• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TSOHpermakulturni zahrady, zemědělství a tak... aneb upadající kult Přemka Podlahy
    ZRNKO
    ZRNKO --- ---
    to je jasný ,právě ty skleníky studuju,čeká mě stavba a celkem mě zaujal český patent solárního skleníku,navíc znám chlápka co to má a můžu to přijít okouknout,celkem to chválil...
    jinak mě napadlo si posvařovat takový obloukový foliový kryt z PP trubek na vodu,
    sklo nebo polykarbonát?
    DACUBE
    DACUBE --- ---
    OGMIOS: Možná ale přežijou kořeny, ne? Já to letos zkusím, protože ve skleníku zůstaly 2-3 kořeny, tak jen olámu to, co pořád snaží vyhnat a pokud nebudu měnit půdu, nechám je na místě.
    Nemyslím si ale, že tím zajistím nějakou časnou sklizeň. Podle mě budou tvořit gen.orgány ve stejnou dobu jako ty příští rok naseté, jenom narostou veliké, což ve skleníku může být i naprd
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    ZRNKO: sklenik je malo, zmrzne to zimou
    DENDROBATA
    DENDROBATA --- ---
    Je to tajné ale je to venku, udělejte si čas ..
    DENDROBATA
    DENDROBATA --- ---
    KATKA119: Upravenější hmyzí hotel potřeba domluvit s potencionálními obyvateli... Ten antropocentrický pohled na hmyzí hotel je IMHO zcestný ...
    KATKA119
    KATKA119 --- ---
    DENDROBATA: Tlejicich kmenu a rosti máme všude taky dost, takže jsem chtela s detmi pro změnu postavit neco upravenejsiho:) navíc sem občas zavitaji na exkurzi školky, tak to mam jako representativní vzdělávací prvek.
    DENDROBATA
    DENDROBATA --- ---
    KATKA119: Palety si spíš spojuji s kompostérem co do objemu spojených palet do čtverců . nevím jaká je situace na Vašem pozemku ale okrasné formy hmyzích hotelů mi přijdou zbytečné .. stejně dobře poslouží hromada starého klestí nebo tlející kmen nebo stará zídka ...
    SHILENEC
    SHILENEC --- ---