• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GIOZOO & VET PORADNA - stůňou vaši mazlíčci? Přijďte se poradit...
    LAETATIO
    LAETATIO --- ---
    LOJZA: taky jsem amatérismus neviděla a fakt jsem se snažila si je ohlídat, ale co už. Tak držím palce, ať dopadnete líp.

    LA_PIOVRA: To je pravda, ale o té na Palmovce jsem fakt neslyšela ještě nic dobrého. Ani PetMedic tam nevozí své případy a to i když je to nejbližší klinika...
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    Jak to pozoruju, v podstate kazda velka veterina v Praze (Libus, Stodulky, Palmovka, Zahradak...) ma svy zaprisahly vyznavace a odpurce.
    LOVETHIEF
    LOVETHIEF --- ---
    LOJZA: drzim palce, at je cica v poradku
    LOJZA
    LOJZA --- ---
    LAETATIO: Už jsme tu, rentgen má číča za sebou a zatím v pohodě. Slečna mi přijde fajn, přístup OK, citlivá, komunikuje se zvířátkem... Necítím ve vzduchu žádné napětí nebo amatérismus, takže věřím instinktu, že to bude v pořádku.
    LAETATIO
    LAETATIO --- ---
    LOJZA: tam ne! málem mi tam zabili kočku a obecně mají snad nejhorší pověst v Praze
    LOJZA
    LOJZA --- ---
    SIRRIL_NEMESIS
    SIRRIL_NEMESIS --- ---
    LOJZA: do Eriky?
    LOJZA
    LOJZA --- ---
    Díky. Jedeme do non-stop kliniky na Palmovce.
    SIRRIL_NEMESIS
    SIRRIL_NEMESIS --- ---
    LOJZA: vzala bych hned, pokud by treba nekde krvacela, tak uz by taky zitra mohlo byt pozde. Ja bych asi jela na VetCentrum do stodulek, ale uz nemam prehled o pohotovostech kolem Hradcansky, jako driv.
    LOJZA
    LOJZA --- ---
    Ahoj, včera se stala nehoda. Malá, cca půlroční kočka, kterou hlídáme kamarádce, nějak proklouzla na terasu a zřejmě vypadla z pátého patra do vnitrobloku. Našli jsme ji až dnes ráno, schoulenou v listí na dvoře u domu.