NAILER: Trik bych ani neřekl. Ale je tam málo chlívečků, takže každý člověk má tendence napsat mailboxde a svoje ID na jiná místa. Vtip je v tom, že abys prošel T&C těch Pixel Offers, tak musíš do jména a příjmení opravdu napsat své jméno a příjmení. Nikoli firmu a mailboxové ID, nebo tak něco. Protože pak ti žádost zamítnou s odůvodněním, že Offers jsou jen pro fyzické osoby a ne pro firmy. Celý zbytek adresy a identifikace pak musíš v zásadě nacpat do jednoho řádku (a kdybys mě zabil, tak už ti neřeknu, jak jsem to nakonec vyplnil), a především přeskočit ten autofill napojený na Google Maps :-). Já mám kliku v tom, že mám neobvyklé jméno, takže i když jsem několikrát ID vynechal nebo posral (zrovna na Google Store mi chybí poslední číslo a vždycky ho zapomenu doplnit), tak si mě dokázali v Žitavě bez problémů spárovat. Je to trochu loterie, no. Musím říct, že jsem měl nervy na pochodu, protože mezi objednávkou telefonu a doručením těch bonusových sluchátek uběhly rovné dva měsíce, a Google překročil skoro všechny slibované lhůty a support odpovídal typicky několik hodin po tom, co to systém vyřešil sám. Což bylo samo o sobě mnoho dní po položení dotazu. A já bych si asi nepředobjednal telefon v první den, za launchovou cenu, kdybych neměl slíbená sluchátka v polovině jeho hodnoty, takže jsem byl přednasranej (hlavně po čtení Redditu, kde to lidem zamítali), že se mnou vypečou a zamítnou mě. Ale už jsou doma a já mám konečně klid :-)).
Ale všechny tyhle problémy se týkají čistě Pixel Offers. Se samotným Google Storem jsem nikdy nezažil žádnou komplikaci.