• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    GTHIN
    GTHIN --- ---
    XMEDA: hele deauth na flipperu bez ESP32 neuděláš, a jak deauth tak BT spam uděláš na ESP32 samotným.... cena 300 za barevnej dotykovej, 50 korun za nejlevnější (ten můžeš ovládat z mobilu přes web rozhraní, bluetooth serial, nebo jakkoli chceš. Dávat za flipper 5-6 K je hloupost, já mám zlipper za 300, a to i se SubGhz ;-) (a desítky, mozna stovky hodin u C++ :D :D .D)
    JIMX
    JIMX --- ---
    Mám OnePlus 9 a používám "hey google, set a 15 minute timer" ... a pravidelně se mi stává, že mi odpoví, že nastavuje časovač, ale nic nenastaví ... stačí to ale znovu udělat a ještě se mi nestalo, že by to ani na podruhé neprošlo ... někdy to projde už napoprvé ... vždycky je to při zamknutém telefonu ... nenapadá vás, proč to neudělá hned napoprvé?
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    Tak jsem to přeinstaloval a přišel o ta data za víc než 4 měsíce.
    Prsten samozřejmě funguje bez problémů.
    :-(
    ... to jsou radosti při pátku.
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    BUCKOWSKI: samozřejmě jsou, ale jen na od středy do dneška. Tedy doba od aktualizace apky v mobilu a nemožnosti připojení a synchronizace.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUSCHPULL: a data na tabletu nejsou žádná?
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    BUCKOWSKI: to mě také nepadlo. Nainstaloval jsem na tablet a tam vše funguje bez problémů, Aktalizoval jsem tedy FW pro prsten přes tablet a pak zkusil opšt připojit k mobilu, ale stál nic. Prostě prsten nenajde.
    Počítám, že reinstalace by pomonla, ale co ta data!? :-
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUSCHPULL: maj v popisku update, že je tam uprgrade fw prstenu - třeba by to mohlo pomoci, jenže, když se to nespáruje.... tvl.... to je situace

    PUSCHPULL: s prsteny nemám zkušenost, ale mám hodinky Garminu - už několikáté - jeden profil a prostě pokračuju, jen si spáruju s telefonem a v apce se přihlásim k účtu.
    Podobně to bude mít většina výrobců, co to myslí fakt vážně (Fitbit, Sunto, Polar,...)

    Neexistence účtu je fajn ohledně bezpečí, všechna data jsou jen u Tebe, ale v tomhle případě je to dost na <>

    Prsten znám jen AURA a to jsem teď zjistil, že je to OURA a že existuje konkurence Ultrahuman.
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    BUCKOWSKI: pokud bych někdy šel do jiného prstenu či hodinek/náramku, tak jaká aplikace se jeví jako nejlepší?
    :-)
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUSCHPULL: a oni nemají nějaký webový interface nebo export? To je bohužel dost smutný, ale asi není moc, co vymyslet.
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    Boužel, export a import nastavení a dat prý teprve chystají ...
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    Prostě se smiřuji s tím, že všechna data, (váha, saturace, tep, statistiky všeho....) za obodbí od začátku srpna holt jsou v pr...
    :-((
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUSCHPULL: doplním, že konkurční aplikace (jiný výrobce sport testeru) to má tak, že máš nějaký profil na jejich serverech. Můžu to smazat a naintalovat do jiného telefonu a nepřijdu o nic.
    Když vidím hodnocení na stárnce výrobce (4,9 z 5) a na Google má z 800 recenzí dle grafu tak 350x 1 z 5, tak se obávám, že podpora moc nepomůže.
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    BUCKOWSKI: To samozřejmě je a tam už to třetí den řeším (jsu to Slováci, takže mohu komunikovat v češtině ...), ale nějak se k tomu staví stylem: máte nastavená práva pro aplikaci? máte nastavenou baterii na pozadí? atd ...
    Aplikace 4 měsíce fungovala bez potíží i přes jednu či dvě průběžné aktualizace a až ta poslední to nějak zmrvila....
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUSCHPULL: to je dotaz spíš na tvůrce aplikace a "podporu" prstenu
    PUSCHPULL
    PUSCHPULL --- ---
    Dotaz: mám aplikaci Carneo Fit (a jejich smart prsten) a po aktualizaci nové verze nefungje načtení prstenu.
    Pokud udělám přeinstalování tak počítám, že určitě přijdu o data za 4 měsíce, co prsten používám.
    Existuje nějaká možnost jak data zachovat? Zkopírováním nějaké složky z mobilu to asi nepůjde, že?
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SKAUT: Klikni na Fotky, pak vpravo nahoře na tvojí ikonu a vidíš tvůj účet Google účet. Pak je pod tím "stav zálohování," pod tím je ten cloud. Pochybuju, že to budeš mít jinak, tohle není Samsungu.
    Já taky primárně používám na fotky apku Samsungu,ale tyhle "Fotky" dobře fungujou na sdílení fotek na TV.
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    EXCITE: Pořád je to primárně galerie fotek v zařízení s cloud funkcionalitou. Na Pixelu je to default galerie například.
    Není to primárně správa cloudu.
    BTW Na pixelu ty ikonky co říkáš nevidím. Primárně ale používám jinou app na fotky.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SKAUT: Ne, je tam Uložiště účtu (označený obláčkem) / správa uložiště-kde to ukazuje parametry toho cloudu. A je tam možnost "prohlédnout a smazat". Přepokládal jsem,že je to stejné jako v diskové struktuře, tedy když mažu v jedné složce,tak pokud není synchronizovaná, nedotýká se to jiné složky na úplně jiném disku.
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    EXCITE: google fotky je zároveň Galerie fotek v zařízení takže pokud mazes tam, mazes primárně v zařízení (jako jakoukoliv jinou gallery app) a pokud máš zálohování tak mazes i v cloudu. Takže si nemyslím že je to bug ( jen tam není vysloveně napsáno že jako gallery app primárně obsluhuje media v mobilu). ale co já vím...
    Nevím jestli jsi nakonec nemazal jen ze zařízení a v cloudu to zůstalo po tom co jsi zrušil sync.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    JIMX: jj to bude to samý, pár dní zpátky se mi to přihodilo s tou synchronizací.. Asi si to chtěli natvrdo vynutit a pak uživatele zamotat do těhle sraček, který mají končit tím,že jim zaplatíš..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam