• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HA2KSHAKE & NUKE_Advanced digital effects compositing
    BUDD_DWYER
    BUDD_DWYER --- ---
    tak sem kokot uz mi to funguje. stacilo pouzit Bytes na 16 bit a pak s tim muzes delat co chces ... . .
    BUDD_DWYER
    BUDD_DWYER --- ---
    Hooker: jasne mam 4.1 nicmene to nedava :-) nebo alespon netusim jak :-) reorder nepomaha ani omylem a bytes mi z BW float udela tak maximalne BW 16 nebo BW 8 s cimz si muzu akorat tak ... .. :-)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    BUDD_DWYER: helet a mas verzi 4.1???
    ta by to mela davat.
    BUDD_DWYER
    BUDD_DWYER --- ---
    ted babo rad: mam vyrenderovany zdepth pekne do 32 bit float tiffu BW. Naseru to do shaku a chtel bych na to aplikovat napr. defocus. neni nejaky node ktery by mi to prevedl treba do 16 bit RGB ? Kdyz aplikuju na stavajici zdroj defous vznikne mi dost solidni kachni prujem ... . .
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    tak mam mayu asi hotovou (svetla, kamera, animace, vsechno to tam je), ale ted jsem se dostal do uzkych!!!
    nevim jak to vyexportovat pro shake???...neco 3d + pohyb kamery???...fakt netusim...prosim hilf
    dik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    kurnajz...jsem uz uplne vuklikanej a vrtule for free porad nikde..fakt nemate nejakej typ, kde bych ji mohl najit.]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HIGHEND3d
    a tu este jedna podobna mutacia
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    FXSHARE
    mozna ze neznate...moc dobrych veci tam.
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HOOLIGAN: to me tesi:))...do kazu prijde mozna oldfashion vrtule
    takze se rovnou zeptam esi nekdo nemate uz nejakou hotovou vrtulu, kterou bych si dal na krasne do mayy.]...nebo netusite kde bych ji mohl sehnat??? dik
    d.
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    HOOKER: takovy velryby zub s obrovskym kazem :]]] ale nenech se odradit ;]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    libi/nelibi???...
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    woala...hir wi gou
    tu par printscreenu....momentalne jsem ve stadiu ladeni textury.
    a v pristim dile se naucime neco malo o sviceni...at zije Help vseho softwaru:]]

    HOOKER
    HOOKER --- ---
    tak jsem si zacal dneska pohravat s mayou...:]...udelam si vlastni flotilu...
    a nevim esi je lepsi dostat z mayy 3d objekt a s ti posleze pracovat v shaku.
    X nebo esi si to i rozhybat v maye a pak to natlacit do shaku.
    nevim moc ten program nechapu...koukam do toho dneska poprvi v zivote:]]
    mozna ze si to predstavuju jak opice banan...tak me kdyztak poslete nekam do pryc
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: v pohode nic se nedeje. jsem tez zastance aj nazvoslovi
    ....a vubec jsem rad ze mi to tu takhle polopate pomahas resit. fakt diiiky!!

    DANCHEZ: ty obrazky mi pomohly si uvedomit dalsi zakonitosti v perspektive.

    ted zrovna na tom nejsem nejlip s casem pro shakovani...ale brzo se k zeppelinu vratim a pokusim se vsechno vyladit
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    vp = vanishing point / úběžný bod (úběžník, v perspektivě)
    sory sem zvykly na anglickou terminologii:)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    z tohodle to snad pochopis
    tribodova perspektiva:

    dvoubodova perspektiva:
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: hej moc diky za krasnou ukazku...bohuzel, ale 3decko neovladam. tudiz to budu muset nejak ojebat z toho obrazku...zkusim to este nejak vylepsit.

    a jinak co je to druhe VP ? a vubec..s tema vodorovnyma osama te nejak nechapu:[
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    HOOKER: mas tam totiz blbe ty vodorovne osy.. mely by smerovat k druhemu VP.. vlevo na horizontu.. tzn mely by mit opacny sklon
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    HOOKER: sorac, nedostal jsem se k tomu vcera.. castecne to chapes, mely by vsechny ty vodorovne osy lodi smerovat k jednomu bodu na horizontu, nicmene by se urcite nemely takhle extremne "ztencovat"..
    udelal jsem takovy rychly nahled v 3dcku.. je tam docela silna perspektiva (ohniskova vzalenost 15mm)

    jak vidis, relativni pozice/rotace objektu se velmi meni v zavislosti na vzdalenosti takze mam obavy ze jen takhle z obrazku z netu to moc realisticky neudelas
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam