• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TSOHpermakulturni zahrady, zemědělství a tak... aneb upadající kult Přemka Podlahy
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    BROZKEFF: Jo, a ještě k WWOOF systému, o té farmě jsem se dozvěděl přes HelpX.net, http://www.helpx.net/findhosts.asp?network=3 -- rovněž se tam platí poplatek, ale co už. Na rozdíl od původního WWOOF to rozšiřuje nabídky i na jiné práce než ty na farmě. Záleží na zemi, kde to je populární. Pro Anglii, Francii apod. to je fajn, protože tam je celkem dost nabídek.

    Je to trochu jako CouchSurfing, který převálcoval starší HospitalityClub.
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    LITTLEPUNKK: Nemám zkušenosti v ČR, ale loni jsem vyrazil do Belgi e, kde teď i studuju a svou jedinou zkušenost WWOOFera si nemůžu vynachválit. Čerstvé fotky teď z víkendu, kdy jsem se tam opět zajel podívat:
    https://picasaweb.google.com/115551517855988543399/20120324_to_25Plukrijp#

    a s podrobnějším komentářem fotky z loňského léta: https://picasaweb.google.com/115551517855988543399/PLUKRIJP_vyber_12_2011

    Plukrijp je ale extrém v tom, že to je spíš velká kolektivní zahrada než farma. Nic se odtud neprodává, je snaha maximalizovat bezpeněžní hospodářství a barterovou směnu. A nejde jenom o tu zahradu, ale o to, že to je Místo s velkým M.
    Detaily jsou v tom francouzském pamfletu co jsem vkládal včera.
    LITTLEPUNKK
    LITTLEPUNKK --- ---
    Nevím jak funguje českey wwoof teď ,ale to co bylo před 4? rokama to bylo směšné ..transparentní učet kde stejně mizely peníze bez udání učelu , dva roky stará výroční zpráva atd.