• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    SPM: kolik hodin denně si tam měl tu navigaci, že se ti to vypálilo? mám stejnej model stejnou dobu, jedu přes něj pracovní maily, takže 2-3 hodiny denně stejnej layout a zatím není vidět v podstatě nic.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    SPM: waze? ten bílej indikátor rychlosti a to bílý nahoře?
    já jsem rád, že můj mobil má klasiku LCD
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    SPM: Ale ty to zařízení preci pouzivas a rozhodně neni v nečinnosti
    SPM
    SPM --- ---
    Tak bych měl i vyjádření českého zastoupení samsungu, v podstatě shodné s tím, s čím se to vrátilo ze servisu:


    Dobrý den, pane Krajdle,

    kontaktuji Vás na základě Vámi vznesenému požadavku týkající se mobilního telefonu Samsung Galaxy Note8 (MC: SM-N950F------, IMEI: ------------------), který byl zakoupen dne 19.06.2018 u společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Níže jsou vypsány veškeré autorizované servisní záznamy daného zařízení, které ke dnešnímu dni evidujeme.

    1. Reklamační řízení č. 3893715 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
    Závada: "Na displej se vypalila navigace, nejvic to jde videt na svetlem pozadi"
    Oprava: Zákazníkem reklamovaná vada se projevila. Provedena kalibrace displeje. Na základě zjištěných skutečností (displej vystaven statickému obrazu) se nejedná o záruční vadu ve smyslu ustanovení OZ, ale jako vstřícný krok výrobce. V případě zjištění opakovaného poškození způsobené nesprávným používáním se bude jednat o plně hrazenou opravu. Provedená oprava není považována za záruční zásah ve smyslu ustanoveni OZ.
    Ukončeno: 15.03.2019

    Předmětem Vámi vzneseného podnětu byla žádost o prověření postupu autorizovaného servisního střediska Samsung. Tímto bych Vás rád informoval, že interní šetření skrze kontrolní oddělení VOC bylo dokončeno a níže Vám zasílám finální stanovisko.

    Na základě interního prošetření Vámi řešeného podnětu nebylo shledáno jakékoliv pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste v servisním protokolu obdržel je nadále platné z následně uvedených důvodů.

    Při aktuálním reklamačním řízení č. 3893715 bylo zařízení po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev "Na displeji se vypálila navigace" není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu.

    Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypněte dotykový displej“.

    Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož nám ovšem velmi záleží na zákaznické spokojenosti, tak v prvním případě tohoto poškození přístroje dojde k tzv. mimozáruční opravě v rámci vstřícného kroku, kdy kompletní náklady jsou hrazeny k tíži výrobce. Jakmile se následně však poškození opakuje, je záruční oprava zamítnuta vystavením cenového návrhu.

    Je mi opravdu líto, ale vzhledem k výše uvedeným informacím není možné z pozice výrobce jakkoli více pomoci.

    Děkuji Vám za pochopení.

    S pozdravem

    Josef Kočí

    VOC Control Desk
    Samsung System Support
    voc@samsungpartner.cz


    Nebo-li telefon za skoro 30 tisíc není určený k tomu, aby ho uživatel používal (se zapnutým displayem). No nic, co se dá dělat, holt už si další telefon od Samsungu nekoupím. Asi mají dost jiných zákazníků, kteří si takové telefony kupují místo zlatého řetězu na krk :-)
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    RESCAPE: Tasker > State: Near WIFI parametr SSID > Akce Notifikace
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    mohl bych se zeptat jak je mysleno toto ? nemam signal ale internet ano...

    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    B3DA: nezere mi to http stream :(
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Kdyby někoho zajimalo - aktuální test 250 android antivirů
    Android Test 2019 – 250 Apps | AV-Comparatives
    https://www.av-comparatives.org/tests/android-test-2019-250-apps/

    Shrnutí v češtině zde - https://www.novinky.cz/...ji-si-jen-namastit-kapsu-vetsina-mobilnich-antiviru-je-uplne-k-nicemu.html
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    ERGOSUM: tak jsem to nakonec vyřešil přes starou dobrou Llamu. Dal jsem tam podmínku že po připojení na UPC wifi free mi vyskočí v liště notifikace
    B3DA
    B3DA --- ---
    RAINBOF: 2d videa umi docela dost VR prehravacu, treba tenhle..
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    MAKROUSEK:
    mel jsem na mysli situaci, kdy mam lokalni video nebo "cistej" http stream.

    nepotrebuju prehravat 3d veci ale prave 2d veci ve 3d device.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    RAINBOF: Youtube treba. Nebo jakykoli 3D prehravac.
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    nevite zda jaky android prehravac umi rozhodit obraz videa pro cardboard ?
    KYLLER
    KYLLER --- ---
    JEREMIUS: zkus Signal
    ERGOSUM
    ERGOSUM --- ---
    RESCAPE: Dá. Ale vážně chceš nepřetržitě skenovat okolní wifi a vybíjet baterku? Bez toho to totiž nejde. A když máš automatické přihlašování, tak se bude snažit na každou přihlásit.
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    Používám na mobilu službu UPC wifi Free, dá se nějak nastavit - případně nějaká aplikace, která mě upozorní když se budu vyskytovat v dosahu této wifi sítě ? (zvuk, vibrace atd)

    Díky
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    PSYSBEE: Ne neni to normální. Možná špatnej kabel, bordel v konektoru? Nebo možná nějaká nekompatibilita?
    E42
    E42 --- ---
    E42: Á než jsem to dopsal, tak je vyprodali. Ale vyplatí se to sledovat, můžou se teoreticky znovu objevit.
    E42
    E42 --- ---
    Asi první možnost jak u nás bez čekání koupit Xiaomi Mi 9, a to rovnou 128GB verzi za oficiální cenu 64GB, akorát rozbalenou. Pokud se na něj někdo chystáte (divil bych se, kdyby ne) a spěcháte, je to myslím velmi dobrá nabídka.

    https://www.alza.cz/xiaomi-mi-9-lte-128gb-cerna-levne-d5576422.htm
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MATEJCIK: zkusim, mel sem typ notifikace nastaveno na Sound and Popup, tak sem to dal na Silent and Minimized, tak uvidim za 36 minut :)
    MATEJCIK
    MATEJCIK --- ---
    DRAGON: nestačí snížit té notifikaci prioritu? "ticho a minimalizovaná" tam sice pořád bude, ale nedá ikonku na lištu, zabere míň místa a bude na konci seznamu.
    jsem teďka na S8 jak blb hledal, kde to je, protože vím že jsem to kdysi vypnul a teďka na Pie se mi to neukazuje - ale je právě možný, že se to ukazuje, akorát jak je to minimalizovaný tak o tom nevím
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    dotaz - je normalní, že mi telefon při nabíjení Quick Charge 3.0 nabíječkou, každou chvíli zařve, že se znova začal nabíjet?
    (Co sem pochopil z Accu Battery, tak to rychlonabíjení funguje na principu řízených přerušovaných silných impulzů, nicméně je to otravný a po pár minutách kdy telefon na mě co chvíli zařval, že se začal nabíjet, jsem to radši přepojil a nabil klasicky)
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    DRAGON: na čistým Androidu nic takovýho není, nějakej Samsung výmysl
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam