bylo videt, ze ten spodek je celkove o hodne jasnejsi... predchozi S7 se vypalila taky, ale muselo se to tam hledat, na tom notu to bylo tak spatny, ze i pri koukani na videa bylo videt, ze ten display je vadnej. asi mam chut na to odepsat neco v tom smyslu, ze jim dekuju za potvrzeni, ze samsung neni schopny vyrobit display pro mobilni telefon a budu to mit na pameti pri nakupu pristiho telefonu :-)
    SPM
    SPM --- ---
    FATBOZZ: jo no, asi se ma pouzivat s vypnutym displayem nebo nevim :-)
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    SPM: waze? ten bílej indikátor rychlosti a to bílý nahoře?
    já jsem rád, že můj mobil má klasiku LCD
    PAYAXY
    PAYAXY --- ---
    PSYSBEE: root telefonu, najit ten zvuk v soubotovem systemu, nahradit nejakym souborem se stejnym jmenem v kterem bude zvuk jiny, pripadne zadny
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    PSYSBEE: je to soucast brandingu telefonu to jedine prehrat telefonu sw.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Poradi nekdo spolehlivy a ověřený návod jak odstranit uvodni audio znelku pri spusteni telefonu? Vypnutí zvuku pred restartem nepomáha. Díky
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    JIMX: ukaz me jinej nez note ktery ma wacom
    JIMX
    JIMX --- ---
    tak telefon za 30k je zlatej řetěz, to mi nikdo nevymluvi, že není :-)))
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    SPM: Ale ty to zařízení preci pouzivas a rozhodně neni v nečinnosti
    SPM
    SPM --- ---
    Tak bych měl i vyjádření českého zastoupení samsungu, v podstatě shodné s tím, s čím se to vrátilo ze servisu:


    Dobrý den, pane Krajdle,

    kontaktuji Vás na základě Vámi vznesenému požadavku týkající se mobilního telefonu Samsung Galaxy Note8 (MC: SM-N950F------, IMEI: ------------------), který byl zakoupen dne 19.06.2018 u společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Níže jsou vypsány veškeré autorizované servisní záznamy daného zařízení, které ke dnešnímu dni evidujeme.

    1. Reklamační řízení č. 3893715 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
    Závada: "Na displej se vypalila navigace, nejvic to jde videt na svetlem pozadi"
    Oprava: Zákazníkem reklamovaná vada se projevila. Provedena kalibrace displeje. Na základě zjištěných skutečností (displej vystaven statickému obrazu) se nejedná o záruční vadu ve smyslu ustanovení OZ, ale jako vstřícný krok výrobce. V případě zjištění opakovaného poškození způsobené nesprávným používáním se bude jednat o plně hrazenou opravu. Provedená oprava není považována za záruční zásah ve smyslu ustanoveni OZ.
    Ukončeno: 15.03.2019

    Předmětem Vámi vzneseného podnětu byla žádost o prověření postupu autorizovaného servisního střediska Samsung. Tímto bych Vás rád informoval, že interní šetření skrze kontrolní oddělení VOC bylo dokončeno a níže Vám zasílám finální stanovisko.

    Na základě interního prošetření Vámi řešeného podnětu nebylo shledáno jakékoliv pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste v servisním protokolu obdržel je nadále platné z následně uvedených důvodů.

    Při aktuálním reklamačním řízení č. 3893715 bylo zařízení po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev "Na displeji se vypálila navigace" není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu.

    Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypněte dotykový displej“.

    Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož nám ovšem velmi záleží na zákaznické spokojenosti, tak v prvním případě tohoto poškození přístroje dojde k tzv. mimozáruční opravě v rámci vstřícného kroku, kdy kompletní náklady jsou hrazeny k tíži výrobce. Jakmile se následně však poškození opakuje, je záruční oprava zamítnuta vystavením cenového návrhu.

    Je mi opravdu líto, ale vzhledem k výše uvedeným informacím není možné z pozice výrobce jakkoli více pomoci.

    Děkuji Vám za pochopení.

    S pozdravem

    Josef Kočí

    VOC Control Desk
    Samsung System Support
    voc@samsungpartner.cz


    Nebo-li telefon za skoro 30 tisíc není určený k tomu, aby ho uživatel používal (se zapnutým displayem). No nic, co se dá dělat, holt už si další telefon od Samsungu nekoupím. Asi mají dost jiných zákazníků, kteří si takové telefony kupují místo zlatého řetězu na krk :-)
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    RESCAPE: Tasker > State: Near WIFI parametr SSID > Akce Notifikace
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam