• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HA2KSHAKE & NUKE_Advanced digital effects compositing
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    libi/nelibi???...
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    woala...hir wi gou
    tu par printscreenu....momentalne jsem ve stadiu ladeni textury.
    a v pristim dile se naucime neco malo o sviceni...at zije Help vseho softwaru:]]

    HOOKER
    HOOKER --- ---
    tak jsem si zacal dneska pohravat s mayou...:]...udelam si vlastni flotilu...
    a nevim esi je lepsi dostat z mayy 3d objekt a s ti posleze pracovat v shaku.
    X nebo esi si to i rozhybat v maye a pak to natlacit do shaku.
    nevim moc ten program nechapu...koukam do toho dneska poprvi v zivote:]]
    mozna ze si to predstavuju jak opice banan...tak me kdyztak poslete nekam do pryc
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: v pohode nic se nedeje. jsem tez zastance aj nazvoslovi
    ....a vubec jsem rad ze mi to tu takhle polopate pomahas resit. fakt diiiky!!

    DANCHEZ: ty obrazky mi pomohly si uvedomit dalsi zakonitosti v perspektive.

    ted zrovna na tom nejsem nejlip s casem pro shakovani...ale brzo se k zeppelinu vratim a pokusim se vsechno vyladit
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    vp = vanishing point / úběžný bod (úběžník, v perspektivě)
    sory sem zvykly na anglickou terminologii:)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    z tohodle to snad pochopis
    tribodova perspektiva:

    dvoubodova perspektiva:
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: hej moc diky za krasnou ukazku...bohuzel, ale 3decko neovladam. tudiz to budu muset nejak ojebat z toho obrazku...zkusim to este nejak vylepsit.

    a jinak co je to druhe VP ? a vubec..s tema vodorovnyma osama te nejak nechapu:[
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    HOOKER: mas tam totiz blbe ty vodorovne osy.. mely by smerovat k druhemu VP.. vlevo na horizontu.. tzn mely by mit opacny sklon
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    HOOKER: sorac, nedostal jsem se k tomu vcera.. castecne to chapes, mely by vsechny ty vodorovne osy lodi smerovat k jednomu bodu na horizontu, nicmene by se urcite nemely takhle extremne "ztencovat"..
    udelal jsem takovy rychly nahled v 3dcku.. je tam docela silna perspektiva (ohniskova vzalenost 15mm)

    jak vidis, relativni pozice/rotace objektu se velmi meni v zavislosti na vzdalenosti takze mam obavy ze jen takhle z obrazku z netu to moc realisticky neudelas
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    takze podle me by to mohlo vyapadat nejak takhle...vzducholod jsem zjednodusil na valec:]
    ted uz jenom podle tohodle zdeformovat nejakym zpusobem fotku zeppelinu...nebo co???


    omluvte prosim moji krsbu. dik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: ok...to budu moc rad..jsem v zivote nikdy nic takhle nerozkresloval.
    a mozna asi bude treba ty vzducholode rozpojit...mam je porad v jednom obraze {jeden tiff}!?!

    este me napada, ze ja stejne pres nejakou 23 sekundu s perspektivou nedostanu. musel bych zacit ze zadu zeppelin dokreslovat a ze predu {z hora} odmaskovavat. coz asi nezvladam
    tudiz bych mel zacit jakoby od konce {tou 23 sekundou} a vracet se v case...tzn. zkracovat podelnou osu zeppelinu.
    ...to zkusim asi radsi nakreslit:]

    diky moc za pomoc...uz jsem si tu zacinal pripadat strasne sam, ale pritom jsem vedel ze me ctete...proste k nasrani:]]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    zkusim to doma nacrtnout, i kdyz to nebude na tech kulatych lodich sranda.. ale az vecer, sem este v praci:)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: jo a este prosim...muzu se zeptat co te na te perspektive nejvic mlati do oci???
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: jjj s barvou more a nebe mas urcite pravdu, jenze me to takhle nejak vic bavi
    ...mozna ten rozdil trochu zmensim. ale urcite tam zustane. neodehrava se to totiz na zemi se starou dobrou atmosferou...chapes.]
    jinac diky za linky urcite si je prectu.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    no .. s tema svetlama/stinama asi tedka nic neudelas kdyz to nemas v 3d.. musel bys to prekreslovat.. nicmene hlavne to nebe je do zluta/zelena.. a to more a vzducholode maji spis modry nadech
    ty lode by mely chytat tu barvu nebe, stejne tak i odraz v tom mori by mel byt barevne bliz k tem mrakum, hod si ten obrazek do fotoshopu a vyper tu saturaci naplno.. uvidis jak je to nekonzistentni.. presne rozdelene horizontem.. u horizontu by melo ubyvat saturace a melo by se to jakoby slivat
    trocha teorie:
    http://daphne.palomar.edu/design/space.html
    http://daphne.palomar.edu/design/space2.html
    http://daphne.palomar.edu/design/texture.html
    http://daphne.palomar.edu/design/conclude.html
    bohuzel pouze anglicky
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ:
    o te perspektive vim a pokousim se na ni este zapracovat a dale mi bylo porazeno ze dest mam rozhodit do trech vrstev (horizont, stred a pred kamerou) a udelat ho slabsi.
    ale co tam je s barvama to netusim??? jakoze jsou blbe svetla a stiny???
    diky za prispevek.]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    mas tam spatne perspektivu i barvy
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: ti pripadaji jako by byly 3d...to me tesi
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: jsou 2d. cely je to poskladany z par vygooglovanejch a poupravenejch fotek:))
    CODEAS
    CODEAS --- ---
    HOOKER: pěkný, ty vzducholode jsou jako 3d objekty nebo 2d plain objekty?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam