Tak bych měl i vyjádření českého zastoupení samsungu, v podstatě shodné s tím, s čím se to vrátilo ze servisu:
Dobrý den, pane Krajdle,
kontaktuji Vás na základě Vámi vznesenému požadavku týkající se mobilního telefonu Samsung Galaxy Note8 (MC: SM-N950F------, IMEI: ------------------), který byl zakoupen dne 19.06.2018 u společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Níže jsou vypsány veškeré autorizované servisní záznamy daného zařízení, které ke dnešnímu dni evidujeme.
1. Reklamační řízení č. 3893715 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
Závada: "Na displej se vypalila navigace, nejvic to jde videt na svetlem pozadi"
Oprava: Zákazníkem reklamovaná vada se projevila. Provedena kalibrace displeje. Na základě zjištěných skutečností (displej vystaven statickému obrazu) se nejedná o záruční vadu ve smyslu ustanovení OZ, ale jako vstřícný krok výrobce. V případě zjištění opakovaného poškození způsobené nesprávným používáním se bude jednat o plně hrazenou opravu. Provedená oprava není považována za záruční zásah ve smyslu ustanoveni OZ.
Ukončeno: 15.03.2019
Předmětem Vámi vzneseného podnětu byla žádost o prověření postupu autorizovaného servisního střediska Samsung. Tímto bych Vás rád informoval, že interní šetření skrze kontrolní oddělení VOC bylo dokončeno a níže Vám zasílám finální stanovisko.
Na základě interního prošetření Vámi řešeného podnětu nebylo shledáno jakékoliv pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste v servisním protokolu obdržel je nadále platné z následně uvedených důvodů.
Při aktuálním reklamačním řízení č. 3893715 bylo zařízení po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev "Na displeji se vypálila navigace" není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu.
Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypněte dotykový displej“.
Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož nám ovšem velmi záleží na zákaznické spokojenosti, tak v prvním případě tohoto poškození přístroje dojde k tzv. mimozáruční opravě v rámci vstřícného kroku, kdy kompletní náklady jsou hrazeny k tíži výrobce. Jakmile se následně však poškození opakuje, je záruční oprava zamítnuta vystavením cenového návrhu.
Je mi opravdu líto, ale vzhledem k výše uvedeným informacím není možné z pozice výrobce jakkoli více pomoci.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Josef Kočí
VOC Control Desk
Samsung System Support
voc@samsungpartner.cz
Nebo-li telefon za skoro 30 tisíc není určený k tomu, aby ho uživatel používal (se zapnutým displayem). No nic, co se dá dělat, holt už si další telefon od Samsungu nekoupím. Asi mají dost jiných zákazníků, kteří si takové telefony kupují místo zlatého řetězu na krk :-)