• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    COMODOR_FALKON: Tak poté, co jsem Pixel updatoval na android 15, tak se aspoň šlo přihlásit přes propojená zařízení…
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    GEKONZPRAHY: Tak problém vyřešen, přišla aktualizace na Android 15 a streaming funguje jak má :)
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    CASTER: FX file manager?
    CASTER
    CASTER --- ---
    Zaskocila me sousedka duchodoveho veku co chtela pomoct s tabletem, ze Files manager souboru na zip s heslem rekne, ze neumi. Nejake doporuceni na nejaky co nejmene otravny unpacker co nebude otravovat moc s full screen reklamama a nesmyslama s predplatnym atd, a soucasne to nebude pro starsiho cloveka slozite ovladat (takze ne totalcmd?) dik
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    CASTER: Nepomohlo, ani reinstal… 🙄
    CASTER
    CASTER --- ---
    COMODOR_FALKON: smazat data aplikace?
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Automaticky se mi log-offnul WhatsApp a teď se do něj nejde přihlásit - ani to neodešle ověřovací SMS - nějaký nápad na řešení…?

    Pořád jsem ještě nezkonvertoval dost lidí na Signal… :'-(
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ed ale resim dalsi problem a to jsou nakupy v aplikaci. Tam nedojde vubec k nicemu, nakup v jakekoliv aplikaci proste selze. Aplikace to vyhodnoti jakoze nedoslo k platbe a jde o krok zpet. Z pohledu android zarizeni - zadny dotaz, zadne okno, zadna moznost zadat spravcovske heslo, zadna notifikace ani zaslani zadosti. achjo

    Dneska jsem stravil 40 minut prochazenim CZ i EN podpory a nenasel jsem jedinou informace o tomhle problemu. Tyvole tak nejsme v pionyrskych dobach, tohle ma bejt vyresene.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    IV0: Ano, tam to bylo vsechno v poradku. Problem byl ze nedosla ani notifikace/zadost a to v situaci ze na vsechno ostatni notifikace chodily.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    Dekuji za prispevky. Tak nakonec to po 2 tydnech zacalo samo od sebe fungovat. U stejne aplikace, stejny pokus a najednou notifikace prisla na email spravce rodiny a po odsouhlaseni doslo k nakupu.
    IV0
    IV0 --- ---
    PETER_PAN: A ještě bych se zeptal, jestli nákupy v rodičovském zařízení fungují (je tam úspěšně něco koupené spárovánou kartou)?
    IV0
    IV0 --- ---
    PETER_PAN: U nás taky bez problémů, kromě jednoho výpadku v listopadu, kdy to dva dny nefungovalo. Máme dva rodičovské a dva dětské účty, rodičovské se používají i z PC a iPhone. To bys viděl, jak blbě to může fungovat, když se snažíš řídit dětský iPhone. Typicky problém bývá, že si dítě vypne všechna data (wifi i mobilní), pak dojde čas a pak to chce prodloužit - nezbývá, než to prodloužit rodičovským kódem přímo na dětském zařízení. Ale to je očekávatelný stav. Jinak vždy bez problémů. Jaké verze OS jsou na těch mobilech?
    GOGGA
    GOGGA --- ---
    PETER_PAN: nam tohle funguje v pohode.. dva rodicovske ucty, dva detske, kazdy cca 3 devicy
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    PETER_PAN: Google je spatne. Vykasli se na ty nesmysly s detskymi konty a normalne mu udelej dospely ucet. Cokoli jineho funguje tak nejak pofiderne a mimo USA temer vubec.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: Dobry den vespolek. Mam dotaz.
    Muj 6 letej synek ted dostal Android tablet k Vanocum a ja bych mu tam chtel koupit nejaky hry. Ale fakt to nejde. Ma detske konto u googlu, sparovane s mym primarnim google uctem kde mam platebni metodu a vsechno. Mam nainstalovany Family Link, kam mi chodi vsechny notifikace (co se nainstalovalo, kolik a co hral ci pouzival za appku).

    ALE, kdyz se pokusim neco koupit v Google Play, tak mi to napise ze zadost byla odeslana, ale mi nikdy zadna nedojde. Kdyz chci instalovat bezplatny produkt, tak mi ot nabidne "Odeslat zpravu s zadosti" a "Zeptat se osobne".
    U appky ktera je placena to nabidne jen "Odeslat zpravu s zadosti" a ta nikdy nikam nedorazi - ani na email ani na Family Link.
    Stejne tak nakup v aplikaci nikdy nevede k moznosti koupit.

    Co delam/ke spatne?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KEJML: Jenom par jich umi dual eSIM:

    Here's every Android phone with dual eSIM support
    https://www.androidfaithful.com/android-phones-with-dual-esim/
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KEJML: No mne to třeba překvapilo, že umí jen jednu :) S24 a novější by to už umět měly, iphony to snad také mají,…
    KEJML
    KEJML --- ---
    NAVARA: To jsem myslel, že je běžný, nebo naopak většina mobilů umí více (současné aktivních) eSIM? Mám Pixel 7a a ani mě nenapadlo víc naráz vyzkoušet
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    A pozor na to, že některé (i třeba Samsung S23 Ultra) umí třeba jen jednu eSIM a druhá musí být fyzická.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam